וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל מטה אשר/עכו הפסידה לראשונה אחרי 19 משחקים רצופים

המוליכה כבר הוליכה ביתרון של שתי מערכות על פני הפועל כפר סבא, אך לבסוף נכנעה לראשונה מאז המחזור השלישי, 3:2 דרמטי. מכבי תל אביב ניצחה 2:3 את מכבי הוד השרון. בשלישי: רבע גמר

גל גלילי מאמן הפועל כפר סבא בכדורעף. ברני ארדוב
מהפך ענק. גל גלילי/ברני ארדוב

שני משחקים התקיימו הערב (שבת) במסגרת המחזור ה-20 של ליגת העל בכדורעף, שניהם במסגרת הבית העליון, והביאו עימם הפתעה ענקית. האלופה, מחזיקת הגביע הטרייה ומוליכת הטבלה - הפועל מטה אשר/עכו - הפסידה לראשונה אחרי 19 ניצחונות רצופים, וזאת אחרי שהובילה ביתרון שתי מערכות על הפועל כפר סבא.

הירוקים לא נלחצו מהפיגור אליו נקלעו, ורגע המפנה הגיע בתחילת המערכה השלישית, בפיגור 2:0. המאמן גל גלילי החליט להוציא את המוסר ג'ראד קלאוס והכניס במקומו את זיו בר נצר, שהוביל את הקבוצה לקאמבק מדהים ולניצחון ראשון בנעמן מאז המחזור הראשון בעונת 2015/16. התוצאה הזו לא תשנה הרבה מבחינת הטבלה, מטה אשר עדיין צועדת ביתרון משמעותי בראשות הטבלה הניצחון יסדר הרבה ביטחון לכפר סבאים לקראת רבע הגמר ולקראת סדרת החצי הגמר הצפוייה מול מכבי תל אביב, אם לא יהיו הפתעות.

מכבי הוד השרון גררה את מכבי תל אביב למערכה חמישית אך הפסידה 3:2, דימה זלמטוכין הוביל את הצהובים עם 9 נקודות. רבע גמר הפלייאוף בשלישי: הפועל כפר סבא - הפועל ירושלים; מכבי הוד השרון - מנשה/חדרה/עמק חפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully