וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: 3:4 משוגע למונאקו על מארסיי בהארכה, פ.ס.ז' התקשתה

הקבוצה של רודי גרסיה חזרה שלוש פעמים מפיגור, אבל תומא למאר כבש את שער הניצחון בדקה ה-113 ושלח את המוליכה לרבע הגמר. רק 0:2 לדאבליסטית על ניור, אברנש מהליגה השלישית עלתה אחרי פנדלים מול שטרסבורג

חאבייר פסטורה שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
פ.ס.ז' מתקרבת לעוד תואר. פסטורה/רויטרס

משחקי שמינית גמר הגביע הצרפתי נמשכו הערב (רביעי), כאשר במוקד עמד המפגש בין מארסיי למונאקו שבו ניצחו האורחים 3:4 דרמטי לאחר הארכה והמשיכו את העונה העגומה של הקבוצה מדרום צרפת.

חגיגת השערים נפתחה עם שער של מוטיניו כבר אחרי 19 דקות, אבל שתי דקות לפני ההפסקה דימיטרי פאייה כבש בבעיטה יעף מתוך הרחבה. קיליאן אמבפה, ילד הפלא של מונאקו החזיר לה את היתרון בדקה ה-66 עם דחיקה מקרוב לכדור רוחב של מנדי המצוין, אבל רמי קבאלה שלח את המשחק הזה להארכה כשסיים מהלך קבוצתי יפהפה של המארחים. קצב השערים המשוגע נמשך גם בהארכה כשהפעם אמבפה החזיר בישול למנדי שהגיח מאחור וגלגל לרשת החשופה (104). גמור? ממש לא. קבאלה השלים צמד עם בעיטה מקרוב בדקה ה-111, אך המילה האחרונה הייתה של תומא למאר שבדקה ה-113 נעץ את המסמר האחרון כשניצל עוד בישול של מנדי ומנקודת ה-11 מטר סובב לפינה הרחוקה.

שחקן מונאקו תומא למאר. רויטרס
היה עם המילה האחרונה. תומא למאר/רויטרס

האלופה ומחזיקת הגביע המכהנת, פריס סן ז'רמן, ניצחה 0:2 קשה מאוד בחוץ את ניור מהליגה השנייה. חאבייר פסטורה כבש בדקה ה-78 את השער הראשון עבור האורחים מעיר האורות, אדינסון קבאני הבטיח את הניצחון בתוך תוספת הזמן, שבוע לפני שפריס מארחת את משחק הגומלין מול ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות.

קובילי מהליגה השלישית, שהגיעה לגמר הגביע ב-2012, קיוותה לבצע עוד סנסציה אך נכנעה 2:1 בביתה מול גנגאן מהליגה הבכירה. אלכסנדרה מנדי (59) וניל דה פאו (61) כבשו צמד בזק עבור גנגאן, פייר וינו רק צימק למארחים בדקה ה-90.

אברנש מהליגה השלישית ברבע הגמר אחרי ניצחון בפנדלים 5:6 מול שטרסבורג מהליגה השנייה. כריסטופר מאיולו כבש לאברנש (48), לפני שוינסנט גראניק שלח את המשחק להארכה ופנדלים עם שוויון בדקה ה-92. בדו קרב מהנקודה הלבנה כאמור, הקבוצה מתחתית הליגה השלישית הדהימה את זו מצמרת הליגה השנייה.

מחר (22:00) יושלם שלב שמינית הגמר עם מפגש בין ברז'רק מהליגה הרביעית לליל מהליגה הראשונה.

במשחק השלמה בליגה מהמחזור ה-24:

באסטיה - נאנט 2:2
לבאסטיה: גאל דאניק (69), פרינס אוניאנג (76). לנאנט: אמיליאנו סאלה (78), דייגו קרלוס (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully