וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משומר הוא כמו דני אלבס באימונים. מגיע לו אחרי בית הקברות בחיפה"

בהפועל תל אביב מתלהבים מהמגן שבישל פעמיים מול אשדוד, וימשיך לקבל קרדיט במקום ורטה הפצוע. האדומים, שמודאגים מהיכולת של הזרים, ייצאו למחנה אימון קצר. הרוש: "יהיה מתוק לנצח את בית"ר"

ברני ארדוב

1. ברירת מחדל? גיבור הניצחון

עם כל הכבוד לניצחון החשוב מאוד אמש (ראשון) של הפועל תל אביב, מי שגנב את ההצגה על כר הדשא היה לא אחר מגיבור הערב: אייל משומר. לא הרבה יודעים, אבל משומר היה סוג של ברירת מחדל. בהפועל בכלל רצו בלם נוסף להגנה וכשאחד כזה לא הגיע, החליטו בדקה ה-90 בערך להחתים את המגן הוותיק. עוד לפני שזה חתם רשמית, היו אפילו כאלה שצחקו על הגעתו ואמרו: "עכשיו מטוסים כבר לא יוכלו לטוס מעל חודורוב". אבל, וזה אבל גדול, משומר הצליח להפתיע את כולם באדום כבר מהאימון הראשון ואותם אנשים שצחקו עליו כבר התבטאו אחרת לגמרי אמש: "באימונים הוא מרים כדורים הכי טוב, כאילו מדובר בדני אלבס ולא בשחקן שחטף ביקורת במשך שנים". גם חבריו לקבוצה החמיאו למגן הוותיק ואחד מהם אפילו שלח גם עקיצה למכבי חיפה: "מגיע לו אחרי בית הקברות בחיפה. כל השחקנים שם נקברים". אגב, משומר, שזה משחקו הראשון מאז אוגוסט העונה, אמור לקבל את הקרדיט בתקופה הקרובה לאחר שעופר ורטה פרק אתמול את כתפו והוא צפוי להיעדר בתקופה הקרובה.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל תל אביב גברה 0:2 על מ.ס. אשדוד
אייל משומר: "אמרו עלי הרבה דברים אבל בתוך תוכי תמיד ידעתי מה אני שווה"

אייל משומר שחקן הפועל תל אביב לפני אור אינברום שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
"הוא מרים הכי טוב". משומר מול אשדוד/ברני ארדוב

2. הרוש מוכן לאקסית

השמחה שהייתה אתמול במושבה אחרי הניצחון הכניסה הרבה אופטימיות למועדון אדום. לא רק שהפועל נמצאת כרגע משחק אחד בלבד מעלייה מעל הקו האדום, אלא שלראשונה מזה 15 מחזורים היא כבשה פעמיים. המשחק האחרון בו הפועל הרשיתה פעמיים היה מול הפועל אשקלון במחזור השישי בסיבוב הקודם. "השתחרר אצלנו לחץ מטורף", אמר אריאל הרוש בסיום המשחק, "זה אושר שכבר שכחתי מתי הרגשתי ככה. זה אחרי תקופה שלא ניצחנו ולא נראינו טוב, והיום אני שמח מאוד. לא היה כדורגל גדול, אבל הגענו למצבים וניצחנו את המשחק וכל הרגשות התפרצו. הליגה עוד ארוכה ויש עוד המון נקודות בקופה גם אם ננצח שבוע הבא שום דבר לא גמור.כל משחק עד סוף העונה יהיה חשוב. לעלות מעל הקו האדום זה יעזור בעיקר מנטאלית. אם כל משחק נבוא כמו היום, אין לי ספק שנישאר בליגה, אבל נחגוג עד מחר ונבוא בטירוף למשחק מול בית"ר וננצח. מעבר לזה, אני שמח שסיבכנו גם את אשדוד בבלגן בתחתית".

הרוש, שאתמול מנע לפחות שני שערים בטוחים של אשדוד, התייחס גם לכושרו הטוב ולמפגש האישי שלו מול בית"ר: "ברוך השם אני בכושר טוב. כשאני מרגיש טוב והשער נראה לי קטן, זה עוזר לי והכי חשוב זה עוזר לקבוצה בקרבות תחתית. כולם שיחקו פה כמו גברים וניצחנו משחק שהוא סופר חשוב לנו. בית"ר ירושלים זה לא עוד משחק בשבילי. זה מועדון שגדלתי וחונכתי בו, אבל עכשיו אני במקום אחר שטוב לי בו מאוד וכשאני על המגרש אני רוצה לנצח כל קבוצה. זה יהיה הכי מתוק בעולם לעלות מעל קו התחתון אחרי ניצחון על בית"ר. אני לא אחד שיירק לבאר ממנה שתיתי. זה מועדון שעשה אותי, אבל עכשיו אני במקום אחר וזה יהיה מאוד מתוק לנצח את המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

3. מה יהיה עם הזרים?

למרות הניצחון, בהפועל יודעים טוב מאוד כי יש להם עוד הרבה על מה לעבוד כדי שהקבוצה תתחבר. לשם כך, ביקש השבוע מנחם קורצקי לצאת למחנה אימונים קצר בקיסריה. קורצקי אמנם רצה לפחות מספר ימים אינטנסיביים במלון כדי לחבר את הקבוצה, אך ההנהלה אישרה לו לילה אחד במלון והפועל תצא לסוג של מחנה אימון סופר קצר. בנוסף, בקבוצה עדיין מודאגים מהיכולת של הזרים. אומנם, קורצקי אמר אתמול: "הם עדיין לא בכושר ואנחנו נצטרך לעזור להם כדי שהם יעזרו לנו", אבל שחקנים בקבוצה מודים כי אלה שנחתו בחודרוב בזמן האחרון רחוקים מאוד מהיכולת של הזרים שבדרך כלל מגיעים להפועל: "בוא נגיד שטוב שיש לנו עדיין כמה ישראלים בכירים", אמר אחד השחקנים, "הם אלה שמחזיקים את הקבוצה. הזרים לא ברמה גבוהה, אבל עדיין יש סגל טוב יותר מאשקלון וכפר סבא".

שוער הפועל תל אביב אריאל הרוש. יוסי ציפקיס
"אני בכושר טוב". הרוש/יוסי ציפקיס

4. הפועל מחכה לאלטמן

עוד שחקן שבהפועל מקווים כי יחזור הוא עומרי אלטמן. אתמול, דקות לפני שריקת המשחק, הכרוז של הקבוצה ביקש לעודד את אלטמן. הקהל הגיב חצי בבוז וחצי בעידוד. חבריו של הקשר סיפרו כי הוא עדיין עושה מאמצים לחזור ולחייך באמת והראש לא ממש בקבוצה. עם זאת, בהפועל אתמול סיפרו כי הקשר לאורך כל היום היה זה שעודד את חבריו לפני המשחק: "אנחנו חייבים להילחם היום ולהישאר בליגה", אמר להם. אלא שבסיום המשחק שהשחקנים הגיעו לחגוג עם הקהל, אלטמן נעמד בצד ונראה שעדיין התקשה לחגוג את הניצחון, למרות החיוך שהיה על פניו. "הוא עוד יחזור לחייך", אמר אחד האדומים, "היום שחררנו את הפקק ואחרי שהוא יחזור להבקיע הכל יהיה בסדר גם אתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully