וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ניר ביטון עלה עם סלטיק לחצי גמר הגביע הסקוטי

הקשר פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-54, קבוצתו נחלצה מפיגור וניצחה 1:4 את סט. מירן בזכות ארבעה שערים בדקות 58-78. הצטרף למרציאנו בחצי הגמר. 0:0 לרוני לוי ואנורתוזיס מול אפולון

ניר ביטון (משמאל) עם ליאם הנדרסון שחקני סלטיק. GettyImages
סלטיק ממשיכה בהסתערות על כל התארים. ניר ביטון/GettyImages

שני נציגים ישראלים יהיו בחצי גמר הגביע הסקוטי. אחרי העלייה של אופיר מרציאנו עם היברניאן מליגת המשנה, הגיע היום (ראשון) תורו של החבר האשדודי ניר ביטון, שהעפיל יחד עם האלופה סלטיק אחרי 1:4 ביתי על סט. מירן ברבע הגמר. ביטון פתח בהרכב, אך הוחלף בדקה ה-54, כאשר האלופה פיגרה 1:0. ביטון גם הספיק לקבל כרטיס צהוב שתי דקות קודם לכן. החלוץ לי גריפית'ס, שנכנס במקום הקשר הישראלי, העיר את ההתקפה ונתן את האות לבליץ. מיקאל לוסטיג (58), סקוט סינקלייר (59) ומוסא דמבלה (68) כבשו, לפני שגריפית'ס חתם בעצמו (78). דמבלה, אגב, כבר עם 13 שערים ב-2017.

לאחר המשחק נערכה הגרלת משחקי חצי הגמר, שזימנה לביטון וסלטיק מפגש ענק מול ריינג'רס. מעבר לאולד פירם, במשחק השני תפגוש היברניאן של מרציאנו את אברדין. משמעות הדבר היא שביטון ומרציאנו עשויים להיפגש לקרב ראש בראש על הגביע הסקוטי.

* רוני לוי ואנורתוזיס פמגוסטה סיימו את העונה הסדירה בקפריסין עם 0:0 ביתי מול אפולון לימסול המדורגת שנייה. אנורתוזיס נעצרה אחרי שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אך בכל מקרה הבטיחה כבר בשבוע שעבר את המקום השישי לקראת הפלייאוף העליון. ניקולה מיטרוביץ' ורובן ראיוס השלימו 90 דקות בהרכב של המאמן הישראלי.

* מונס דאבור נכנס בדקה ה-65 ב-1:1 של גראסהופרס בחוץ מול לוצרן, במחזור ה-23 בשוויץ. החלוץ ספג צהוב בדקה ה-77, חמש דקות אחרי שהיריבה איזנה את התוצאה. גראסהופרס רק ארבע נקודות מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully