וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דני אלבס הציע את עצמו לברצלונה, שהחליטה לא להחזירו

המגן הברזילאי, שעבר בקיץ מהבלאוגרנה ליובנטוס, התקשה להשתלב בטורינו וקיווה לנצל את המצוקה של האקסית בעמדה שלו ולשוב כבר בינואר. בארסה השיבה בשלילה וטענה כי זמנו בקבוצה תם

one

רק בקיץ האחרון עזב דני אלבס את ברצלונה אחרי שמונה עונות, בהן זכה עם הקבוצה בכל תואר אפשרי, והגיע כשחקן חופשי ליובנטוס. אמש (רביעי) התכבד המגן הברזילאי בכיבוש השער השני בניצחון הגברת הזקנה על פורטו בשמינית גמר ליגת האלופות, אך על פי דיווח שפורסם היום ב'מונדו דפורטיבו' רק לא מזמן ניסה דני אלבס לעזוב את יובה ולחזור לאקסית - ונענה בשלילה.

אלבס התקשה להסתגל לחיים ולמזג האוויר הגשום בטורינו, התקשה להתמודד עם המרחק מילדיו - שהמשיכו להתגורר בברצלונה גם לאחר שעזב - ואם זה לא מספיק, גם ההשתלבות המקצועית שלו ביובה לא הייתה חלקה כפי שקיווה. בחודש נובמבר נמאס לו, והוא פנה ישירות לברצלונה וביקש שתחזיר אותו לשורתיה בחודש ינואר, כאשר הוא מוגע למצוקה של האקסית בעמדת המגן הימני (עוד לפני הפציעה הקשה של אלש וידאל). על פי הדיווח, ברצלונה סירבה להחזירו והשיבה לו כי זמנו בקבוצה תם, וזאת למרות שחזר על הפניה מספר פעמים.

ייתכן מאוד שאלבס נעלב מאוד מסירובה של ברצלונה, שכן רק לפני מספר ימים התבטא בחריפות נגד קבוצתו לשעבר. "לברצלונה אין מושג איך להתייחס לשחקנים שלה. אני אוהב להרגיש שאני רצוי, ואם מישהו לא רוצה אותי אז אני עוזב", אמר, "לעזוב את ברצלונה ללא תמורה היה מהלך קלאסי עבורי. במהלך שלוש העונות האחרונות שלי שם שמעתי על כך שאני עוזב, אבל מנהלי המועדון לא אמרו שום דבר בנושא".

דני אלבס שחקן יובנטוס. רויטרס
בינתיים הוא חוגג ביובנטוס. דני אלבס נגד פורטו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully