וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: השפם הקורע של ניימאר, דייויס מסתלבט על הילד

שחקני ברצלונה התקשו להירגע מהלוק החדש של הברזילאי, כוכב ניו אורלינס צחק על הרוקי. וגם: המתאבק שנפצע קשה, 10 השחקנים המהירים בעולם, זיון וויליאמסון מפגין כישורים עם דאנק מהדהד, כוכבת ה-WWE שהחליטה לצאת לדרך חדשה וליגת ותיקי ה-NBA המרתקת שנפתחת בארה"ב

צילום מסך

בווידאו: הפנדל הכי מושלם שראינו מגיע מהליגה המזרח אירופית בכדוריד

פלויד מייוות'ר: "הקרב מול קונור מקגרגור מתקרב"

סטיבן סמית', כתב ב-ESPN, טוען כי במהלך המשחק בין גולדן סטייט לאוקלהומה סיטי, אותו בילה לצידו של אחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים, פלויד מייוות'ר, אמר לו האחרון כי הקרב מול אלוף ה-UFC, קונור מקגרגור, קרוב מתמיד. "הוא טען שהקרב מתקרב עד מאוד", אמר סמית'. "שכעת כל מה שנותר לסגור הם העניינים הפיננסיים".

מחקר קבע: אלו הם עשרת השחקנים הכי מהירים בעולם

הוויכוח על השחקן המהיר בעולם עולה אחת לכמה חודשים. פאצ'וקה המשחקת בליגה המקסיקנית, החליטה לקחת את הוויכוח צעד אחד קדימה, ובמועדון החליטו לערוך מחקר בנושא, כדי למצוא מיהו השחקן המהיר כיום. כוכב ריאל מדריד, גארת' בייל, הגיע למקום הראשון, לאחר שנמצא כי המהירות המירבית שאליה הגיעה היא 36.9 קמ"ש. אורלנדו בריו המשחק במפלנגו הברזילאית הגיע למקום השני (36 קמ"ש), יורגן דאם מטיגרס המקסיקנית הגיע למקום השלישי (35.23), אנטוניו ולנסיה רביעי (35.10), ארון לנון חמישי (33.80), פייר אמריק אובמיאנג שישי (34.60), כריסטיאנו רונאלדו שביעי (33.60), ת'יאו וולקוט שמינית (32.70), ליאו מסי תשיעי (32.50) ואת הרשימה סוגר ווין רוני, שהגיע למקום העשירי (31.20).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן ריאל מדריד, גארת' בייל. GettyImages
המהיר בעולם. בייל/GettyImages

ניסה לבצע פעלול במהלך קרב היאבקות - וספג כוויות קשות בכל חלקי גופו

לא מעט אסונות ותאונות מתרחשים לעתים במהלך קרבות היאבקות מקצוענית. אלא שסביר להניח שלא נתקלתם בפציעה כמו שחווה המתאבק המקסיקני, סאנגרה צ'יקאנה ג'וניור, על בשרו. במהלך קרב ניסה צ'יקאנה לבצע פעלול שכולל קפיצה מהזירה לתוך שולחן בוער, אלא שמשהו השתבש והוא החל לעלות באש. הוא הובהל לבית החולים עם כוויות קשות בגופו.

כוכבי ברצלונה פשוט התפוצצו מצחוק מהשפם החדש של ניימאר

מכוניתו של קשר ריבר פלייט הוצתה

קשר ריבר פלייט, גונסאלו "פיטי" מרטינס, נדהם לגלות שרכב האודי היוקרתי שלו הוצת לחלוטין. בארגנטינה חוקרים את המקרה, כשעל פי דיווחים ראשוניים נראה ש"ריבר בארה" - האולטראס של ריבר פלייט, הם אלו שאחראים על המעשה.

אלן אייברסון, צ'ונסי בילאפס, ג'ייסון וויליאמס ועוד: ליגת ותיקי ה-NBA יוצאת לדרך

זה זמן מה שהראפר אייס קיוב משתעשע במחשבה להקים ליגה מוסדרת לשחקנים שפרשו מה-NBA, וכעת הרעיון סוף סוף יוצא לפועל. אמש פורסמו שמותיהם של כמה מהשחקנים שישתתפו בליגה, שאמורה להתקיים במתכונת של עד עשרה משחקים בעונה, כשבכל משחק הסגלים יוחלפו. להלן הסגלים המלאים, שכוללים כמה שמות שמעלים געגוע. הייתם קונים כרטיס?

שחקנים קבועים:

צ'ונסי בילאפס
אלן אייברסון
קניון מרטין
סטיבן ג'קסון
ג'רמיין אוניל
רשארד לואיס
ג'ייסון וויליאמס
מייק ביבי
בונזי וולס
אל הרינגטון
ריקי דייויס

שחקנים שישמשו במקביל גם כמאמנים:

ג'ורג' גרווין
גארי פייטון
קלייד דרקסלר
ריק בארי
ריק מהורן

חואן מאטה ושחקן שר הטבעות מסיירים במנצ'סטר

דומיניק מונאגן, שחקן קולנוע אנגלי שמוכר בעיקר בתור "מרי" משר הטבעות, ידוע בתור אוהד מושבע של מנצ'סטר יונייטד והספיק להתארח באצטדיון מספר פעמים. מי שבילה איתו בימים האחרונים הוא חואן מאטה, שלקח אותו לסיבוב ברחבי העיר. השניים הגיעו לאולד טראפורד, המשיכו לגלריית ווית'וורת' שבעיר וסיימו בבית הקפה החביב על השחקן הספרדי.

שחקן התיכונים, זיון וויליאמסון, ממשיך להלהיב את ארצות הברית

אנתוני דייויס והתמונה של באדי הילד

במשחק של ניו אורלינס מול סקרמנטו, באדי הילד מהפליקנס הורחק בפעם הראשונה בחייו במשחק הליגה. הרוקי כנראה לא היה מרוצה מהטראש טוק עם דמרקוס קאזינס, שלח יד לאיזור האשכים של הסנטר במהלך הרבע השני והורחק באופן אוטומטי. אחרי המשחק חברו לקבוצה של הייד, אנתוני דייויס, לא נשאר אדיש למקרה והעלה לחשבון הסנאפצ'אט שלו תמונה משעשעת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שדייויס העלה לרשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אווה מארי מה-WWE תפרוש לטובת קריירה הוליוודית?

חובבי ה-WWE ביניכם כנראה יכירו את השם אווה מארי. רק לאחרונה הכוכבת הושעתה מהארגון ל-30 יום לאחר שביטלה קרב בגלל "תקלה במלתחה", אך כעת נראה כי הסיפור מורכב יותר. מארי, או בשמה האמיתי נטלי קוייל, הסירה מהביוגרפיה באתר הרשמי שלה את הפעילות בארגון WWE מה שעורר את הדי מעריציה ברשת, כאשר נראה שקוייל פרשה מהספורט לטובת קריירת משחק בהוליווד.

אווה מארי כוכבת WWE. AP
קריירה חדשה? מארי/AP

צ'ריסה תומפסון חוגגת בסופרבול ולא מצטערת

צ'ריסה תומפסון, מנחה בערוץ "פוקס ספורט", צולמה במהלך מחצית המשחק בסופרבול רוקדת במהלך הופעתה של ליידי גאגה. תומפסון רקדה בצורה מעט קיצונית, מה שגרם לסרטון לעלות לרשת וליצור לא מעט תגובות. המנחה הגיבה על כך בחשבון הטוויטר שלה, לא התנצלה וענה שלא היתה שיכורה בכלל.

פילדלפיה יוניון מה-MLS מחפשת "אחראי קעקועים"

בשנים האחרונות קעקועים הפכו לדבר מאוד נפוץ בספורט העולמי. בעבר הנושא היה פופולרי בעיקר ב-NBA, אך הוא כבר הפך לחלק נכבד גם בעולם הכדורגל העולמי, ובקבוצת פילדלפיה יוניון מה-MLS לקחו את הדבר צעד אחד קדימה. הקבוצה פרסמה בחשבון הטוויטר שלה כי היא מחפשת אחר אמן שיהיה "אחראי קעקועים" במועדון.

פול פוגבה ב"לחיצת היד הטובה ביותר אי פעם" עם אמא שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully