וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: יוסי זוזוט מונה למאמנה החדש של הפועל נצרת עילית

המאמן שירד בעונה שעברה לליגה א' עם מכבי יבנה, יעבוד לראשונה בקריירה בקבוצה אחרת וינסה להשאיר את הצפוניים בליגה הלאומית. הבכורה: ביום שישי בנס ציונה מול מכבי שעריים

יוסי זוזוט, מאמן מכבי יבנה. ניב אהרונסון
יצליח להשאיר את נצרת עילית בליגה? יוסי זוזוט/ניב אהרונסון

יוסי זוזוט חתם היום (שלישי) כמאמן הפועל נצרת עילית עד לתום העונה הנוכחית. זוזוט, שאימן רק את מכבי יבנה ואחרי שש שנים בתפקיד ירד איתה לליגה א' בעונה שעברה ועבר לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, ינסה להשאיר את נצרת עילית בלאומית. כרגע הקבוצה נמצאת עם 26 נקודות במקום ה-14, המוליך למבחנים בסיום העונה.

נצרת עילית כבר עברה כמה וכמה שינויים על הקווים במהלך העונה. מי שפתח את הליגה על הקווים היה רפי בוסקילה, שהיה אחראי למסע ההישארות בעונה שעברה עם שמעון הדרי. אחריו הגיע עידן בראון, אך גם הוא החזיק רק שלושה חודשים בקבוצת נעוריו, לפני שהתפטר באמצע חודש ינואר. מאז עמד על הקווים מאמן הכושר מוטי קריספיל, אך בקבוצה המשיכו לחפש מאמן, ניהלו משא ומתן עם אייל לחמן ולבסוף החליטו על שינוי בעקבות ההפסד 3:1 להפועל עכו ביום שישי האחרון.

את הבכורה שלו בקבוצה השנייה בקריירה, יערוך זוזוט ביום שישי מול מכבי שעריים. זה יקרה במקום מוכר היטב למאמן - האצטדיון בנס ציונה ששימש כביתה של מכבי יבנה במשך שלוש מארבע שנותיה בלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully