וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד בהלם מהפציעה של בוגוט, הספרס בהלם מקוואי לאונרד

האלופה איבדה את הסנטר החדש תוך 58 שניות. לברון: "זה הוציא לנו את האוויר, זה רגע קשה". הספרס חגגו עם הכוכב שלהם: "הוא ה-MVP. כל האחרים רק קולעים 30, הוא גם עושה הגנה"

אנדרו בוגוט שחקן קליבלנד קאבלירס פצוע עם ג'יימס ג'ונס. AP
בוגוט נעזר בג'יימס ג'ונס בדרך החוצה מהפרקט/AP

אלופת ה-NBA קליבלנד לא ביצעה טריידים נוצצים בימים האחרונים של הטרייד דדליין. במקום, הקאבלירס בחרו להחתים כמה שחקנים שהיו פנויים בשוק. תחילה היו אלה דריק וויליאמס ודרון וויליאמס והאחרון היה אנדרו בוגוט, שאמור היה להוסיף לא מעט כוח בצבע.

אלא שהלילה (בין שני לשלישי), הסנטר האוסטרלי, הבחירה 1 בדראפט לשעבר, עלה להופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה מולה הוא נאבק בשנתיים האחרונות בגמר ה-NBA וההופעה הזו נמשכה 58 שניות בדיוק. בוגוט נכנס לשניות הסיום של הרבע הראשון ופתח את הרבע השני. בהתקפה הראשונה של הרבע הזה, הוא נתקל בפורוורד מיאמי, אוקרו וייט ומיד התפתל מכאבים. בדיקת רנטגן גילתה: שבר בעצם הטיביה השמאלית. המשמעות: בוגוט, כמעט בוודאות, סיים את העונה.

הקאבס די השתתקו מאותו רגע וספגו 106:98 ביתי מהאקסית של לברון, מיאמי, שהשלימה שני ניצחונות תוך שלושה ימים מול האלופה. "זה הוציא לנו את האוויר, זה רגע קשה", אמר לברון בסיום, "כולנו היינו נרגשים מההגעה של אנדרו ואנחנו מקווים לטוב ביותר עבורו. זה קשה גם עבורו וגם עבור הקבוצה שלנו". על הפציעה אמר לברון: "ברגע של ההתנגשות, שמעתי את העצם נשברת. כשהלכתי אליו והוא אמר שהעצם שבורה, כבר ידעתי. זה הוציא את האוויר מכל הבניין".

עוזר המאמן של הקאבס לארי דרו הודה: "זה לא מה שאתה מצפה שיקרה כשאתה מביא שחקן חדש" ואילו קיירי אירווינג נשמע בטוח בסיכויי הקבוצה שלו לזכות באליפות למרות הפציעה: "דייויד גריפין עשה עבודה מדהימה וחיבר את כל הפיסות שהיינו צריכים. זו הקבוצה הכי טובה שהייתה מאז שאני כאן, לפחות. יש לנו כל כך הרבה כישרון ואני עדיין מלא ביטחון".

דייב מקמנמין מ-ESPN כתב: "בקליבלנד, כל דקה יכולה לשנות הכול. זו הייתה אמורה להיות חגיגה של הקאבס, עם ההצטרפות של החלק האחרון בפאזל שלהם בדרך לריצה לעוד אליפות. בוגוט היה הביטוח של קליבלנד, אלא שהגוף שלו לא הסכים להשתתף בחגיגה הזו. זמן ההחלמה? כמעט כל מי שקשור לליגה טוען שזה עניין של חודשים ולא של שבועות ובינתיים קליבלנד כבר עם שלושה הפסדים בארבעה משחקים".

עוד בנושא:

בוגוט שבר את הרגל בבכורה בקאבס, קאמבק ענק לקוואי והספרס
מועדון החשפנות עם בארקלי והדם מהידיים: ימי הבייסבול של ג'ורדן

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
לברון מאוכזב/AP

סן אנטוניו ספרס - יוסטון רוקטס

לכל אורך העונה, נראה שהמאבק על ה-MVP יהיה בין ראסל ווסטברוק לג'יימס הארדן. אלא שהלילה, קוואי לאונרד פגש בהארדן והזכיר שגם הוא יותר מראוי להיכנס לדיון הזה. כמו לאיש והזקן, גם לקוואי היו הלילה 39 נקודות, אבל אלה שלו היו קריטיות יותר. 25 שניות לסיום, הוא צלף שלשה שקבעה מהפך (אחרי שסן אנטוניו חזרה ממינוס 16 בסיום הרבע הראשון) והעיפה את האולם הביתי לשמיים ומיד לאחר מכן, סיפק בלוק על הארדן, לקח את הריבאונד ושם שתיים מהקו כדי לסדר 110:112 גדול לספרס על יוסטון.

"קוואי ממש רצה את המשחק הזה. והוא הלך ולקח אותו. הוא מיוחד וראיתם את זה בסיום. כולם קולעים שלשות. ג'יימס הארדן, וסטף וגם קוואי, אבל הוא עושה יותר מכולם גם בצד השני של המגרש", סיכם גרג פופוביץ'. מאנו ג'ינובילי, שתפס את הראש בהלם אחרי השלשה של לאונרד, אמר לאחר המשחק: "בניגוד לחבר'ה האחרים שרק קולעים 30 נקודות, הוא גם עצום בהגנה. בגלל זה הוא ה-MVP" וגם טוני פארקר היה מלא במחמאות: "ידעתי שהוא ישיג את החסימה הזו, כי ג'יימס נעצר מעט בדרך לסל וזה מספיק לקוואי. ראיתי אותו מגיע מאחור והיה לי ברור מה הולך לקרות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

אטלנטה הוקס - גולדן סטייט ווריירס

לצערם של הספרס, שהבטיחו הלילה מקום בפלייאוף, גם הניצחון הגדול הזה לא עזר להם לקזז את הפער בצמרת המערב מגולדן סטייט, שממשיכה להוביל ביתרון 2.5 משחקים. הווריירס רשמו הלילה 111:119 באטלנטה, למרות שהספלאש בראדרס שוב זרקו לבנים מהשלוש וחיברו 8 מ-23 משותפים (6 מ-15 לסטף, 2 מ-8 לקליי).

אנדרה איגודאלה סחב את גולדן סטייט עם שיא עונתי של 24 נקודות וקרי פרגן: "אנחנו לא תלויים רק בשחקן אחד או בחמישייה אחת".

אלא שרוב האקשן בסיום היה בכלל בצד המפסיד. דניס שרודר פתח בטירוף וסיים את הרבע הראשון עם שיא קריירה של 19 נקודות מתוך ה-42 של ההוקס. אולם בתחילת המחצית השנייה, הוא התווכח עם דווייט הווארד, הווריירס הכניסו כדור חוץ וקרי צלף שלשה פנויה לחלוטין. המאמן מייק בודנהולצר החליט לספסל את שרודר כעונש והרכז הגרמני לא אהב זאת: "לא מבין את ההחלטה של המאמן. אולי אני תחרותי מדי. בכל מקרה, ליבנו את העניינים ודיברנו על זה".

שחקני הספסל של סן אנטוניו ספרס. AP
מאנו תופס את הראש, הספרס חוגגים/AP

מינסוטה טימברוולבס - פורטלנד טריילבלייזרס

במינסוטה היה ערב מביך, לאחר שהמשחק בין הטימברוולבס לפורטלנד נדחה. הסיבה: פרקט חלקלק, תוצאה של חמישה ימי הופעות של "דיסני על הקרח" באולם של הזאבים. "אני רוצה להתנצל בפני האוהדים ובמיוחד בפני הבלייזרס", אמר מאמן הוולבס, טום ת'יבודו, "מן הסתם, בטיחות השחקנים הכי חשובה. זה מקרה מצער מאוד, אבל זה היה הדבר הנכון לעשות".

השחקנים גילו את המשטח החלק כבר בחימום ודמיאן לילארד טען שלא ניתן לשחק כך, בעוד רכז מינסוטה, כריס דאן, אמר: "זה כמו לשחק טניס בגשם. זה פשוט לא יקרה" וכעת ישברו את הראש בליגה לגבי מועד חלופי, אחרי שתקלה דומה כבר קרתה להם בסוף נובמבר במשחק בין פילדלפיה לסקרמנטו.

seperator

יוטה ג'אז - ניו אורלינס פליקנס

ניו אורלינס עשתה את הרעש הכי גדול בתום מועד ההעברות ב-NBA, עם הטרייד שהביא אליה את דמרכוס קאזינס מסקרמנטו. אלא שבינתיים, הפליקנס במאזן 5:2 עם בוגי, כאשר אחד הניצחונות הושג בכלל במשחק בו הוא היה מושעה. הלילה הם הפסידו 88:83 ליוטה והפלייאוף ממשיך להתרחק: "אנחנו לא מסודרים התקפית וככה קשה לנצח. חייבים להתחיל לקלוע", הודה המאמן אלווין ג'נטרי, שמעמדו מאוד לא יציב, "אי אפשר לקלוע ב-30 אחוז מהשדה. יהיה לנו קשה להמשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully