וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיק צירבס: "מכבי תל אביב עצרה את ההתקדמות שלי, רציתי להגיע ל-NBA"

הסנטר הגרמני שהושאל מהצהובים לבאיירן מינכן מתקשה להתאקלם בקבוצתו החדשה, אך זה לא מונע ממנו להמשיך לפנטז על מעבר לליגה הטובה בעולם. תאודוסיץ': "שוקל ברצינות מעבר ל-NBA"

one

בווידאו: תקציר משחק השיא של צירבס בליגת העל, מול קרית גת

זאת לא העונה של מאיק צירבס. אחרי שהוחתם בקול תרועה רמה במכבי תל אביב וסומן כמי שיהיה אחד הסנטרים הטובים באירופה, הגרמני עב הבשר (27, 2.08) היה רחוק מלעמוד בציפיות והתקשה להתאקלם בישראל, והושאל בחודש ינואר לבאיירן מינכן. אולם גם הקאמבק לארץ המולדת לא החזירה את צירבס לתלם, ובינתיים הוא לא מצליח לספק תוצרת מרשימה מדי גם בבוואריה. בשלוש הופעות עד כה בליגה הגרמנית הוא מעמיד ממוצעים של 6 נקודות ו-4.3 ריבאונדים, וגם ביורוקאפ, המפעל ממנו באיירן כבר הספיקה להיות מודחת, הוא לא כיכב ורשם 7.7 נקודות ו-1.7 ריבאונדים.

כל זה לא מפריע לו להמשיך לשאוף גבוה מאוד, ואם להיות יותר ספציפיים, לפנטז על מעבר ל-NBA. "מכבי תל אביב קצת עצרה את ההתקדמות שלי, אבל אני לא מודאג, כי יש לי עוד הרבה זמן להוכיח את עצמי. יש כאלה שהגיעו ל-NBA בגיל 30 ומעלה והפכו לשחקנים נהדרים שם. סאבוניס, פרו אנטיץ', כאלה שחקנים. מהם אני לוקח השראה", אמר צירבס בראיון בסרביה. "אני חושב שאולי ה-NBA דווקא יותר תתאים לי. גם לשחק ברמות הגבוהות של אירופה זה מאתגר ונחמד, אבל יש עיתוי נכון לכל דבר".

מאיק צירבס שחקן באיירן מינכן (אמצע) מול באמברג. אתר באיירן מינכן בכדורסל, אתר רשמי
עדיין לא הותיר חותם גם בבאיירן. צירבס/אתר רשמי, אתר באיירן מינכן בכדורסל

אירופי נוסף שעשוי לבצע את המעבר מהיבשת הישנה ל-NBA בקיץ הוא מילוש תאודוסיץ'. על פי שלל דיווחים יוטה וממפיס נחושות לצרף את הרכז הנפלא של צסק"א מוסקבה, שחגג 30 אתמול (ראשון), ומספר קבוצות נוספות מביעות בו עניין. הקוסם הסרבי לא מכחיש שהוא שוקל בכובד ראש את המעבר לליגה הטובה בעולם. "אהיה שחקן חופשי בסוף העונה ואחליט מה שהכי טוב לעתיד שלי. אני מודע לכך שהקיץ הזה הולך להיות קריטי מאוד. אני שוקל ברצינות רבה את המעבר ל-NBA, אבל שום דבר עדיין לא סגור ושום דבר גם לא ייסגר עד שתסתיים העונה", אמר תאודוסיץ'. "כדי שאעבור לארצות הברית אצטרך למצוא קבוצה שתתאים לשאיפות המקצועיות שלי, אבל גם לשאיפות הכלכליות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully