וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הווריירס "רוצים לברוח אחד מהשני", למה קר ספסל את הכוכבים?

דוראנט מודה שהשחקנים משוועים לפגרה, קרי מודה ש"יצאתי קאפקייק", והמאמן מסביר מדוע לא החזיר את גרין ברבע האחרון. וגם: החמרה בפציעה של כספי, קליבלנד מודאגת מהברך של לאב

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
לילה מאכזב. קרי/AP

גולדן סטייט כבר לא תשפר את שיא הניצחונות שקבעה בעונה שעברה. הווריירס ספגו הלילה (בין שני לשלישי) תבוסה גדולה בידי דנבר (132:110), במשחק שייזכר בעיקר בזכות נתון בולט אחד: הנאגטס צלפו לא פחות מ-24 שלשות, שווה לשיא כל הזמנים במשחק עונה רגילה ב-NBA, וכל זה כשהם בסגל חסר מאוד, ללא שישה שחקנים וללא שלושה שחקני חמישייה (דנילו גלינארי, ווילסון צ'נדלר וקנת' פאריד). הנאגטס חולקים כעת את השיא בצוותא עם יוסטון, שקבעה את הרף במשחק מול ניו אורלינס העונה. פרט לחגיגת שלשות, הנאגטס הכאיבו מאוד לווריירס גם מתחת לסלים עם שליטה מוחלטת בריבאונד. בסך הכל, דנבר ניצחה 27:55 את הווריריס בכדורים חוזרים, וגרמו לווריירס לרשום את מספר הריבאונדים הכי נמוך שלהם מאז ה-9 באפריל 2012 (גם אז היריבה היתה דנבר).

בהיעדרם של קליי תומפסון ושון ליבינגסטון שקיבלו מנוחה בשל פציעות קלות, סטף קרי ניסה לקחת את המושכות עוד יותר מבדרך כלל, אך סבל מיום קליעה חלש מאוד והציג רפיון הגנתי מתמשך. מעבר לעובדה שהוא סיים עם 4 מ-18 בלבד מהשדה וקבע שיא שלילי עם 22 אחוז, גם נקלעו עליו 18 נקודות ב-7 מ-9 מהשדה.

"הרגשתי מלא בביטחון, כל זריקה שלקחתי נראתה כאילו היא הולכת פנימה", אמר קרי, שהשתמש שוב במטאפורת הקאפקייק של אוקלהומה סיטי על קווין דוראנט כדי לתאר את תחושותיו: "הגישו לי הלילה פרוסה די גדולה של קאפקייק".

עוד בנושא:
דנבר צלפה 24 שלשות והביסה את גולדן סטייט, שיא NBA לסן אנטוניו
אדם סילבר ומייקל ג'ורדן גישרו בין אוקלי לדולאן: "שניהם התנצלו"

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. AP
לא הלך עם הכוכבים הפעם. קר/AP

גם סטיב קר נראה מאוכזב למדי, אפילו שציפה שזה מה שיקרה. "אני חושב שהגענו לנקודה הזאת בעונה שכל השחקנים בכל הקבוצות עייפים, ככה שאין לנו תירוץ", אמר. "בכל זאת, לא היה נראה שיש לנו את הרגליים למשחק הזה, למרות שאולי זה היה עניין מנטלי יותר מאשר פיזי. היו לנו הרבה משחקים, וברור שהיינו מותשים רגשית מהמשחק מול אוקלהומה סיטי".

דריימונד גרין הוסיף ש"ברור שהיינו יכולים להיראות הרבה יותר טוב, גם מבחינת כדורסל, גם מבחינה מנטלית, מכל הבחינות, אבל צריך לזכור שמה שקרה פה היום לא יכול לקרות בכל משחק. זה לא אומ שאנחנו צריכים לקבל את זה בשוויון נפש". גם דוראנט הודה ששחקני גולדן סטייט כבר משוועים לכך שפגרת האולסטאר תגיע והם יקבלו קצת הפוגה, גם מכדורסל וגם אחד מהשני. "יש עוד שני משחקים עד הפגרה, ואני מרגיש שהחבר'ה שלנו רוצים כבר לברוח אחד מהשני קצת. בכל מקרה צריך לתת קרדיט לדנבר, הם קלעו בלי סוף הלילה", אמר.

רגע מכריע במשחק היה בתחילת הרבע הרביעי. גולדן סטייט צימקה למינוס 11 בלבד, אבל סטיב קר החליט שלא להחזיר את כוכביו מהספסל. "יש משחקים כאלה שאתה פשוט מרגיש שזה לא זמן טוב להחזיר את השחקנים הכי טובים שלך. אמרתי לעצמי, 'תן לצעירים לשחק'. דריימונד גרין גיבה את קר ואמר ש"ממילא הייתי גמור. הנעליים שלי לא היו קשורות, לא היה לי שום אינטרס לחזור. קיוויתי ששחקני הספסל שלנו יעשו איזה קאמבק מדהים, אבל לא רציתי לשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב. AP
מדאיג את טיירון לו. לאב/AP

* דאגה בקליבלנד: הפציעה של קווין לאב מסתבכת, והצוות הרפואי של הקבוצה המליץ לשלוח אותו לחוות דעת נוספת מרופא מומחה. לאב ספג פציעת ברך מול דנבר ומאז היא התנפחה והקאבס לא היו מוכנים לספר מתי הפורוורד יחזור. "אני תמיד מודאג כשיש לנו שחקנים פצועים, וברור שהרוטציה שלנו מוגבלת גם ככה. אני רוצה לראות איך הוא יגיב. נראה מחר", אמר טיירון לו.

* גם עומרי כספי לא מתאושש מהפציעה שלו, ועל פי הדיווח האחרון הוא אמור לחזור לפעילות רק אחרי פגרת האולסטאר. כספי אמר הלילה בשיחה עם CSN ש"אני מרגיש יותר טוב ומקווה לחזור בהקדם. הבעיה היא שזאת פציעה טריקית שאסור להאיץ בה את החזרה, לכן זה מתעכב כל כך הרבה".

* ריק קרלייל מתלהב מאוד מבוסטון, שגברה הלילה 98:111 על דאלאס. מאמן המאבס אמר אחרי המשחק ש"לדעתי יש להם צ'אנס אמיתי ולגיטימי להגיע לגמר ה-NBA כבר העונה. זאת קבוצה טובה, טובה מאוד...והיכולת שלהם לקלוע היא ברמות הגבוהות ביותר. והעומק שלהם גדול. יש להם הרבה שחקנים טובים ומנוסים, אני רואה בהם איום אמיתי על קליבלנד".

גם דירק נוביצקי שותף לתחושות של מאמנו, ומתלהב בעיקר מאייזאה תומאס. "הוא אדיר, הוא קולע קליעות ענקיות, אבל הוא הורג אותך דווקא בחדירות שלו. הוא פינישר פשוט נפלא ויש להם אתלטים גדולים סביבו שיכולים לקלוע. הם משלימים אותו מצוין".

* למרכוס אולדריג' מתוסכל ממה שהוא מגדיר כ"אפליה" של שחקני סן אנטוניו באולסטאר. הפאוור פורוורד של הספרס אמר ל-The Vertical ש"זה לא פייר שגולדן סטייט שולחת ארבעה נציגים, ואנחנו רק אחד (קוואי לאונרד). אני כבר זקן, אז אין לי שום עניין ללכת הביתה ולבכות על זה או משהו, אבל אני חושב שזה פשוט לא נכון ולא הגיוני".

בנוסף, אולדריג' התייחס לשמועות שנפוצו עד לא מזמן לפיהן הספרס עשויים לשלוח אותו בטרייד. לאחרונה השמועות הללו נפסקו, ואולדריג' נראה לא רע בכלל. "זו היתה תקופה קשה מאוד, כי אף פעם לא הייתי השחקן הזה שרוצים להעביר. היה לי קשה מאוד להיות אני בהתחלה בסן אנטוניו, אבל עכשיו אני מרגיש טוב. אני פשוט משחק את התפקיד שרוצים ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully