וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "בעוד כמה שנים תבינו שפוגבה בעצם נרכש במחיר מציאה"

המיוחד מגבה את מדיניות הרכש המפוקפקת של יונייטד וטוען שהעסקה היקרה בהיסטוריה היתה בעצם משתלמת ביותר: "ההנהלה שלנו רואה את הנולד. הסכומים הולכים להשתולל בקרוב"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
מבסוט ממדיניות הרכש. מוריניו/רויטרס

פול פוגבה מתקשה להצדיק את המחיר העצום וחסר התקדים שמנצ'סטר יונייטד שילמה עליו, אבל לשיטתו של ז'וזה מוריניו, זה בכלל לא צריך להטריד אותו מסיבה אחת פשוטה: לטענתו, 104 מיליון היורו ששולמו תמורתו, שיא כל הזמנים בכדורגל העולמי, הם בעצם "מחיר מציאה", כך שהעול הגדול על כתפיו של הקשר הצרפתי מיותר לחלוטין.

"בעוד כמה שנים כולכם תבינו שיונייטד יצאה מאוד בזול עם פוגבה. אני מעריך שבקיצים הבאים שחקנים הרבה פחות טובים יעברו לקבוצות באירופה פחות או יותר באותם סכומים", אמר 'המיוחד'. "אני כבר מחכה שזה יקרה, כי אז פול ישתחרר מכל הביקורת המוגזמת שיש על תג המחיר שלו. מה שקורה עכשיו זה כשהוא משחק טוב, מה שקורה הרבה פעמים, אנשים חושבים שזאת הנורמה. כשהוא פחות טוב, כולם יורדים עליו, כולל האוהדים שלנו".

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד מאוכזב. רויטרס
מחיר מצחיק. פוגבה/רויטרס

מוריניו הוסיף ואמר ש"רק לפני כמה שנים יכולת לרכוש ב-25 מיליון ליש"ט שחקן פנומנלי, והיום זה אולי מספיק כדי לקנות שחקן עתידי לא רע. שחקנים טובים כיום עולים הרבה, הרבה יותר, והמחירים ממשיכים לעלות".

הדברים של מוריניו מגיעים על רקע הדיווחים העקשניים לפיהם יונייטד תחתים בקיץ בסכומי עתק את אנטואן גריזמן, בעסקה שעשויה לשבור פעם נוספת את השיא העולמי. מוריניו לא אישר ולא הכחיש, אך המשיך לעודד את הנהלת יונייטד להוציא סכומים שכאלה על כוכבי על. "אין הרבה מועדונים בעולם שרואים את הנולד. אף אחד לא פראייר ביונייטד, הם פשוט יודעים איך השוק הולך להיראות", אמר מוריניו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully