וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופץ לרוחק היהודי מקסים קולסניקוב ייצג את ישראל

26.2.2017 / 18:08

האתלט בן ה-26 שנחת בארץ והתקבל על ידי אלכס אברבוך מחזיק בשיא אישי (8.01 מ') עדיף על השיא הישראלי (7.99 מ'). דיאנה ויסמן השוותה את השיא הישראלי ל-60 מטר

אצנית דיאנה ויסמן. ג'ירו מוצ'יזוקי, אתר רשמי
הישג יפה. ויסמן/אתר רשמי, ג'ירו מוצ'יזוקי

קופץ לרוחק היהודי מקסים קולסניקוב נחת היום (ראשון) בארץ במטרה להתחרות בישראל ולייצג את ישראל בתחרויות בינלאומיות. קולסניקוב בן 26 הובא לארץ על ידי אגודת לידר ירושלים והוא ייצג אותה. הקופץ שקיבל תעודת זהות עם הגעתו לישראל קבע באחרונה את שיאו האישי על 8.01 מטר, שהוא טוב יותר מהשיא הישראלי (7.99 מטר). קולסניקוב התקבל בנתב"ג על ידי המנהל המקצועי של לידר ירושלים אלכס אברבוך.

דיאנה וייסמן זכתה אתמול במדלית הארד בריצה ל-60 מטרים באליפות הבלקן באולמות אשר נערכה בבלגרד. וייסמן שעצרה את השעון על 7.50 שניות, השוותה את השיא הישראלי שהיה שייך לאצנית ריטה פוגורלוב משנת 2008.

הישגה של וייסמן ממכבי הישגים ראשון לציון מרשים משתי סיבות. הראשונה כי היא עדיין מספיק צעירה כדי להתחרות גם בגיל הנערות, והשנייה, כי האליפות בבלגרד היתה איכותית מאוד מכיוון שהיא היוותה הכנה לאליפות אירופה באולמות שתיערך בסוף השבוע הבא באותו האולם. לכן לאליפות הבלקן הגיעו מיטב האתלטים והתחרות היתה ברמה די גבוהה.

במהלך התחרות רשם הקופץ במוט איתמר באסטקר הישג נאה כאשר סיים שישי עם תוצאה של 5.31 מטר שהיא טובה יותר ב-11 סנטימטרים משיאו האישי הקודם.

הקופת לרוחק יפעת זליקוביץ' קבעה 6.04 מטר, תוצאה שהיוותה את הישגה הטוב ביותר השנה.

קופץ לרוחק מקסים קולסניקוב. אגודת לידר ירושלים, אתר רשמי
מקסים קולסניקוב/אתר רשמי, אגודת לידר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully