וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור שימש כקפטן בבכורה המחודשת בגראסהופרס

החלוץ לא הצליח למנוע הפסד 1:0 לסיון, אופיר מזרחי סידר ללוגאנו 1:1 מול ואדוז עם בישול רביעי העונה. 76 דקות לקני סייף ב-1:1 של גנט בליאז', ניצחון גדול לרוני לוי ואנורתוזיס

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
מחכה לשער הבכורה המחודש. דאבור/GettyImages

מונס דאבור ערך הערב (ראשון) את הופעת הבכורה המחודשת שלו בגראסהופרס ושיחק 90 דקות, אך לא הצליח למנוע הפסד 1:0 לסיון. החלוץ, שעזב את החרגולים בקיץ אחרי 41 שערים ב-82 משחקי ליגה, חזר בהשאלה אחרי שמצא את הרשת פעמיים בלבד ב-15 משחקים במדי רד בול זלצבורג, וענד את סרט הקפטן כבר במשחק הראשון בגראסהופרס (וגם קיבל צהוב). קבוצתו עם הפסד ליגה שלישי ברצף והיא רחוקה ארבע נקודות בלבד מהקו האדום בשוויץ.

* רוני לוי ואנורתוזיס פמגוסטה רשמו ניצחון גדול, 2:4 על אתניקוס אחנס במחזור ה-24 בליגה הקפריסאית. בעקבות הניצחון ביססה אנורתוזיס את האחיזה במקום השישי בטבלה, המוביל לפלייאוף, והיא מרוחקת שלוש נקודות מהמקום השביעי כאשר נותרו שני מחזורים לסיום העונה הסדירה. אחנס, שהנחילה ללוי את הפסד הבכורה שלו מאז חזר העונה לקפריסין בסיבוב הקודם, הובילה פעמיים אך אנדרה אלבס שהגיע בינואר איזן בשני המקרים. בדקות הסיום ז'ואאו ויקטור העלה אותה ל-2:3 ואלבס השלים שלושער וחתם את תוצאת הסיום מבישול של אקס מכבי תל אביב ובני יהודה, ניקולה מיטרוביץ'. אנורתוזיס עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות וחמישי בכל המסגרות.

* שלוש דקות בלבד לאחר שנכנס לכר הדשא, רשם אופיר מזרחי את הבישול הרביעי שלו העונה בשוויץ, ב-1:1 של לוגאנו מול ואדוז בקרב התחתית. החלוץ, שלא פתח בהרכב מאז אמצע דצמבר, עדיין לא מצא את הרשת בליגה השוויצרית, אליה הגיע בתחילת העונה.

* בבלגיה, קני סייף השלים 76 דקות ב-1:1 של גנט מול סטנדרד ליאז' כאשר רמי גרשון נותר על הספסל. אקס מכבי תל אביב, אורלנדו סה, כבש את ה-13 שלו העונה בליגה. אופיר דוידזאדה שוב נשאר מחוץ לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully