וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט הודיעה: קווין דוראנט בחוץ לארבעה שבועות לפחות

KD עבר בדיקת MRI ולאחר פענוח תוצאותיה התברר כי הוא סובל מנקע בדרגה 2 ברצועות הפנימיות של הברך ומחבלה בעצם הטיביה. הוא ייבדק שוב בעוד כחודש. דריימונד גרין: "הוקל לי"

AP

גולדן סטייט ווריירס הודיעה הערב (רביעי) כי הפורוורד הכוכב שלה קווין דוראנט, שנפצע כבר בפתיחת המשחק הלילה מול וושינגטון (108:112 לוויזארדס) ייעדר לכל הפחות ארבעה שבועות.

דוראנט עבר בדיקת MRI בבית חולים בבירה. פענוח תוצאות הבדיקה הראה כי KD סובל מנקע בדרגה 2 ברצועה הפנימית של הברך ומחבלה בעצם הטיביה. בעוד ארבעה שבועות תיערך לו בדיקה חדשה וייתכן מאוד כי זמן ההיעדרות שלו יתארך. הווריירס הבהירו כי לא ברור האם הוא יוכל לחזור לשחק בעונה הסדירה.

"הוקל לי", אמר דריימונד גרין, "חשבתי שזה עלול להיות גרוע יותר. כמה שבועות זה מבאס, אבל ניקח את זה על חשבון מה שחשבנו תחילה". הג'נרל מנג'ר בוב מאיירס הוסיף: "אף אחד בקבוצה שלנו לא שמח כרגע כי לכולם אכפת מקווין והם רוצים לראות אותו על הפרקט. נעשה את הטוב ביותר כדי לשמור על המיקום שלנו, זה לא יהיה קל".

עוד בנושא

קווין דוראנט נפצע בברכו, גולדן סטייט הפסידה 112:108 בוושינגטון
דווקא ביום הכי טוב שלו בשנה: הלילה בו קרי "נראה פגיע ואנושי"
"לה לה לנד איבד יתרון 1:3": עולם הספורט בהלם מהפאדיחה באוסקר

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
סטראגלינג מהשלוש. קרי/AP

גולדן סטייט כבר מוכנה להיעדרות של דוראנט וצירפה לסגל את מאט בארנס הוותיק, שמגיע מסקרמנטו. "זה חלום שהתגשם", אמר בארנס על המעבר לסגנית האלופה, "אני מרגיש שעזרתי להתחיל משהו ב-2007, ועכשיו אני חוזר כדי לסיים את זה". בפוסט באינסטגרם הגדיר בארנס את הקאמבק כ"היום המאושר בחיי" אחרי לידת בנו.

המשמעות: גולדן סטייט נאלצה לפנות מקום בסגל לבארנס, ולפיכך לא תוכל לצרף את חוזה קלדרון, הגארד הספרדי הוותיק, שכבר סיכם עם הלייקרס על עזיבה ועל מעבר לאלופת המערב. עם זאת, למרות שלא יעבור, הוא עדיין יקבל שכר מגולדן סטייט. הווריירס הבהירו כי יעמדו בסיכום עם קלדרון ולאחר שהוא יחתום, הם ישחררו אותו מהקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קווין דוראנט גולדן סטייט ווריירס נפצע מול וושינגטון. AP
לפחות ארבעה שבועות בחוץ. דוראנט/AP

דוראנט נפגע כתוצאה מנפילה של זאזה פאצ'וליה היישר על ברכו. הוא שיחק עוד שני פוזשנים, ביקש מסטיב קר פסק זמן, ירד לטיפולים, ולא חזר. הוא החטיא את הזריקה היחידה שלו, סיים ללא נקודות וקטע רצף של 562 משחקים (653 כולל הפלייאוף) שבהם הוא קולע 10 נקודות ומעלה.

"אני תמיד מודאג, מכל פציעה, כי אתה אף פעם לא יודע איך זה יתפתח", הודה סטיב קר, מאמן הווריירס, "כך שניאלץ להחזיק לו אצבעות ולקוות לטוב". דריימונד גרין ציין שהוא מקווה ש"זה רק פגיעה בעצם", ורק פאצ'וליה ניסה להרגיע: "זה היה רק מהלך כדורסל, כן?". פאצ'וליה הדגיש ש"לא, לא ידעתי שהוא מאחוריי", ואחר כך תהה בפני העיתונאים החטטנים בחדר ההלבשה: "אתם חושבים שעשיתי את זה בכוונה?".

מבחינה מקצועית לגולדן סטייט היו סיבות להתעודד, וסיבות לדאגה. מצד אחד, הקבוצה נקלעה לפיגור 19 הפרש כבר ברבע הראשון, ומצד שני ידעה למחוק אותו ואף לעלות ליתרון ברבע הרביעי. אחר כך, לצערה, היא ירדה מנוצחת, אחרי שסטפן קרי החטיא 7 שניות לסיום שלשה שיכלה להעניק לווריירס את הניצחון. קרי, שלילה לפני כן מול פילדלפיה החטיא את כל 11 הניסיונות שלו מעבר לקשת, המשיך באחוזים המאכזבים מהשלוש, והלילה פגע רק ב-2 מ-9.

"זו הייתה זריקה טובה", אמר על ההחטאה המכריעה שלו סטף קרי, שסיים עם 25 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, "הם עשו עליי חילוף, והיה לי מספיק מקום. מלבד לשני המשחקים האחרונים, זו זריקה שבדרך כלל נכנסת לי. יש לי את הביטחון לקחת אותה, אני חי בשביל הרגעים האלה, ואני חי עם התוצאה".

אז מי ייקח פיקוד מעכשיו? "אנחנו בגישה של 'השחקן הבא בתור'", אמר קליי תומפסון, "כולנו מודאגים כמובן, כשהשחקן הכי טוב שלך פצוע, אבל אנחנו עדיין פה, וצריכים להמשיך".

וגם - הממים על עזיבת דוראנט

קליי תומפסון גולדן סטייט ווריירס מול ג'ון וול וושינגטון וויזארדס. AP
שוב אכזבו ברגעי ההכרעה. הווריירס/AP

דריימונד גרין נגד פול פירס, הקרב מתחמם

* נמשך הקרב בין דריימונד גרין לפול פירס. אחרי שפירס לעג לגרין על כך שהוא לא יכול לשמור על בלייק גריפין, גרין ענה לפירס על הניסיון שלו לעשות סבב של עונת פרישה כמו של קובי וכתב לו "האיש רודף אחר סבב פרידה! הם לא אוהבים אותך ככה!". ואז פירס ענה לו "73 ניצחונות וחשבת שאתם הולכים לקחת אליפות עם יתרון 1:3, אופס". לאחר מכן גרין הגיב בצורה מפורטת.

"אני שונא שאומרים לי 'אתה לא יכול לסחוב קבוצה'", אמר בפודקאסט ב- theScore.com, "אבל כמה טוב היה פירס בלסחוב קבוצה? וחוץ מזה, לא הוכח שאני לא יכול, או שאני לא עושה את זה.

אבל זה כן הוכח איתך, כי לא יכולת להנצח. רק בגלל שאתה קולע נקודות, זה לא אומר שאתה סוחב קבוצה. אם לא יכולת להגיע לשום מקום, אם לא יכולת לעשות כלום, לאן יכולת לסחוב אותם? אני חושב שאנשים נוטים לשכוח, ואנשים מסתכלים על מספרים, אבל לפעמים זו סטטיסטיקה ריקה אם אתה לא עושה את העבודה.

"לפירס הייתה קרירה מדהימה. הוא היה חיה. אבל עד לאן הוא סחב את הקבוצות שלו? אנשים שוכחים שהוא התקשה להגיע לפלייאוף, ואז הגיעו גארנט וריי אלן. בואו לא נשכח את זה".

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
פותח פה. שוב. גרין/GettyImages

אנדרו בוגוט מסביר מדוע בחר להגליע לקליבלנד

* קליבלנד השלימה את הסגל שלה אחרי שהחתימה את אדרו בוגוט, הסנטר האוסטרלי, שהעדיף את האלופה על פני הצעות שהיו לו מסן אנטוניו, בוסטון ויוסטון. הקאבס התלבטו בינו לבין לארי סנדרס, אבל בחרו בבוגוט הוותיק בגלל הניסיון שלו בפלייאוף (זכה באליפות עם גולדן סטייט). האירוניה היא שבשנה שעברה גולדן סטייט צירפה גבוה שעזב את קליבלנד (אנדרסון ורז'או), והשנה זה הפוך.

העיתונאי דייויד אולדרידג' שאל את בוגוט מדוע החליט לחתום דווקא בקליבלנד, והאוסטרלי ענה "שמעתי שהיא יפהפייה בתקופה הזאת של השנה". יש לציין שקליבלנד לא ידועה ביופייה, ובטח שלא בחורף. כך או כך, הקאבס קיבלו תוספת חשובה מתחת לסלים לאור פציעתו של קווין לאב.

אנדרו בוגוט, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
בשנה שעברה גולדן סטייט לקחה את אקס קליבלנד ורז'או, השנה זה הפוך. בוגוט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully