וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה מבקרים את טואטחה: "לא מסוגל לשמור אפילו על כוס מים"

ההופעה של המגן השמאלי ברבע הגמר מול ארמיניה בילפלד עוררה זעם: "קובאץ' לא הפסיק לנזוף בו, ככל שהוא משחק החשיבות של אוציפקה הופכת לקריטית. משחק ההגנה שלו פגום ונטול יסודות"

טאלב טואטחה חוגג עם שחקני איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
הופעה מדאיגה. טאלב טואטחה/GettyImages

באמצע השבוע שעבר העפילה איינטרכט פרנקפורט לחצי גמר הגביע הגרמני. הקבוצה של ניקו קובאץ', שחווה עונה מרשימה וקצת חוסה בצילה של ר.ב. לייפציג בתור המרענן הרשמי של הבונדסליגה, מדורגת במקום השישי, מרחק חמש נקודות מבורוסיה דורטמונד. חרף ההצלחה של קובאץ', בתקשורת המקומית בחרו היום (שישי) לבקר בצורה קשה את טאלב טואטחה, שפתח והשלים 59 דקות במשחק הגביע של פרנקפורט מול ארמיניה בילפלד.

המגן השמאלי, שהגיע לפרנקפורט בתחילת העונה ממכבי חיפה וברבע הגמר תפס את מקומו של המגן הקבוע בסטיאן אוציפקה, הוחלף בשל כאבים. טואטחה היה מעורב במהלך שהוביל לשער הניצחון, אולם משחק ההגנה שלו הביע דאגה רבה לקראת משחק הליגה מול פרייבורג ביום ראשון.

בסטיאן אוצ'יפקה שחקן פרנקפורט. GettyImages
זוכה למחמאות. בסטיאן אוציפקה/GettyImages

באתר 'פרנקפורטר רונדשאו' תקפו: "טואטחה ניסה למשוך את תשומת הלב של האוהדים והצוות המקצועי בגביע, אך ההופעה שלו מביעה דאגה וחששות עמוקים. המשחק ההגנתי שלו פגום, נטול יסודות ומבולבל. טאלב בעצמו מבין היטב שהוא לא מסוגל לשמור אפילו על כוס מים. ככל שהוא משחק, החשיבות של אוציפקה הופכת לקריטית הרבה יותר. קובאץ' לא הפסיק לנזוף בו לאורך המחצית, פרנקפורט השתפרה מבחינה הגנתית בצורה משמעותית במחצית השנייה. אפילו מייקל הקטור, בלם עם רגל ימין, עדיף בתור מגן שמאלי על פניו".

"המשותף לטואטחה וגיירמו וארלה (שהגיע ממנצ'סטר יונייטד) היא העובדה ששניהם צריכים להציג גרף התקדמות מיוחד כדי להפוך לשחקנים שמסוגלים לפתוח בהרכב של קובאץ'. וארלה נראה כמו שחקן גמור, שלא מסוגל להשלים 90 דקות ועדיין לא הודיע על פרישה. הניתוחים שעבר בשנים האחרונות רק החמירו את הבעיות שלו. וארלה וטואטחה עדיין לא מדגדגים את המגנים הבכירים בסגל, וזו בעיה קשה עבור המשך העונה של פרנקפורט".

חרף הביקורת, בחרו גם לסמן נקודת אור במשחקו של המגן: "המהירות שלו מרשימה ונראה שיש לטאלב רצון גדול להשתלב ולהתקדם כאלטרנטיבה לאוציפקה". טוואטחה רשם העונה 116 דקות בליגה הגרמנית, בהן פתח במשחק אחד והוסיף ארבע הופעות במחליף. בגביע רשם שתי הופעות, אך עדיין לא ברור אם ההיעדרות של אוציפקה תעניק לו את המקום בהרכב מול פרייבורג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully