וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "רוצים להגיע בעונה הבאה לשלב הבתים של ליגת האלופות"

מאמן הפועל באר שבע הציב יעד חדש אחרי ההדחה מהליגה האירופית: "עשינו מסע מופלא, השחקנים הם ווינרים". ברקת: "גאה ומודה לצוות". גונש: "לבוזגלו יש מקום בכל הגדולות של טורקיה"

רויטרס
אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע (מימין) עם גוקאן אינלר שחקן בשיקטאש. רויטרס
הפנים לכפר סבא. אליניב ברדה/רויטרס

הקמפיין האירופי של הפועל באר שבע, שהחל אי שם ב-12 ביולי וכלל לא פחות מ-16 משחקים, הסתיים הערב (חמישי) עם הפסד 2:1 באיסטנבול לבשיקטאש והדחה בשלב 32: האחרונות של הליגה האירופית בעקבות 5:2 בסיכום. האלופה הישראלית חותמת מסע קסום שכלל הופעה היסטורית בפלייאוף של ליגת האלופות ועלייה משלב הבתים של הליגה האירופית, במהלכו ניצחה פעמיים את אינטר הגדולה. ביום שני תחזור באר שבע להתמקד אך ורק בליגת העל, והנחיתה תהיה בבית מול הפועל כפר סבא.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע הפסידה 2:1 לבשיקטאש וסיימה את דרכה באירופה
בהצדעה: הרגעים הזכורים מהקמפיין האירופי הקסום של הפועל באר שבע

ברק בכר אמר בסיום: "עשינו מסע מופלא, שהתחיל בחודש יולי והסתיים היום. עמדנו בצורה מכובדת בכל משחק ומשחק והראינו שהכול אפשרי. כמעט בכל המשחקים התמודדנו נגד קבוצות טובות ועשירות מאיתנו על הנייר, אבל השחקנים שלי הוכיחו אופי אדיר והראנו שאנחנו קבוצה חזקה מאוד, עוצמתית, ווינרים אמיתיים. אני גאה בכל אחד ואחד. עכשיו האתגר הגדול שלנו יהיה להעביר את האנרגיות האלה הלאה".

במסיבת העיתונאים הוסיף בכר: "בתחילת הקמפיין לא חשבנו יותר מדי, חשבנו משחק-משחק. עברנו את שריף ועברנו את אולימפיאקוס, נגד סלטיק גם היינו קרובים וידענו שאפשר לעשות דברים מדהימים בהמשך. גם עשינו. נגד בשיקטאש גם האמנו ואני לא חושב שנפלנו מהם. בסופו של דבר נענשנו על טעויות שעשינו, וחבל. היה קמפיין חלומי והמטרה היא לחזור למעמדים האלה בעונה הבאה. השאיפה שלנו היא לחזור לפה בעונה הבאה, רק בשלב הבתים של ליגת האלופות".

על ההרכב אמר בכר: "היום עלינו עם הרכב מצוין ועוצמתי שהתאים ליריבה שעמדה מולנו. נגד כפר סבא תהיה גישה אחרת, בהתאם למשחק. במחצית הראשונה היינו לא פחות טובים, כך שאי אפשר להגיד שזה הרכב משני. מי שיהיה יותר רעב ויראה יותר חדות במשחקים שנותרו, הוא זה שישחק".

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. רויטרס
"האתגר הגדול יהיה להעביר את האנרגיות האלה הלאה". ברק בכר/רויטרס

בשיקטאש נותרה הנציגה הטורקית היחידה באירופה וחגגה ניצחון רביעי במפגשיה עם הישראליות וראשון בוודאפון ארנה.

מאמן בשיקטאש שנול גונש החמיא בסיום ואמר: "למאור בוזגלו יש מקום בכל אחת מהקבוצות הגדולות בטורקיה וגם בקבוצות אחרות באירופה". על המשחק אמר המאמן הטורקי: "ידענו שיהיה קשה והם יתקפו אותנו, לא היה לבאר שבע מה להפסיד. איבודי הכדור שלנו נתנו להם יתרון והם שלטו, כך שהיה משחק חי ומהנה מאוד עבור הצופים. אנחנו מרוצים".

ונסן אבובקאר, כובש השער הראשון: "היו לנו קשיים, אבל הדבר החשוב היה לעבור שלב ואת זה עשינו. צברנו ביטחון לקראת הדרבי מול גלאטסראיי. הזכייה באליפות אפריקה נתנה לי אנרגיה ועכשיו אני רוצה להביא את זה לבשיקטאש ולהוביל את הקבוצה לאליפות".

השוער פבריסיו סיכם: "אני מאוד שמח שעברנו את השלב הזה, היינו עדיפים בשני המשחקים. איהנה מההישג הזה עם החברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully