וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: לוזון לוחץ לצרף את דור אלו. קרלסן צפוי לעזוב

21.2.2017 / 9:43

אחרי שהוגשה הצעה ללוזונים, שמעדיפים לדבר רק בתום העונה, המאמן נועד עם נציגי מגן מכבי פתח תקוה. המנהל הספורטיבי ייפגש עם שחר בתוך עשרה ימים וייתכן מאוד שאף יעזוב מוקדם מהצפוי. קגלמאכר יוסט לעמדת הבלם בעונה הבאה?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי הניצחונות של בית"ר ירושלים ובני סכנין, שלושה מחזורים לסיום העונה הסדירה במכבי חיפה מבינים שהם חייבים להשיג ניצחון מול מ.ס אשדוד כדי להיות חזק בתמונת הפלייאוף העליון. היום תשוב הקבוצה להתאמן, ללא עומר דמארי שייבדק ובכל מקרה ייעדר מספר שבועות. "אנחנו מגיעים לישורת האחרונה, וכל משחק הוא גמר גביע. קריית שמונה תשחק מול אשקלון, במחזור הבא נתארח בטדי. זה כנראה המשחק החשוב ביותר שהיה לנו העונה", אמרו במועדון, שם מצפים לאיצטדיון כמעט מלא.

במקביל, במועדון כבר החלו לקבל החלטות בנוגע לעתיד. כזכור, לאחר מינויו של גיא לוזון החלו שמועות על עזיבה מיידית של טור כריסטיאן קרלסן, שמסיים חוזה בתום העונה, אותן הכחישו במועדון. אתמול פרסמנו כי המנהל הספורטיבי, כך על פי הערכות של גורמים במועדון, עשוי להודיע על עזיבה לקראת סיום העונה. מתברר כי נשיא המועדון יעקב שחר אמור להיפגש איתו בתוך עשרה ימים, כדי לדון בעניין ונראה כי הוא צפוי לעזוב. קרלסן, כך נראה, לא מתכוון לעזוב מיוזמתו העונה ונראה כי יפוטר, ייתכן שכבר העונה.

כזכור, בראיון שקיימנו עימו בתחילת העונה הכריז קרלסן כי הוא מאמין שגם בעוד חמש שנים הוא יהיה במכבי חיפה. במועדון סיפרו אז כי המטרה של קרלסן הייתה לעזור למכבי חיפה לזכות באליפות תוך שלוש שנים מאז הגעתו כשבעונה הבאה המטרה תהיה להתחרות לראשונה, בשנים האחרונות, עם מכבי תל אביב והפועל באר שבע על התואר. "אם קרלסן יעזוב, צריך להתחיל הכל מהתחלה. כל תהליך הבניה ייעשה על ידי צוות אחר", הסביר גורם במועדון. ההודעה על סיום תפקידו, כך נראה, תצא לאחר הפגישה עם שחר.

טור כריסטיאן קרלסן מנהל מקצועי מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
פרידה מוקדמת? קרלסן/סוכנות ג'יני

במועדון החליטו להתחיל בבניית הסגל בעונה הבאה בסוף חודש מרץ, כלומר בעוד קצת יותר מחודש. אחד השמות שעלה הוא שמו של חנן ממן, ששיחק בקבוצת הנערים של מכבי חיפה. כעת מתברר כי במועדון עושים מאמץ נוסף להביא גם את מגן דור אלו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מכבי חיפה הגישה הצעה למכבי פתח תקוה במטרה לרכוש את הבלם עוד העונה, כדי לקבל אותו בעונה הבאה.

הלוזונים הודיעו ליעקב שחר כי מבחינתם יהיה ניתן לנהל משא ומתן רק בתום העונה, ואישרו כי גם הפועל באר שבע נמצאת בתמונה. כעת מתברר כי במהלך השבוע נפגש גיא לוזון עם נציגי השחקן, בניסיון לברר האם ניתן לצרפו בעונה הבאה ומה העלויות המשוערות של העסקה. "דור שחקן מצוין והוא ברשימות שלנו, אבל כמובן שהעניין תלוי גם בסכומים שידרשו עבורו", אישרו לאחרונה בחיפה. לוזון עצמו, שמכיר את אלו מקרוב, לוחץ מאוד לצרפו בקיץ ונראה כי יהיה מאבק בין שני המועדונים בניסיון לצרפו. אם יגיע, גארי קגלמאכר ישחק בעמדת הבלם. דקל קינן, שכבר קיבל הצעה לעונה נוספת, ממתין להתפתחויות בעניינו. הוא אמור לחתום על חוזה לעונה נוספת וייתכן שיפרוש במדי הקבוצה בסיומה. העניין הזה אמור לעלות במהלך פגישה נוספת שתיערך בין הצדדים בקרוב.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי פתח תקוה דור אלו. לירון מולדובן
לוזון לוחץ. אלו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully