וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: כשערן זהבי פגש את יצחקי, ברק אובמה ממלא בראקט

הנשיא לשעבר שמר על המסורת לקראת טורניר המכללות, שני שחקני הוקי קבעו ללכת מכות והמשיכו לשיחה חברית מאוד על הספסל. וגם: הספורטאי שאנס בת 12, הקרב בין מקגרגור למייוות'ר בדרך, בין 15 שנה למשחק המכוער בתולדות אנגליה (כולל התאקל הכי מופרע שראיתם)

ראובן קסטרו

אירופה בהלם: אנס בת 12, שוחרר אחרי שנה (!) ומכוון לאולימפיאדה

סטיבן ואן דה פלדה בן ה-22, נחשב לאחד הספורטאים הכי מבטיחים בהולנד. אך הקריירה של ואן דה פלדה, שחקן כדורעף חופים, נקטעה לאחר שהורשע באונס של ילדה בריטית בת 12, אותה הכיר באמצעות האינטרנט. השניים התכתבו לאורך מספר חודשים לפני שהספורטאי החליט לארוז מזוודה ולבקר את הילדה באנגליה, שם אנס אותה. הוא נעצר, הורשע אך שוחרר אחרי שנה אחת בלבד מהכלא, וכעת הוא מכוון לאולימפיאדה: "אני לא מפלצת. אני מצטער על מה שעשיתי ורוצה לכפר על המעשים שלי. הדבר הכי חשוב מבחינתי הוא לחזור לספורט שכל כך אהבתי".

הקרב בין פלויד מייוות'ר לקונור מקגרגור בדרך

עוד צעד בדרך לאחד הקרבות הכי גדולים בכל הזמנים? על פי נשיא ה-UFC, דיינה וווייט, שהכחיש בכל הזדמנות כי קרב בין האלוף קונור מקגרגור למתאגרף לשעבר, פלויד מייוות'ר, עשוי להתקיים, חזר בו: "האמת? אני חושב שהקרב ייערך. הסיבה היא, שכל כך הרבה כסף מעורב בעסקה, שפשוט אין כמעט סיכוי שהקרב לא ייצא לפועל".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קונור מקגרגור לוחם MMA אירי. GettyImages
מרגש. מקגרגור/GettyImages

כשזהבי פגש את יצחקי

במכבי תל אביב יפתחו בשבת את משחקי הפלייאוף העליון בליגת העל, אך רגע לפני המפגש מול הבחורים של יוסי אבוקסיס - חלוץ הצהובים, ברק יצחקי פגש את קפטן נבחרת ישראל, ערן זהבי. כוכב גוואנגז'ו R&F פגש באקראי את חברו ממכבי תל אביב. זהבי נועד עם ידידו הקרוב עמי סולומוביץ' במסעדה בתל אביב, בדיוק שיצחקי סיים את אימון הבוקר במכבי תל אביב. לקראת משחק הנבחרת ביום שישי הבא, זהבי כבר הספיק לערוך אימון כושר ראשון בארץ.

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי עם שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. אינסטגרם, צילום מסך
נהנים בתל אביב. זהבי, סולומוביץ' ויצחקי/צילום מסך, אינסטגרם

15 שנה למשחק הכי מכוער בכדורגל האנגלי

היום, ב-16 במרץ 2002, נערך (ופוצץ) המשחק שזכה לכינוי "הקרב של ברמל ליין". שפילד יונייטד, עם פיל ג'אגיילקה בהרכב, אירחה את ווסט ברומיץ' החזקה וכבר בדקה התשיעית החלה להסתבך, כאשר השוער סימון טרייסי עצר כדור בידו מחוץ לרחבה והורחק. משם והלאה, ברומיץ' שייטה לכיוון הניצחון וכבשה שערים בדקות 18 ו-63.

מיד לאחר השער השני, ניל וורנוק, אז מנג'ר יונייטד, ביצע שני חילופים והכניס את ג'ורג'ס סנטוס ופטריק סופו, לימים שחקן מכבי פתח תקוה. במהלך הראשון של סנטוס על המגרש, הוא ביצע את מה שנחשב עד היום כאחד התיקולים הפרועים בתולדות הכדורגל, כאשר גלש עם שתי רגליים גבוהות לעבר קשר ברומיץ', הוולשי אנדי ג'ונסון, ששנה קודם לכן פצע אותו בצורה קשה בעין עם מרפק במהלך משחק ליגה. סנטוס ראה אדום ישיר ובמהומה שהתפתחה, סופו נגח בשחקן של ברומיץ' והורחק גם הוא.

בשלב זה, יונייטד נשארה בשמונה שחקנים ובדקות הבאות, עוד שניים נפצעו לה, מה שהותיר אותה עם שישה שחקנים והוביל את השופט אדי וולסטנהולם להפסיק את המשחק. מנג'ר ברומיץ', גארי מגסון, אמר: "אני כמעט שלושה עשורים בכדורגל ומעולם לא ראיתי מחזה מכוער כל כך. אם יקראו לנו למשחק חוזר, נבעט את הכדור הראשון ונרד מהמגרש". סנטוס וסופו ספגו הרחקות ארוכות ומעולם לא שיחקו עוד במדי יונייטד.

ככה זה נראה

הפיזיותרפיסטית שהפכה לכוכבת

קבוצת הכדורגל דפורטיבו סוצ'יטפקס שכרה את שירותיה של פיזיותרפיסטית חדשה ועלתה לכותרות. לאורה בריאטי, ילידת ונצואלה ופיזיותרפיסטית מוסמכת עם התמחות בתחום הטראומה, שמעה מאחד מידידיה על המשרה הפנויה, שלחה קורות חיים והתקבלה. מאותו רגע מגרש האימונים של הקבוצה הפך לאתר עלייה לרגל לאוהדים שמבקשים סלפי, והיא צברה עוקבים רבים נוספים ברשתות החברתיות. בימים האחרונים היא הפכה ללהיט באתרי ספורט רבים גם ברחבי אירופה.

ישלם מיליון דולר על טורניר המכללות?

ג'ף רובי, הבעלים של מסעדת סטייקים יוקרתית בסינסינטי, הימר בגדול. רובי, שהמנה הכי זולה במסעדה שלו היא סטייק במחיר 42 דולר, הודיע שייתן סטייק מתנה לכל אחד מ-15,000 תלמידי מכללת נורת'רן קנטאקי אם תדהים ב"דרבי" את מכללת קנטאקי הגדולה.

הווילדקאטס, שזכו בשמונה אליפויות עד היום, מדורגים במקום ה-2, בעוד ה"נורס" מדורגים 15. בחמש השנים האחרונות, ארבע פעמים ניצחה המדורגת 15 את המדורגת 2 בטורניר המכללות. נורת'רן קנטאקי עלתה לא מזמן לדיוויז'ן 1 והעפילה לטורניר בפעם הראשונה בתולדותיה. היא מחזיקה ב-3 אחוז סיכוי לנצח ורובי יודע: "זה יכול להיות עסק מאוד יקר, יותר ממיליון דולר".

ברק אובמה שומר על המסורת וממלא את הבראקט שלו לטורניר המכללות

תמיד תסתכל לאן אתה רץ. תמיד

טי ג'יי ליף מככב על הפרקט, וגם בתופים

מכללת איסט טנסי היא אחת המסקרנות בטורניר המכללות השנה. אולי בגלל דברים כאלה

דברים שקורים רק בהוקי: שני שחקנים הולכים מכות ואז מדברים ביניהם בכיף על הספסל

החמצה שוברת לב, במציאות וירטואלית

גולאסו של ראמירס בקבוצתו הסינית, מזווית יפה במיוחד

מייקל קאריק במצב רוח טוב לקראת גומלין הליגה האירופית

לרוכבי האופניים האלה באוסטרליה יש כל כך הרבה זמן פנוי כנראה, שהם החליטו לרכב 120 ק"מ רק כדי לייצר ציור של עז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully