וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גולסה לא מצליח לחזור לאימונים, בספק גדול לבאר שבע

14.3.2017 / 14:43

הקשר הפצוע מתקשה לחזור לפעילות מלאה חרף ההערכות שישוב עם פתיחת הפלייאוף העליון. וידיגאל לשחקנים: "רוצה שנשחק טוב יותר, אבל גאה בכם שסיימתם את העונה הסדירה עם שלוש נקודות"

יוסי ציפקיס

אייל גולסה עדיין לא מצליח לחזור להתאמן בצורה מלאה וספק אם יהיה כשיר למשחק החוץ נגד הפועל באר שבע בעוד פחות משבועיים. כשגולסה נפצע לפני כחודש, ההערכה הייתה שהוא יתגבר על פציעתו עד תחילת הפלייאוף ושיהיה מוכן לחזור לשחק במחזור הראשון של הפלייאוף. באימון אתמול הוא לא שותף ועדיין לא ברור מתי ישוב להתאמן בצורה מלאה.

ליטו וידיגאל היה מאוד סבלני כלפי המשחק החלש של מכבי תל אביב שלשום בניצחון 0:1 על הפועל חיפה. "אני רוצה שנשחק יותר טוב, אבל אני גאה שסיימתם את הליגה עם ניצחון", אמר לשחקנים. "מה שהיה חשוב אלה שלוש הנקודות". וידיגאל הגיע אמש לראשונה לאצטדיון טרנר וצפה במשחק של הפועל באר שבע מול בית"ר ירושלים. איתו הגיע גם עוזרו פרופסור נקה, שהורחק שלשום על ידי השופט זיו אדלר. "זו היתה הפעם הראשונה בקריירה שלו שהוא מורחק והוא לא איש צעיר", אמר וידיגאל.

אגב, בשל ריבוי האנשים על הספסל של מכבי תל אביב וביניהם גם המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף לא נמצא מקום במשחקים האחרונים לשורה אובארוב שיושב בסמוך לספסל. יש לציין שגם מאמן השוערים הפורטוגלי שוידיגאל הביא למכבי תל אביב, לא יושב על הספסל.

שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה. ברני ארדוב
לא ברור מתי בדיוק יחזור לפעילות. גולסה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully