וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו גאודלוק: "ירדו עלינו, השמיצו אותנו, ענינו על המגרש"

17.2.2017 / 13:16

כוכב מכבי תל אביב סיפר לוואלה! ספורט על התחושות ביום שאחרי הזכייה בגביע ופרגן לדווין סמית': "אמרו עליו שהוא 'מר מכבי', עכשיו אני מבין למה, הוא המבוגר האחראי". על עתידו: "אני רוצה להישאר"

עריכת וידאו: קובי אליהו

יממה לאחר הזכייה בגביע המדינה, שחקני מכבי תל אביב, שחגגו עד שעות הבוקר, זכו ליום חופשה. אנדרו גאודלוק סיפר היום בראיון לוואלה! ספורט: "הכי שימח אותי שהשגנו את הגביע. כולנו ישבנו יחד במסעדה וחגגנו עם המשפחות שלנו. זו היתה הכוונה וזה מה שכולם דימיינו כשהגיעו למכבי, השגת תארים ולחגוג ביחד ועם עם המשפחה".

גאודלוק מאוד לא אהב את הזלזול במכבי בימים שלפני המשחק: "הוכחנו אתמול שאנחנו קבוצה טובה יותר מהפועל ירושלים. יום לפני משחק הגמר אמרתי שאני לא רוצה לשמוע את החרא הזה, שאנחנו אנדרדוג. פשוט לא רציתי לשמוע את זה ובמשחק מול ירושלים הגענו מוכנים למשחק, נלחמנו והגיע לנו הניצחון".

עוד בנושא

מכבי תל אביב חגגה את הניצחון, פדרמן: "כבר מחקו את דווין סמית'"
מכבי תל אביב ניצחה 68:82 את הפועל ירושלים וזכתה בגביע המדינה

אנדרו גאודלוק שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"ירדו עלינו, השמיצו אותנו, זה הרגיז אותי". גאודלוק/ברני ארדוב

"זה הרגיז אותי כל מה שאמרו עלינו, ירדו עלינו, השמיצו אותנו, חזרתי הביתה, חשבתי על כל מה שאמרו עלינו, אנשים שלחו לי הודעות סמס על מה שאנשים אומרים עלינו ועלי כקבוצה. אז עניתי להם בסוף: 'אין לי כבר מה להגיד. אמרתי הכל. נגיע לפרקט ונראה את זה במשחק על התואר'. ובאמת כולם נלחמו, אם זה גל, ויקטור ודווין סמית', לא יכולנו לעשות את זה בלי כולם".

על אמארה סטודמאייר: "הוא לא יכול לעשות הכל לבד. הוא שחקן טוב , ושיחק טוב מולנו ,אבל זה לא היה מספיק במשחק הגמר".

מה התחושות שלך באופן אישי?

"התפקיד שלי הוא לקלוע וזה מה שאנשים מצפים ממני. זה מה שאני עושה, לא משהו חדש עבורי. כולם נהנו מהערב הזה, גם במסעדה שחגגנו אחר כך כולם נהנו. זו הרגשה טובה לזכות בתואר".

גאודלוק החמיא לדווין סמית': "כשהגעתי למכבי כולם כינו אותו 'מר מכבי', עכשיו אני מבין למה. הוא מקצוען אמיתי. הוא אחראי, והיה המבוגר האחראי. הוא יודע מה קורה, מלמד ומדריך את כולם גם על הפרקט וגם לא על הפרקט. אנשים ירדו עליו אבל הוא מגיע כל יום לעבוד. זה מה שהוא עושה".

שמחתם גם את שמעון מזרחי, סוף סוף גם הוא חייך.

"לא ראיתי את זה, אבל אשמח לתמונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הקפטן והגביע/ברני ארדוב

למרות הזכייה, מכבי תל אביב הולכת לשחרר את מרבית השחקנים הזרים בעונה הבאה, לגבי אנדרו גאודלוק במכבי מאוד רוצים שיישאר, אולם השכר הגבוה שהשחקן אמור להרוויח - יותר מ- 1.9 מיליון דולר נטו, ייאלץ את ראשי מכבי לקבל החלטה סופית על הישארותו. עד עתה, הנהלת הקבוצה לא שוחחה עם סוכנו של השחקן לגבי העונה הבאה.

מה לגבי העונה הבאה? האם אתה ממשיך במכבי?

"אני רוצה להישאר. ואני רוצה להרגיש ככה כל הזמן. זה מה שרציתי להרגיש ולחוות כשחתמתי במכבי. האוהדים תומכים בנו כל העת ויש לנו את האוהדים הכי תומכים בעולםו הכי טובים בעולם".

אנדרו גאודלוק שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול בר טימור שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יישאר צהוב בעונה הבאה? גאודלוק/ברני ארדוב

גיא פניני הוסיף על החגיגות אמש: "אני לא בכושר שתייה. אבל שתיתי קצת אחרי הזכייה .. ליד האישה מותר.. ", התלוצץ.

הקפטן אמר: "זו הרגשה נעימה, במיוחד לאור העובדה שעברנו המון דברים לא נעימים השנה. מגיע לנו אחרי הימים הקשים, אני מקווה שגם נחזיר את האליפות הביתה. התחושה של הזכייה אפילו שמחה יותר מהפעמים הקודמות, זה מאוד מתוק. כמה שזה יותר קשה ככה זה יותר מתוק, וזה מה שקרה בגמר הזה".

אמרו שאתם אנדרדוג.

"אני מבין מאיפה זה הגיע, אבל אנחנו כקבוצה אף פעם לא נרגיש בתור אנדרדוג, בטח לא בארץ. רצינו את זה לא פחות מירושלים. מה שהיה על המגרש הוכיח שאנחנו חבורה של לוחמים, כולם תרמו בשביל התואר הזה. זה מאוד כיף".

הקהל של הפועל שמתמקד בשירים עליך, זה השפיע במשחק הזה?

"כבר 8 שנים שאוהדי הפועל 'מסמנים' אותי. אני חי עם זה, זה לא נעים, אבל משתדלים להתעלם".

שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. ברני ארדוב
"מגיע לנו אחרי הימים הקשים". גיא פניני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully