וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר נפגש עם קרלסן. מכבי חיפה: "במועד המתאים נודיע על ההחלטה"

22.2.2017 / 19:00

אחרי פגישה עם הנשיא וסגנו מור, במועדון הודיעו כי קרלסן היה שותף בפיטורי מולנסטיין ומינוי לוזון ודחו את ההחלטה. המנהל הספורטיבי עדיין צפוי לעזוב לאחר פגישה נוספת עם שחר

צילום: שלומי גבאי עריכה: מתן חדד
טור כריסטיאן קרלסן  עם יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
על פי הודעת המועדון, הוא המליץ על השינוי בעמדת המאמן. טור כריסטיאן קרלסן עם יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר הגיע היום (רביעי) לאימון הקבוצה יחד עם סגנו עוזי מור. השניים שוחחו באימון עם המנהל הספורטיבי טור כריסטיאן קרלסן. בפגישה לא עלה עתידו של קרלסן על הפרק, אך יש לציין כי הנושא יעלה לדיון בפגישה שתתקיים מאוחר יותר העונה. גורם בחיפה הסביר: "לטור יש בינתיים חוזה כך שאין לחץ לקבל את ההחלטה דווקא היום".

מאוחר יותר, מכבי חיפה הוציאה הודעה בנושא של קרלסן ובה נכתב: "במהלך השבוע החולף פורסמו ידיעות שונות הקשורות לשינויים שביצענו לאחרונה במועדון, להלן העובדות הנכונות.

בתום משחק הדרבי, התקיימה שיחה בין המנהל המקצועי, טור כריסטיאן קרלסן לבין המאמן, רנה מולנסטיין, ובסיומה המליץ טור לנשיא המועדון לבצע שינוי בעמדת המאמן. מניסיונו האישי של טור על הזמן שלוקח לזר להתאקלם בישראל, המליץ לנשיא, יעקב שחר להחתים אך ורק מאמן ישראלי. טור היה שותף מלא בהחלטה להחתים את גיא לוזון והשתתף בפגישה עם גיא ערב לפני ההחתמה. לטור הסכם עד סיום העונה, הוא הביע את שביעות רצונו מהתנהלות המועדון ומגוריו בעיר חיפה. במועד המתאים יודיעו הצדדים על החלטתם".

עוד בנושא:

קרלסן שוחח עם יעקב שחר, שוקל להצטרף לעסק משפחתי
גיא לוזון לוחץ לצרף את דור אלו בעונה הבאה

מאמן מכבי חיפה, גיא לוזון. שלומי גבאי
"אנחנו מאוד נקיים בראש". גיא לוזון/שלומי גבאי

גיא לוזון במסיבת העיתונאים

מכבי חיפה ערכה מוקדם יותר מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד (שבת, 18:15) במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל. הירוקים טיפסו בחזרה למקום השישי ויודעים שניצחון שני ברציפות יקרב אותם לפלייאוף העליון. עומר דמארי ומארק ואליינטה פצועים וייעדרו.

על היכולת: "מצאתי פה חבר'ה אינטלגנטים ומאוד מחוייבים. השחקנים רוצים להצליח והם יהפכו ליותר טובים. אין פה סוג של קוסמות - שתוך כמה ימים הכול יהיה כמו שאני רוצה וכולנו רוצים - אבל אני בטוח שיהיה שיפור ממשחק למשחק".

על טור כריסטיאן קרלסן: "לא שמעתי שהוא אמור לעזוב. מבחינתי הוא כאן, אנחנו בקשר מצוין ואין לי מה לחדש בנושא הזה".

על כך שהקבוצה לא ניצחה שישה משחקי בית רצופים בליגה: "אני לא צריך להתייחס למה שהיה בעבר, זה לא מעניין אותי. אנחנו מרוכזים רק במשחק הקרוב. לא חושב שלמאזן הביתי תהיה השפעה פסיכולוגית, אנחנו מאוד נקיים בראש. המשימה כרגע היא לנצח ולהתקרב לפלייאוף העליון".

על הפלייאוף העליון: "אני לא עושה חישובים. אני יודע שאם יש לנו שאיפות כאלו ואחרות, אנחנו צריכים לנצח את אשדוד. מה יהיה במשחקים הבאים? זה לא מעניין אותי".

על הכושר הגופני: "אני לא יכול לבוא בטענות. יש הרבה שחקנים שהצטרפו, הגיעו מפגרות, חבר'ה שעברו פציעות קשות, היו חולים. היו פה את כל הניסים והנפלאות, זה משפיע על הכושר הגופני. מתוך 17 שחקני שדה, 7-8 לא בכושר אופטימלי".

על הסדר והארגון: "מכבי חיפה היא קבוצה גדולה שברוב המשחקים באה דומיננטית ולא כאנדרדוג. וקבוצה כזו צריכה להיות מאורגנת מבחינה התקפית ולהיות מוכנה להתקפות מתפרצות מולה. יש לי כמה כללים בנושא הזה, אני מאמין שבחיים אין שום דבר מקרי".

על משחק בית ראשון כמאמן מכבי חיפה: "לא יצא לי להיות במשחק של מכבי חיפה בחיפה. ההתרשמות שלי היא מהטלוויזיה היא שכשיש 26-27 אלף צופים זה מזכיר את סטנדרד ליאז'. האווירה? אני מאוד מקווה שתהיה אווירה חמה כמו שם. גם במשחק שאימנתי נגד מכבי חיפה, עם הפועל תל אביב, האוהדים שבאו מחיפה עודדו כל המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully