וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריזמן: "המטרה העיקרית שלי היא לחזור לעוד גמר עם אתלטיקו"

כוכב הקולצ'ונרוס התראיין לפיפ"א והתייחס להפסדים הכואבים בגמר האלופות ובגמר היורו עם צרפת: "האכזבות הגדולות של הקריירה שלי". על הספקולציות סביב עתידו: "כרגע טוב לי באתלטיקו"

one

אנטואן גריזמן חווה עונה אישית נהדרת אשתקד במדי אתלטיקו מדריד, אך סיים את 2016 בטעם מר אחרי שהפסיד בגמר ליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד וגם חווה את טעמו של הפסד בגמר היורו האחרון עם נבחרת צרפת מול פורטוגל.

גריזמן, שעל פי ההערכות יעזוב את אתלטיקו בקיץ ויעבור למנצ'סטר יונייטד, ערך ראיון לפיפ"א והתייחס לעונה הקודמת כשאמר: "יש לי כמה זיכרונות נהדרים מהעונה שעברה, אבל להפסיד בגמר הצ'מפיונס ובגמר היורו אלו שתי האכזבות הגדולות בקריירה שלי. זו הסיבה שאחת המטרות העיקריות שלי הן לחזור שוב לגמר ואני משוכנע שכאשר זה יקרה, אני אהיה בצד המנצח".

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
עונה מופלאה שהסתיימה באכזבה. גריזמן/רויטרס

גריזמן התייחס גם לשמועות סביב עתידו ואמר: "אני מרגיש נהדר באתלטיקו מדריד. מבחינה אישית אני מאוד שמח ואנחנח גם עומדים לעבור לאצטדיון חדש שזה מאוד חשוב. נחכה ונראה מה העתיד טומן בחובו, אבל נכון לעכשיו אני מאוד שמח פה ואני מקווה לזכות בתארים עם המועדון הזה".

על האכזבה בגמר היורו ובמונדיאל בברזיל עם נבחרת צרפת אמר גריזמן: "היינו חסרי מזל. היה לנו גם מונדיאל מאוד טוב והיינו כמעט מושלמים ביורו, אבל ההגנה של פורטוגל עבדה טוב מאוד בגמר והם ניצלו את ההזדמנויות שלהם בצורה המקסימלית. אני אופטימי וחושב שיש לנו נבחרת מאוד מוכשרת, עם מאמן טוב ויש אווירה נהדרת בחדר ההלבשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully