וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: נהריה רוצה לחזור עם הכרטיס לרבע הגמר מטורקיה

21.2.2017 / 13:18

אחרי סאגת הנסיעה לגזיינטפ, תצא הקבוצה של אריק אלפסי לעיר ששוכנת סמוך לגבול הסורי, ותנסה לשמור על יתרון בן 21 נקודות מהמשחק הראשון (18:00). סקוטי הופסון עדיין לא רשאי לשחק

גילברט בראון עירוני נהריה. ג'יני
גילברט בראון/ג'יני

אחרי סאגה ארוכה, עירוני נהריה תצא מחר (רביעי) בצהריים לגזיאנטפ, טורקית, לקראת המפגש נגד הקבוצה המקומית במסגרת גומלין שמינית גמר היורופקאפ (18:00). נהריה יוצאת למשחק עם יתרון בן 21 נקודות מהמשחק הראשון בעין שרה לפני שבועיים, ותשאף לשמור עליו כדי להעפיל לשמונה האחרונות של המפעל, הישג שרשמה מכבי ראשון לציון בעונה שעברה.

כזכור, באמצע השבוע שעבר, לאחר ימים רבים של דיונים, אסרו כוחות הביטחון את נסיעת נהריה לעיר הממוקמת סמוך לגבול הסורי, מחשש לפעולות טרור. אלא שלאחר ההחלטה עירבו בנהריה את שרת הספורט, הגברת מירי רגב, שפנתה לדרגים הגבוהים ביותר של המדינה, במקביל לנסיונות הזזת המשחק מול פיב"א. בסופו של דבר אישרו גורמי הביטחון את הנסיעה, כשנהריה תצא מחר בצהריים במטוס חכור ישירות מנמל התעופה בן גוריון לגזיאנטפ, ומשדה התעופה בעיר תעשה את דרכה באוטובוס מאובטח אל האולם. ההערכות הן שנהריה תגיע לאולם כשעתיים לפני המשחק, ומיד בסיומו צפויה הקבוצה לצאת בחזרה לשדה התעופה ובטיסה ישירות לישראל.

בנהריה היו מאוכזבים מאוד מהיכולת של השחקנים נגד הפועל תל אביב בתחילת השבוע. הקבוצה עדיין מנסה להסתגל למשחק ללא גילברט בראון, שגמר את העונה בפציעת ברך ערב המשחק הראשון נגד הקבוצה הטורקית, כשמי שתופס את מקומו בסגל, סקוטי הופסון, עוד לא רשאי לשחק במסגרת פיב"א. בקבוצה מאמינים ביכולת של השחקנים לעבור את גזיאנטפ, ומקווים לחזור לישראל שלמים ועם הכרטיס לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully