וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברו את הגבול? הקאפקייק עם הקביים שחיכה לדוראנט באוקלהומה סיטי

הת'אנדר שוב הכינו קבלת פנים סוערת לאקס, כולל בדיחה (מוגזמת מדי?) על חשבון הפציעה שלו. קרי ו-ווסטברוק הסבירו את הבלגן על הפרקט, הארדן הרגיש "כמו יוסאין בולט" והליגה נלחמת במנוחת הכוכבים

קווין דוראנט סטפן קרי על ספסל גולדן סטייט ווריירס. AP
צחק אחרון. דוראנט/AP

כאשר פורסם לוח משחקי ה-NBA, רבים מחובבי הליגה סימנו את הלילה (בין שני לשלישי) כמעניין במיוחד, בעיקר בגלל הביקור של גולדן סטייט באוקלהומה סיטי.

זה היה הביקור השני של הווריירס בעיר, אחרי המעבר המסעיר של קווין דוראנט בפגרה ואחרי שהם הביסו את הת'אנדר 114:130 בחודש שעבר, הפעם הם עשו את העבודה עם 95:111, זאת למרות ש-KD הפצוע ישב כמובן על הספסל.

למרות שדוראנט לא שיחק, הקהל המקומי לא פספס את ההזדמנות להתעמר עוד קצת בגיבור שבגד. לפני המפגש הראשון העונה בין הקבוצות, ראסל ווסטברוק פרסם את תמונת הקאפקייק המפורסמת, שלאחר מכן התבררה כעקיצה כלפי דוראנט, שכן כך היו קוראים שחקני הת'אנדר לשחקנים "רכים". בביקור הראשון של KD באוקלהומה סיטי, הוא ספג הרבה קריאות "קאפקייק" מהקהל והפעם הייתה זו בחורה, שהלכה רחוק והתחפשה לקאפקייק כשהיא "נתמכת" בקביים, בעקיצה על דוראנט הפצוע.

עוד בנושא:

הווריירס ניצחו באוקלהומה סיטי, בוסטון גברה על וושינגטון
מצא בית חדש: עומרי כספי חתם רשמית במינסוטה טימברוולבס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין רחמים. הקאפקייק שחיכה לדוראנט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלא שגם בלי דוראנט, הווריירס הסתדרו נהדר והשיגו בקלות ניצחון רביעי ברציפות. רק לפני שבוע וקצת הם היו בשוויון עם הספרס במאבק על המקום הראשון במערב וכעת, היתרון שלהם כבר עומד על 2.5 משחקים והאפשרות לסדרת פלייאוף מול הת'אנדר הולכת ומתרחקת. גולדן סטייט הובילה כבר ב-27 הפרש הלילה, כשקליי תומפסון תופר 34 נקודות וסטף קרי מוסיף 23, כולל דאנק ראשון אחרי כמעט 2,500 דקות העונה ושלשה על הבאזר של המחצית, אחריה רץ בהתרסה לחדר ההלבשה.

השלשה הזו הגיע רגע אחרי שקרי נקלע לעימות דחיפות עצבני עם סמאח כריסטון מ-OKC, במהלך המתנה לכדור ביניים. העימות הזה הוביל לטכניות לשני השחקנים, כמו גם לווסטברוק ודריימונד גרין ("כלום כבר לא מפתיע אותי בשלב זה. ג'יזס... לא יודע למה נענשתי") שהצטרפו ל"חגיגה" הזו: "זה היה כדור ביניים שגרתי ונאבקנו על מיקום", הסביר קרי, "ניסיתי להיכנס בינו לבין ראס והרגשתי שהוא דוחף אותי. בפעם הראשונה ויתרתי, אבל הוא המשיך".

ווסטברוק, כצפוי, ראה את הדברים אחרת: "אני חושב שקרי חיפש את העימות הזה עם סמאח. הוא דחף אותו ואני התערבתי כדי להפסיק את זה. אם אני רואה שמישהו מתעסק עם אחד מחבריי לקבוצה, אני נכנס לעניינים". ווסטברוק עצמו היה חלש, עם 4 מ-16 מהשדה ו-15 נקודות בסך הכול, כשהוא לא קולע כלל מאמצע הרבע השלישי ועד לסיום. זאת בניגוד ל-47 הנקודות שהיו לו במפגש הקודם בין הקבוצות: "זה אחד מאותם לילות. זריקות לא נכנסות, גם זריקות פנויות. היו גם כמה טעויות בהגנה, אבל נהיה בסדר".

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס מול ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
כל אחד ראה את העימות בדרכו. קרי ו-ווסטברוק/AP

עוד יריבות חמה העונה היא בין בוסטון לוושינגטון והלילה, הסלטיקס עשו צעד גדול בדרך להשגת המקום השני במזרח עם 102:110 על הוויזארדס. בוסטון כרגע ביתרון 2.5 משחקים על היריבה והיא גם השוותה את מאזן המשחקים בין הקבוצות העונה ל-2:2, למקרה בו יצטרכו שובר שוויון. אם שתי הקבוצות יעברו את השלב הראשון בפלייאוף, נראה כי הן ייפגשו לסדרה מרתקת בחצי גמר המזרח ונראה כי הביתיות תהיה שייכת לקבוצה מעיר השעועית.

אייזאה תומאס, שהחמיץ את הניצחון של הסלטיקס על הניקס וההפסד לפילדלפיה, חזר מפציעה בברך וקלע 25 נקודות. בסיום הוא אמר: "ידענו שזה יהיה משחק קשוח ופיזי, אחד מאותם משחקים. כל משחק מול הקבוצה הזו הוא כזה, עם המון טראש טוק ודברים כאלה. אנחנו שחקנים כדורסל, אנחנו אוהבים את זה ואנחנו נהנים מאווירה כזו. אבל אנחנו גם חייבים להיות חכמים ולעשות את העבודה שלנו והלילה עשינו את זה". המאמן בראד סטיבנס הודה: "לא הייתי צריך להגיד יותר מדי לשחקנים כדי להכין אותם מנטלית למשחק הזה".

ברבע השני, ברנדון ג'נינגס דחף את טרי רוז'ייר כמה פעמים מתחת לסל, לפני שהגארד של בוסטון העיף את ג'נינגס במרכז המגרש והשניים חטפו טכניות. גם משטרת בוסטון תיגברה את כוחותיה והציבה מחוץ לחדר ההלבשה של הוויזארדס ארבעה שוטרים, שיחצצו במקרה הצורך בין שחקני הקבוצות, זאת בניגוד לשוטר אחד שבדרך כלל נמצא שם. ההחלטה הזו התקבלה חודשיים אחרי שג'ון וול וג'יי קראודר כמעט התעמתו ביניהם באזור חדרי ההלבשה לאחר המשחק בין הקבוצות.

אייזאה תומאס בוסטון סלטיקס. AP
התגעגעו אליו. תומאס/AP

ג'יימס הארדן ממשיך במסעו לעבר תואר ה-MVP. הלילה האיש והזקן סיפק 39 נקודות, 11 אסיסטים, 7 ריבאונדים ו-4 חטיפות ובעיקר, סל ניצחון, 2.4 שניות לסיום, עם ריצה מחוף לחוף שקבעה 124:125 ליוסטון על דנבר וסיבכה את הנאגטס בקרב על המקום השמיני במערב.

"רצתי כל כך מהר במהלך האחרון. הרגשתי שאני יוסאין בולט", צחק הארדן בסיום ואילו מאמן דנבר, מייק מאלון, סיכם: "המחצית השנייה הפכה לקרב יריות - מי יקלע יותר? אני שונא משחקים כאלה כי כשאתה משחק בחוץ, מול השלישית במערב ואתה מאבד כדורים, יהיה לך קשה לצאת מנצח. נתנו הכל והשארנו לעצמנו סיכוי וזה לא הספיק".

ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס מול דנבר נאגטס. AP
רוץ ג'יימס, רוץ/AP

סערת המנוחה לכוכבי הליגה לא דועכת. העניין התעורר שוב לאחר שקליבלנד נתנה לטריו שלה לנוח וחטפה 30 הפרש מהקליפרס וכעת, רמונה שלבורן מ-ESPN חשפה מכתב ששלח הקומישינר אדם סילבר לבעלי וראשי הקבוצות בליגה: "הבעיה עם מנוחת הכוכבים היא בעלת חשיבות עליונה בליגה שלנו", כתב סילבר והוסיף כי העניין יעלה לדיון בפגישת בכירי הליגה בעוד כשבועיים בניו יורק וכי קבוצות שייפעלו נגד חוקי הליגה ולא יודיעו מספיק זמן מראש על מנוחת שחקנים, יספגו "עונשים כבדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully