וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: המצרים נגד ביקורו של מסי ה"ציוני", ילד בן 14 משפיל את קרוס

כוכב ברצלונה מבקר בקהיר, אך חלק מהתושבים המקומיים לא שוכחים לו את הביקור בישראל, קשר ריאל מדריד ונבחרת גרמניה נותר חסר אונים מול נער צעיר, קבוצה אוסטרית למדה מתקדים סוני ווימס והזמינה בדיקת סמים לשחקן שסרח, וגם: הרכש החדש של כריסטיאנו רונאלדו

one

בווידאו: ריאל מדריד מנצחת את אספניול

המצרים נגד ביקורו של מסי: "לא מקבלים את הציוני"

אחרי שכבש צמד במשחק הליגה האחרון מול לגאנס ביום ראשון, ליאונל מסי הספיק לטוס קהיר שבמצרים, זאת כחלק מקמפיין אותו הוא מקדם למאבק במחלת הפטיטיס C. מסי היה אמור לבקר כבר פעמיים בעבר את המדינה השכנה לישראל, אך הביקור נדחה וכעת הוא הצליח לפנות מקום בלו"ז הצפוף שלו דווקא בתקופה שבה ברצלונה נמצאת בלחץ כבד מאז ה-4:0 המשפיל מול פריס סן ז'רמן. אלא שלא כולם במצרים נלהבים מהביקור של מסי, "הציוני" שהיה בעבר בישראל ואף ביקר בכותל ואת זה חלק מהתושבים המצרים לא שוכחים לו. אחת הגולשות אף העלתה תמונה של מסי כשהוא חובש כיפה וכתבה" אני מצרית ואני לא מקבלת את הציוני הזה". מצרי אחר צייץ: "איזו בושה לארח את השחקן היהודי מסי ולקרוא למוסלמי אבו טריקה טרוריסט".

בקרוב ב-UFC: הפאוור ריינג'ר הירוק מול CM פאנק

כש-CM פאנק הודיע כי יילחם ב-UFC, מעריציו עצרו את נשימתם. פאנק בן ה-38, אחד המתאבקים הגדולים של השנים האחרונות, עשה שמות בעידן הנוכחי ב-WWE עד שהחליט להשאיר את ההצגה מאחור ולהילחם באמת. אלא שהבכורה הייתה רחוקה מלהיות חלומית, לאחר שפאנק הפסיד בקרב הראשון שלו באוקטגון ללוחם האנונימי יחסית, מיקי גול, שניצח אותו בחניקה אחורית כבר בסיבוב הראשון. כעת מדווחים בארצות הברית שהקרב הבא של המתאבק לשעבר עשוי להיות נגד לא אחר מאשר ג'ייסון דייויד פרנק, אשר גילם את הפאוור ריינג'ר הירוק, טומי אוליבר, בסדרה פאוור ריינג'רס. האחרון מחזיק בחגורה שחורה בג'יו ג'יטסו ובקראטה, ובעבר ציין כי היה רוצה להיכנס לעולם ה-MMA. כעת בארגון הקרבות הגדול בעולם מנסים להוציא לפועל את אחד הקרבות הכי הזויים שניתן לדמיין.

המחאה המוזרה של הקבוצה הוויאטנמית

שחקני לונג אן הוויאטנמית לא אהבו את ההחלטה של השופט, שפסק לפנדל, שלדעתם לא הגיע, לקבוצה היריבה. כמחאה, במצב של 2:2, הם החליטו להכניס שלושה שערים עצמיים, והפסידו בסופו של דבר 5:2.

חגיגות יום ההולדת המטורפות של אדריאנו

דבר אחד עניין את הברזילאים בסוף השבוע האחרון: חגיגות יום ההולדת ה-35 של החלוץ (לשעבר?) אדריאנו, שלא שיחק באופן מקצועני כחמש שנים. רק 400 ברי מזל (בעיקר ברות מזל) זכו לקבל את הצמיד המקנה כניסה למסיבה המטורפת שנערכה בריו. בתפריט: מאכלי גורמה ואלכוהול חופשי. על פי הדיווחים בברזיל, אדריאנו הוציא כ-91 אלף יורו על המסיבה המדוברת.

פרשיית הסמים של סוני ווימס, הגרסה האוסטרית

ביקורת רבה נמתחה על מכבי תל אביב בעקבות התנהלותה בפרשיית הסמים של סוני ווימס, אבל מסתבר שיש גם מי שמחקה אותה: כריס פרגוסון, סנטר אמריקאי (26, 2.06) מ-BC וינה האוסטרית, נקרא השבוע לחדר צדדי במתקן האימונים של הקבוצה. כשנכנס לחדר ציפתה לו הפתעה: בדיקת סמים שהוזמנה על ידי המועדון בעקבות שמועות על בילויים סוערים שלו בווינה. אחרי שהבדיקות חזרו, התברר שמנהלי הקבוצה צדקו. פרגוסון נמצא חיובי לקוקאין ואקסטזי, שוחרר מיידית מהקבוצה ועלול לספוג השעיה ארוכה על ידי פיב"א. "אני מודה שהיתה לי נפילה, אבל זו הפעם הראשונה והיחידה שהשתמשתי בסמים. מקווה שפיב"א ירחם עליי", אמר. רק לנו זה מצלצל מוכר?

השוער שמטריף את הרשת

ויין שואו הפך לאטרקציה המרכזית במפגש הגביע האנגלי בין סאטון הצנועה לארסנל. התותחנים אומנם העפילו לשלב רבע הגמר, אך ברשת התקשו להירגע מהשוער המחליף שהבריק עם ארוחה במהלך המחצית השנייה.

ההפסד הכי מביך של טוני קרוס?

טוני קרוס הוא ללא ספק אחד הקשרים היעילים ביותר של השנים האחרונות. אלוף העולם עם נבחרת גרמניה ואלוף אירופה עם ריאל מדריד בחר להיענות לאתגר של ילד בן 14, לצערו זה נגמר בצורה מביכה.

הום ראן אמור להיות עם הכדור, לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully