וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובל נעימי עוזב את סקאפטי

1.3.2017 / 12:20

הגארד (31, 1.88) יעזוב את המדורגת 15 בליגה האיטלקית השנייה אחרי עונה יפה, בה רשם 15.9 נקודות ו-7.6 אסיסטים, וצפוי לחזור לארץ. ראשון לציון, בני הרצליה וקרית גת מועמדות לצרפו

שחקן עירוני נס ציונה יובל נעימי. ברני ארדוב
מי תזכה בשירותיו? נעימי/ברני ארדוב

התקשורת האיטלקית מדווחת הבוקר (רביעי) כי הגארד הישראלי יובל נעימי עזב את קבוצת סקאפטי מהליגה האיטלקית השנייה, והוא צפוי לחזור לישראל. נעימי שהה לאחרונה בארץ, לצד אשתו ההרה שילדה בשבוע שעבר, ונציגיו יצרו קשר עם מספר קבוצות בארץ שעשויות לקלוט אותו. המועמדות המובילות לצרף את נעימי הן מכבי ראשון לציון, בעקבות הפציעה של אבי בן שימול, בני הרצליה בה שיחק בעבר וכן מכבי קרית גת האחרונה בטבלה, שרצתה לצרפו בקיץ ללא הצלחה.

נעימי (31, 1.88) הגיע לסקאפטי בקיץ האחרון במטרה לעשות עונה יפה עם הקבוצה הצנועה מהליגה האיטלקית השנייה, בניסיון האירופי השני שלו אחרי עונה מוצלחת במדי טריומף מוסקבה. ב-19 משחקי ליגה רשם 15.9 נקודות, 7.6 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים למשחק, אך קבוצתו נכשלה והיא מדורגת במקום ה-15 מתוך 16 קבוצות במחוז המערבי של הליגה האיטלקית השנייה, ואף פיטרה במהלך העונה את המאמן שהביא את נעימי.

הגארד, שרשם כמה שנים יפות במדי נבחרת ישראל, עבר בלא מעט קבוצות בליגת העל. הוא החל את הקריירה במכבי ראש העין מהלאומית, עבר למ.כ גבעת שמואל שם פרץ, המשיך לשנתיים מצוינות באליצור אשקלון לפני שחזר לתקופה ארוכה במדי הפועל ירושלים. אחרי שעזב למוסקבה וחזר למועדון עבר נעימי לבני הרצליה, שם הוביל את הקבוצה לעונה סבירה, ואשתקד היה הישראלי המוביל של עירוני נס ציונה שירדה לליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully