וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי נתניה לא הצליחה לנצח את ראובן עטר והפועל עפולה

מוליכת הטבלה הבלתי מנוצחת רשמה תיקו חמישי בשישה מחזורים, הפעם 0:0 מול המדורגת שישית. הפועל רמת גן השלישית ניצחה 1:3 בחוץ את הפועל נצרת עילית המדורגת לפני אחרונה

שחקן מכבי נתניה ערן לוי. יותם רונן
נעצר בקורה. ערן לוי/יותם רונן

המחזור ה-27 בליגה הלאומית ננעל הערב (רביעי) עם 0:0 של מכבי נתניה המוליכה בבית מול הפועל עפולה של ראובן עטר. הפועל רמת גן השלישית צימקה את הפער מהפועל עכו לחמש נקודות בזכות 1:3 בנצרת עילית.

מכבי נתניה - הפועל עפולה 0:0

תיקו חמישי בששת המחזורים האחרונים למכבי נתניה הבלתי מנוצחת, שסיימה בתיקו מאופס לראשונה מאז מחזור הפתיחה (מול הפועל פתח תקוה). הפועל עפולה, לה היה זה משחק שביעי ללא הפסד, חזרה למקום השישי וממשיכה ליהנות מהשיפור של התקופה האחרונה אצל ראובן עטר. המאמן השיג נקודה יקרה מול האקסית, בעיקר בזכות השוער הגנאי פילמון מקארת'י, שהוציא כדור מהחיבורים לדיא סבע בתוספת הזמן. לפני כן, ערן לוי בעט לקורה בצד אחד ואליאור סיידר נעצר במשקוף מן העבר השני.

הפועל נצרת עילית - הפועל רמת גן 3:1

הפסד שני ליוסי זוזוט מאז מונה למאמן הפועל נצרת עילית, וקבוצתו נותרה במקום הלפני אחרון. הפועל רמת גן התאוששה מההפסד לעפולה עם ניצחון באותה תוצאה, כשאיתמר כהן כבש לזכותה בדקה ה-11. נצרת עילית איזנה בדקה ה-55, אבל המחליפים של ליאור זדה, אמיר חלאיילה (78) וניראל מחפוד (82) עשו את ההבדל וצימקו את הפער מהמקום השני לחמש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully