וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת שבת: באר שבע חוששת מהפציעה של מאור בוזגלו

בקבוצה חוששים שפציעתו של הקשר חמורה משחשבו: "אי אפשר לדעת מתי יחזור". קורצקי יעבור לחמישה בהגנה, שיש יפתח ותמוז צפוי לקבל דקות. לוזון חשף שיחה מפתיעה מהבית לקראת רעננה. וגם: חגיגות פורים בבית"ר ירושלים, כולל ישראל זגורי חוטף עוגה לפרצוף

ברני ארדוב

משחקי המחזור

מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד (שבת, 18:00, ספורט 5 לייב)

עירוני קרית שמונה - הפועל כפר סבא (שבת, 20:30, ספורט 1)

מכבי חיפה - הפועל רעננה (שבת, 20:30, ספורט 1)

בני סכנין - הפועל תל אביב (שבת, 20:30, ספורט 2)

בני יהודה - הפועל אשקלון (ראשון, 19:00, ספורט 5 לייב)

מכבי תל אביב - הפועל חיפה (ראשון, 20:15, ספורט 1)

הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים (שני, 21:00, ספורט 5)

15:55: בני סכנין: חאלד חלאיילה צפוי לשוב להרכב וישחק לצד תאמבי סגס או עטאא ג'אבר. יובל אבידור יפתח במקום לסיאנה דאו (שלמה וייס).

15:50: עירוני קרית שמונה: המאמן תומר קשטן אמר לקראת המשחק: "הדברים תלויים בנו ונצטרך לנצח. אי אפשר יהיה למנוע את העברת המידע לשחקנים, אבל אסור לנו להתעסק במשחקים אחרים, אלא צריך לנצח את כפר סבא, שמגיעה להילחם על החיים שלה" (שלמה וייס).

13:35 מכבי חיפה: גיא לוזון הפתיע את השחקנים כשלא תרגל את ההרכב למשחק. באסיפה הוא הסביר להם: "אני רוצה שכולכם תהיו מוכנים לאפשרות שתפתחו בהרכב ולכן לא תרגלתי. תהיו דרוכים. זה משחק חשוב". ניקיטה רוקאביציה לא התאמן ולא כשיר, כמו עומר דמארי. אלירן עטר מוצהב ומי שצפוי להחליפו בחוד הוא פיטים עזמי. גילי ורמוט ערך אימון מלא וכשיר למשחק. סאן מנחם צפוי לחזור ל-11, על חשבון שי בן דוד. ההתלבטות היחידה: האם רועי קהת יחליף את אחד משחקני מרכז הקישור. לגבי הקשר השמאלי (ורמוט בימין) נראה כי איסמעיל ריאן יקבל את חולצת ההרכב. עומרי גלזר ימשיך בשער. (איציק יצחקי).

13:27 הפועל תל אביב: על פי האימון מנחם קורצקי מתכנן לתגבר את החלק אחורי ולשחק עם חמישה בהגנה. גל שיש, ששב מפציעה, ישתף פעולה במרכז ההגנה עם אוראל דגני ועמית ביטון. עופר ורטה ישוב לעמדת המגן הימני כאשר אייל משומר יעבור שמאלה. רן רייכרט, ששב לכשירות, יפתח על חשבון חסן אבו זייד. טוטו תמוז, שצפוי להיכלל בסגל, צפוי לקבל לפחות 30 דקות (עמית גולדשטיין).

12:50 מכבי פתח תקוה: במהלך האסיפה אמר קובי רפואה לשחקנים: "צריך להיזהר מאשדוד, המקום שלהם לא משקף את היכולת. הם שחקנים מוכשרים, כדאי שתבואו מוכנים". (איציק יצחקי).

10:50 הפועל כפר סבא: אלי כהן שוב צפוי לעבור למערך של שלושה בלמים במשחק מחר בקרית שמונה. את מקומו של סהר בראון במרכז ההגנה אמור למלא ליאור לוי והוא ישחק עם דושאן מאטוביץ' ואיציק כהן, כאשר סמי אליקים יפתח כמגן שמאלי. רז כהן הפצוע בכתפו יעדר ובהתקפה ישחקו מאוויס צ'יבוטה ורן יצחק. בהפועל כפר סבא החליטו לצאת רק מחר בבוקר לצפון למלון בעכו ממנו יסעו לפנות ערב למשחק. במועדון מקווים שההחלטה של סתיו שחם להעניק לשחקנים מענק הישארות משותף בגובה של חצי מיליון שקל, תוסיף משהו למוטיבציה וגם לביטחון הכל כך רעוע (יניב טוכמן)

10:45 מ.ס. אשדוד: שחקני הקבוצה הגיעו הבוקר לאימון באווירה מאוד מחוייכת ולא רק בגלל חג הפורים. אתמול החליט המאמן רן בן שמעון להוציא את כל הקבוצה לחולות ניצנים מדרום לעיר, שם רכבו השחקנים על טרקטורונים ועשו יחד על האש. בכל הקשור למשחק מחר בפתח תקוה, נראה שבן שמעון ימשיך במערך של שלושה בלמים עם ניר ברדע לצד חאתם עבד אלחמיד ומיקי סירושטיין. דולי מנגה צפוי להיעדר בשל פציעה וגם סנדרו גוטאל לא היה כשיר בחלק מאימוני השבוע והוא בספק (יניב טוכמן).

10:10, הפועל באר שבע: בקבוצה חוששים שההיעדרות של מאור בוזגלו עלולה להיות ארוכה שכן מדובר בפציעה מסובכת. "זו פציעה בעייתית מאוד", אמר גורם בקבוצה, "אי אפשר לדעת מתי מאור יוכל לחזור". (שלמה וייס).

גיא לוזון מתכונן למשחק מול רעננה

07:30 מכבי פתח תקוה: בקבוצה בונים על הגדלת הפער מבית"ר ירושלים לשמונה נקודות. עומר דנינו, ששיחק במדי הנבחרת הבוגרת השבוע, יחליף את קרלוס קוויאר במרכז ההגנה. אליסון דוס סנטוס התאמן אחרי פציעה וצפוי לשתף איתו פעולה. ננאד אדאמוביץ' יפתח לצדם של לירוי צעירי ורומאריו פירס (איציק יצחקי).

07:26 מכבי חיפה: לוזון: לקראת המשחק הגורלי מול הפועל רעננה, גיא לוזון ערך אסיפה לשחקנים והעיר להם שוב על העמידה הטקטית. "אנחנו חייבים לצמצם מרחקים בין ההגנה להתקפה", אמר המאמן. לוזון עדיין לא תרגל את ההרכב לאור החיסורים הרבים. פיטים עזמי נמצא בתמונת ההרכב לאחר שהתברר שעומר דמארי לא יוכל לשחק. גם ניקיטה רוקאביציה בספק גדול ואם הוא לא יוכל לשחק איסמעיל ריאן עשוי להחליפו. גילי ורמוט אמור לערוך היום אימון מלא ולפתוח בהרכב. גם סאן מנחם צפוי לחזור ל-11, על חשבון שי בן דוד. רועי קהת שלראשונה העונה לא שותף במשחק ליגה עשוי לפתוח שוב על הספסל. "יש כאן לחץ אדיר, אבל נקווה שבסוף נהיה בפלייאוף העליון", אמרו בחיפה. "אסור לסמוך על התוצאה מקריית שמונה. נצטרך להוביל כבר בפתיחה כדי להפחית מהלחץ. אם נשיג תוצאה טובה, כנראה שנעשה את זה" (איציק יצחקי).

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully