וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: ליאו מסי "צלצל" לאחיין, פרננדס: "המאמן הבא צריך להכיר את המועדון"

הפרעוש הבהיר כי לחגיגת השער מול סלטה ויגו אין קשר לשיחות על החוזה החדש בברצלונה. המנהל המקצועי שלח מסר לקראת העונה הבאה. ריו פרדיננד חושף: הקנאה והתחרות האובססיבית בין רונאלדו למסי. וגם: צפו בשער של מסי מזווית חדשה

one

בווידאו: ברצלונה כותשת 0:5 את סלטה ויגו

לראשונה מאז ההודעה של לואיס אנריקה כי יסיים את תפקידו בקיץ הקרוב, ברצלונה הותירה את חרושת השמועות סביב המאמן הבא והערב (שבת) שמרה על הפסגה הספרדית עם 0:5 מוחץ מול סלטה ויגו. האלופה הגדילה את הפער מריאל מדריד, לה יש משחק חסר בבלייאדוס, לנקודה. החגיגה הזו הייתה ההכנה האחרונה של לוצ'ו לקראת הגומלין מול פריס סן ז'רמן בגומלין שמינית ליגת האלופות.

עוד בנושא:

ספרד: ברצלונה הביסה 0:5 את סלטה ויגו
אנגליה: ליברפול גברה 1:3 על ארסנל, ניצחון שני ברציפות ללסטר
ריאל מדריד: זידאן מרוצה מהתאוששות, ראמוס מכחיש ביקורת על רונאלדו
איטליה: מילאן גברה 1:3 על קייבו, ניצחון גדול לנאפולי ברומא

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. AP
חיוג מהיר לארגנטינה. ליאונל מסי/AP

ליאונל מסי הפיח תקווה לקראת המפגש ברביעי עם צמד, שני בישולים ויכולת מהפנטת, שהזכירה את המפגש מול התכולים מהעונה הקודמת, אז הוא הפתיע עם הפנדל המדובר בצוותא עם לואיס סוארס.

הפרעוש עלה לפסגת טבלת המבקיעים ועבר את לואיס סוארס, שהפעם לא הצליח למצוא את הרשת. סמואל אומטיטי, שפתח, שמר על המאזן הנהדר שלו והוא עדיין לא הפסיד העונה בליגה בכל משחק בו עלה בהרכב. לקינוח, הבלם הצרפתי חגג עם שער בכורה.

בסיום המפגש בקאמפ נואו אמר המנהל המקצועי רוברטו פרננדס בנוגע לסוגיה הבוערת ביותר: "המאמן הבא צריך להיות איש שמכיר את ברצלונה והמועדון מבפנים", והעביר רמז עבה בנוגע לדיווחים אודות חשש של ההנהלה בנוגע למינויו של חורחה סמפאולי, מאמן סביליה, שנחשב למועמד המוביל והמועדף על מסי. הדברים של פרננדס רק חיזקו את הדיווחים אודות העדפתו של המנהל המקצועי למנות את ארנסטו ואלוורדה, שעדיין לא הסכים להאריך את חוזהו באתלטיק בילבאו ומחזיק ביחסים קרובים עם פרנננדס.

הסוגיה המעניינת ביותר סביב הפרעוש הייתה החגיגה שלו אחרי השער הראשון בדקה ה-24 ובקטאלוניה תהו למי הוא צלצל והיו שטענו כי מדובר במסר להנהלת הקבוצה, במסגרת המשא ומתן על חוזה חדש. אלא שמסי הבהיר לאחר המשחק כי הוא בסך הכול סימן מחווה לאחיין שלו, אוגוסטין בן ה-16, שישב ביציע. אוגוסטין, שמשחק במחלקת הנוער של ברצלונה, ניסה ליצור קשר טלפוני עם הפרעוש כל היום לקראת המשחק, אך ללא הצלחה ומסי רצה להראות לאחיינו שהוא לא שכח אותו.

בסיום המשחק בחר איבן ראקיטיץ', שכבש, להתייחס לגומלין ברביעי: "קאמבק מול פריס סן ז'רמן? נראה מה יוליד המשחק. אני בטוח בדבר אחד והוא שניתן את כל מה שיש לנו. אני מקווה שנצליח לעשות את זה. אנחנו זקוקים לנס, אין הסבר אחר אבל אנחנו מסוגלים לעשות את זה".

לואיס אנריקה המאושר אמר בסיום: "זה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה, השחקנים זרחו על כר הדשא והציגו כדורגל שוטף. הביטחון חשוב מאוד לקראת המשחק ברביעי, אנחנו לא מוותרים על שום דבר וננסה להעפיל בכל מחיר. מה שקרה לנו במשחק הראשון בשמינית ליגת האלופות היה שהצגנו את המשחק הרע ביותר שלנו מאז שאני כאן. הקהל תמיד שימח אותי ואני מאושר על קבלת הפנים שלהם, אני מעריך את זה מאוד. אנסה להשיג כל מה שאפשר עד לסיום העונה".

עוד באותו נושא

מסי מעריץ: מי הוא סנטיאגו לאנגה?

לכתבה המלאה

זכרונות מהעונה הקודמת

ריו פרדיננד חושף: הקנאה והתחרות האובססיבית בין רונאלדו למסי

כריסטיאנו רונאלדו ולאו מסי מרבים להכחיש כי יש ביניהם יריבות כלשהי, וברוב המקרים מדקלמים את הקלישאות המוכרות על כמה כל אחד מרוכז בעצמו, ולא ביריבו. אבל אם להאמין לריו פרדיננד, ששיתף פעולה עם רונאלדו במנצ'סטר יונייטד ונשאר בקשרי ידידות עמו עד היום, המציאות שונה לחלוטין.

הבלם הוותיק סיפר בראיון ל-BT Sport על הרגלי התחרותיות הקיצוניים של רונאלדו, כפי שהשתקפו בתקופתם המשותפת באולד טראפורד. "רונאלדו היה נכנס לחדר ההלבשה אחרי משחקים וקודם כל שואל 'מה תיירי הנרי עשה היום? הוא כבש? בישל? הוא היה טוב?' אני חושב שבזמנו הוא החשיב את הנרי ליריב העיקרי שלו על התהילה והפרסום, והיום היריב הזה הוא מסי. ברור שזה נמצא לו בראש".

פרדיננד סיפר ש"אני רואה את הדברים האלה ברונאלדו עד היום, אבל לא רק בו. ככה זה אצל הכדורגלנים הכי גדולים - יש ביניהם קנאה, יצר תחרותיות כמעט אובססיבי ורצון מתמיד להוכיח שהם הטובים ביותר. אני חושב שגם מסי עושה את הדברים האלה, מברר מה קורה עם רונאלדו, איך הוא מתקדם, באיזה כושר הוא. זה טבעי".

עדכון ראשון: 6:50

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (שמאל) מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הרבה פחות תמים מכפי שזה נראה. רונאלדו ומסי צילום: AP)/רויטרס

את הזווית הזאת לגולאסו של מסי עוד לא ראיתם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully