וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' סיפק שואו: "זה בדיוק מה שחזיתי שיקרה"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד נשאל האם התצוגה בגמר עלתה על הציפיות שלו, והשיב בסגנונו הייחודי. פוגבה: "בשביל זה קנינו אותו", זלאטן הגיב: "באתי כשחקן חופשי". מוריניו: "הוא יוצא מן הכלל"

מנצ'סטר יונייטד עם גביע הליגה/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד חגגה הערב (ראשון) את התואר הראשון של העונה באנגליה, אם לא מחשיבים את מגן הקהילה בו זכתה בתחילת העונה. ז'וזה מוריניו הפך למאמן הראשון בתולדות המועדון שמשיג תואר בעונת הבכורה, וזה קרה בזכות זלאטן איברהימוביץ' שהבקיע צמד בניצחון הדרמטי 2:3 על סאות'המפטון בגמר גביע הליגה בוומבלי.

עוד בנושא:

זלאטן כיכב, מנצ'סטר יונייטד זכתה בגביע הליגה עם 2:3 על סאות'המפטון

זלאטן איברהימוביץ' (משמאל) עם שחקני מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
נהנה מכל רגע. זלאטן איברהימוביץ'/GettyImages

החלוץ בן ה-35, שהיה חתום על שער הניצחון גם ב-1:2 על לסטר במגן הקהילה, כבש בכדור חופשי בדקה ה-19 וחתם את התוצאה עם נגיחה בדקה ה-87. בסיום סיפק שואו כהרגלו, וכאשר נשאל על ידי שדר הקווים של "סקיי": "אפילו בסטנדרטים שלך, זה בטח הלך טוב יותר מכפי שחשבת?", השיב זלאטן: "לא, זה בדיוק מה שחזיתי שיקרה. כל מה שחשבתי קרה... הדבר היחיד זה שאחרים לא ראו את זה".

לאחר מכן גם פול פוגבה הצטרף והחמיא: "בדיוק בשביל זה קנינו אותו". זלאטן מיהר להעמיד דברים על דיוקם: "קנו אותי? באתי כשחקן חופשי. אותך הם קנו".

מוריניו, ששמר על מאזן מושלם של ארבע זכיות בארבעה גמרים של גביע הליגה האנגלי, החמיא גם הוא: "זלאטן ניצח את המשחק עבורנו, הוא היה יוצא מן הכלל". על ציון הדרך שלו, אחרי שהפך למאמן הראשון שמשיג תואר בעונת הבכורה והשווה את מספר הזכיות של סר אלכס פרגוסון בגביע הליגה, אמר הפורטוגלי: "זה חשוב למועדון, לי הרבה פחות. אני לא חושב על עצמי, אלא על המועדון, האוהדים והשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully