וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הביצוע שמטריף את ברזיל, אחיו של כוכב פ.ס.ז' הסתבך

וניסיווס ג'וניור כיכב עם שלושה סומבררו תוך שש שניות, כריסטופר אורייה ניסה לשדוד זונה עם אקדח, אמביד במחווה מרשימה לאייברסון ובעלי פאלרמו חשף פטמה. וגם: הדייט שהטריף את טורקיה

עריכה: מתן חדד

הכוכב שמטריף את ברזיל

וניסיוס ג'וניור נחשב לאחד הכישרונות הגדולים ביותר שצמחו בפלמנגו בשנים האחרונות. הקשר בן ה-16 כבר זוכה לעניין ממספר קבוצות גדולות באירופה והלילה הוא סיפק סיבה נוספת עם מהלך מהפנט, שסחט השוואות לניימאר. וניסוס, שנכלל בסגל נבחרת ברזיל עד גיל 17, מככב בקופה אמריקה ובמפגש מול פראגוואי הצליח להותיר שלושה יריבים חסרי אונים עם שלושה סומבררו מהפנטים תוך שש שניות. תוסיפו לכך את הביצוע הזה, מהשלב המוקדם של האליפות מול פראגוואי ותבינו בעצמכם מדוע בברזיל מפנטזים על שיתוף פעולה בין היהלום לכוכב מברצלונה.

אחיו של כוכב פ.ס.ז' מסתבך

לקראת המפגש מול ברצלונה בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, מגנה של פריס סן ז'רמן סרג' אורייה קיבל היום בשורה מעציבה. אחיו של סרג', כריסטופר, נעצר בליל אחרי שתקף זונה. הצעירה התלוננה על שחקנה לשעבר של לאנס שמחזיק באזרחות בלגית, בטענה כי הוא תקף אותה בדצמבר האחרון. חוקרי המשטרה כבר הצליחו לזהות את ה-DNA עם כריסטופר והוא נמצא במעצר עד החלטת בית המשפט. על פי חשדות המשטרה, אורייה, שמשחק בליגה החמישית בבלגיה, איים על הצעירה באקדח בזמן שהוא דרש את כספה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסתבך. כריסטופר אורייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ואל אמביד על שער מגזין "סלאם" ב-2017

אלן אייברסון ב-1999

בעלי פאלרמו החדש חשף פטמה במסיבת עיתונאים

לפני כחודש אוהדי פאלרמו זכו לבשורה טובה מאין כמותה: הבעלים המשוגע של המועדון, מאוריציו זאמפריני, אשר כיהן כבעלים ב-15 השנים האחרונות, עזב רשמית ואת מקומו תפס פול בקאיליני - איטלקי יליד ארצות הברית, שגרם לאוהדי הרוסאנרו להתגעגע לזאמפריני כבר במסיבת העיתונאים הראשונה שלו. במהלכה, הוריד הבעלים החדש את חולצתו וחשף את פטמתו - זאת כדי להציג קעקוע קטן המוכיח כי הוא אוהד שרוף של פאלרמו.

אחי, איפה אתה?

יורק סיטי, שמשחקת בליגה הרביעית באנגליה, הייתה חלק ממהלך בזק מביך. הקבוצה צרפה לקבוצת המילואים את דרווין מרטינה, בן ה-22 שגדל באייאקס, ושחרר אותו אחרי הופעת בכורה בת 81 דקות. התפנית הגדולה הגיעה כאשר באנגליה מדווחים אודות הסיבה לשחרור. על פי הדיווח, ביורק סיטי היו בטוחים כי מרטינה הוא אחיו של קוקו מרטינה, שחקן סאות'המפטון וברגע שהמאמן גארי מילס גילה כי אין קשר בין השניים הוא שוחרר, דבר שהעלה חדש כי צירופו היה סוג של גימיק כדי למשוך תשומת לב עבור המועדון הצנוע. בראיון ל-BBC אמר מגן הקדושים: "דרווין לא קרוב משפחה שלי, לא בן דוד ולא אח שלי. בקורסאו השם מרטינה הוא נפוץ, אבל לא צריך להגזים ולחשוב שהוא קשור אליי".

שחקן יורק סיטי דרווין מרטינה. טוויטר, צילום מסך
שוחרר בלי קשר ליכולת. דרווין מרטינה/צילום מסך, טוויטר

הקמעות קורעים את ברוקלין

טורניר המכללות של חטיבת ה-ACC ייערך השנה בברוקלין, וכדי לקדם אותו, נשלחו הקמעות של הקבוצות אשר לוקחות בו חלק לסיור ברחובות העיר. הם פגשו שוטרים, נסעו בתחתית ואף החזיקו תינוק שלא כל כך היה מרוצה מכך.

בונצ'י התנצל והזמין את שחקני יובנטוס לארוחה

מפגש פסגה בטורקיה

מאז תחילת 2017 וידאר קיארטנסון נמצא בכושר הבקעה מפלצתי עם 12 שערים השנה. האיסלנדי של מכבי תל אביב אימץ את חגיגת הממליח, שהפכה לסנסציה ברשת בשל השף הטורקי. רובין ואן פרסי, כוכב פנרבחצ'ה, זכה למפגש קרוב עם כוכב הרשת. שימו לב כיצד זה נגמר ...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully