וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם חסות חדש לאירה ויגדורצ'יק: תקבל מלגה חודשית מאיש עסקים

15.3.2017 / 21:09

מאמנת נבחרת ההתעמלות האמנותית תקבל סיוע כספי מאיש העסקים חיים טולדנו ("אני מאושר על ההזדמנות שנקרתה בפני"). במסגרת ההסכם, ויגדורצ'יק תרצה מעת לעת לעובדיו של טולדנו

מאמנת התעמלות אירה ויגדורצ'יק באירוע מרכז הפועל. מגד גוזני
קיבלה סיוע. ויגדורצ'יק/מגד גוזני

מאמני נבחרות ישראל בענפים האולימפיים אינם מהמשתכרים הגבוהים במשק, אבל מהיום (רביעי) יכולה מאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, אירה ויגדורצ'יק, להיות הרבה יותר רגועה אחרי שנחתם מולה הסכם חסות שיסייע לה מבחינה כספית. ויגדורצ'יק תמשיך כזכור להוביל את המתעמלות הישראליות לקראת המשחקים האולימפיים הקרובים, שיערכו בטוקיו 2020.

החסות היא תרומה אישית של איש העסקים הישראלי חיים טולדנו ובמסגרתה תהנה המאמנת ממלגה חודשית, בהתאם לסכומים הנהוגים בהסכמים דומים של נותני החסות הבולטים בארץ. כמו כן, במסגרת הסכם החסות, ויגדורצ'יק תרצה מעת לעת לעובדיו של חיים טולדנו, בנושאים מגוונים הכוללים – התמודדות עם הצלחה וכישלון, הצבת מטרות ועוד.

חיים טולדנו אמר במפגש עם המאמנת: "אני מאושר על ההזדמנות שנקרתה בפני לתמוך במאמנת הלאומית של אחד מענפי הספורט הישראלים המצליחים. שיתוף הפעולה הזה נולד בכדי לאפשר לאחת המאמנות הבולטות בישראל להוביל את הספורטאיות הישראליות בראש שקט, עם תכניות ברורות ויעדים מוגדרים, בתקווה לזכייה במדליות נוספות. הענף מעודד ערכים של מצויינות, נחישות והתמדה, התגברות על קשיים וגם יוצר מנוף של הגשמה עצמית ועמידה ביעדים. אני גאה באירה והצלחתה תהיה גם הצלחתה של מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully