וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הניצחון על קרית שמונה: הפועל תל אביב עשויה להפסיד את חיים סילבס

סילבס שיפגש השבוע עם שרצקי, ימתין לאדומים עד יום רביעי כדי לקבל הצעה לעונה הבאה, אולם בקבוצה ככל הנראה ישהו את עניין המאמן עד תום העונה, בשל רצון האחים ניסנוב לתת הזדמנות נוספת לקורצקי

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. מגד גוזני
לא יחכה להפועל תל אביב. חיים סילבס/מגד גוזני

השבוע יוכרע האם חיים סילבס יהיה מחליפו של מנחם קורצקי בהפועל תל אביב. כזכור, כבר לפני שבועיים בועז תושב מבעלי הפועל תל אביב עניין את המאמן להגיע למועדון בעונה הבאה. יתרה מכך, בשבוע שעבר נפגשו כבר תושב יחד עם איציק ניסנוב עם סילבס ושוחחו על האופציה שיעמוד על הקווים של הקבוצה בעונה הבאה. סילבס, על פי גורמים במועדון האדום, טען שאשר אלון נתן אישור לאיזי שרצקי לנהל עמו משא ומתן ואם האדומים רוצים להחתימו, הם צריכים להזדרז ולהגיש לו הצעה. עוד ציינו בהפועל תל אביב, כי המאמן מרעננה מעוניין בחוזה ארוך טווח, אם הקבוצה לא תשרוד בליגת העל.

מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי. יוסי ציפקיס
ממשיך באדום, בינתיים. קורצקי/יוסי ציפקיס

בכל מקרה, אחרי הניצחון על קרית שמונה נראה כי אם בשבוע הבא היו בהפועל סקפטיים מאוד לגבי הישארות של קורצקי בקבוצה, נראה שמניות המאמן קצת עלו. איציק ושרון ניסנוב שהם אלה האחראיים על הצד המקצועי בהפועל ועל החתמתו של קורצקי, מעוניינים בשלב הזה לתת לקורצקי לסיים את העונה ולא שוללים את האפשרות שהוא ימשיך בעונה הבאה בקבוצה. בשל כך, נראה כרגע שרצונו של תושב להחתים את סילבס לא ייצא לפועל בשל ההסיבה כי מאמן רעננה עצמו רוצה לסיים את התעסקות בעתידו בקרוב ואם שרצקי יגיש כפי המתוכנן הצעה ביום חמישי לחתום בקרית שמונה על חוזה לטווח ארוך, ייתכן כי יחליט לחתום שם.

חשוב לציין, כי תושב עצמו לא מעוניין לקבל החלטות ברמה המקצועית ורק האחים ניסנוב הם אלה שמחליטים בעניין זה ולכן אי אפשר להגיד שיש חילוקי דעות, אלא הדברים תלויים בהחלטת האחים ניסנוב שתתקבל מחר בעניין זה. בנוסף, אחרי הניצחון בשבת הם מעוניינים לראות איך העונה תסתיים ואז יחליטו האם לממש את חוזהו של קורצקי גם בעונה הבאה או להיפרד ממנו.

עם או בלי קשר, בקבוצה לא מתכוונים להילחץ לדד ליין של סילבס ושם מתעקשים כי המאמן מעדיף את הפועל ואם הוא מעוניין בתפקיד הוא צריך להמתין עד סוף העונה : "גם אם נהיה בליגה לאומית אין שום סיבה שסילבס יילך שוב למועדון בלי אוהדים, הוא יודע את זה ומבין שלאמן בהפועל לא חשוב איפה היא נמצאת זה אתגר הרבה יותר גדול. אנחנו במצב כרגע שאי אפשר לקבל החלטות מידיות מבלי לפגוע בקיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully