וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דווין סמית' ישחק בחצי גמר הגביע, קווינסי מילר לא נרשם

12.2.2017 / 15:15

הפורוורד הוותיק של הצהובים נרשם במשרדי האיגוד וייקח חלק במשחק מול מכבי אשדוד/באר טוביה (שני, 18:45, ספורט5): "אני מרגיש טוב, לא חושב שזו בעיה שאשחק פעמיים בשבוע"

יוסי ציפקיס

משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורסל ייצאו מחר (שני) לדרך עם המשחק בין מכבי תל אביב למכבי אשדוד/באר טוביה (18:45, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: גילי כהן, עופר מנהיים וגיא סימאני). שתי הקבוצות נפגשו ארבע פעמים עד היום בגביע, כשבכל הפעמים מכבי תל אביב מנצחת. הפעם האחרונה הייתה בגמר הגביע בעונה שעברה, עם ניצחון לקבוצה של ז'אן טבק על זאת של צביקה שרף 75:83. מכבי תל אביב זכתה עד היום ב-43 גביעים, כשהיא זוכה בשבעת הגביעים האחרונים. אשדוד מנגד, לא זכתה בגביע מעולם.

מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי הניצחון על באסקוניה ביום חמישי ששיפר מעט את מצב הרוח במועדון, כשבצוות המקצועי ובהנהלה מקווים שהניצחון יביא למומנטום שיוביל את הקבוצה לזכייה נוספת בגביע המדינה. הצהובים יופיעו למשחק עם דווין סמית' ולא עם קווינסי מילר, וללא ג'ו אלכסנדר שסובל משבר בידו מהמשחק נגד באסקוניה, מה שידלל עוד יותר את הרוטציה של איינרס בגאצקיס. מי שצפוי לקבל דקות משחק כדי לעבות את משחק הפנים הוא איתי שגב, שנראה לא רע בהפסד להפועל ירושלים.

"יש לנו הזדמנות להתחרות על תואר, זה מרגש", אמר סמית'. "אני מקווה שאוכל לעזור לקבוצה שלי להשיג את המטרה הזו. זכינו בגביע כבר, אבל אי אפשר להתרכז בזה, זה כבר שייך להיסטוריה. אני לא חושב שזו בעיה שאשחק פעמיים בשבוע. נקטנו במשנה זהירות, במיוחד בתחילת העונה. אני מתאמן כל יום, מטפל בגוף שלי ומרגיש טוב. קווינסי מילר עובד קשה, ואני בטוח שהוא יהיה בסדר".

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס עם גביע המדינה. יוסי ציפקיס
יניף את הגביע? בגאצקיס/יוסי ציפקיס

מכבי אשדוד מגיעה כאנדרדוג הגדול ביותר של מפעל הגביע השנה. הקבוצה של מאיר טפירו עברה בדרך לחצי גמר את מכבי רעננה מהלאומית בחוץ ואת מכבי חיפה בבית, ורוצה לתת יותר מסתם הופעה יפה. אשדוד מגיעה למשחק עם רצף של חמישה הפסדי ליגה, כשהאחרון שבהם, נגד מכבי חיפה בבית, היה אחרי יכולת חלשה במיוחד, מה שהוביל לתסכול רב במועדון. מי שנמצא ביכולת חלשה מאוד לאחרונה הוא הגארד דניאל יואינג, שאמנם קלע 12 נקודות במשחק האחרון בארנה לפני כשבועיים, אך בארבעת ההפסדים האחרים של אשדוד רשם 4.7 נקודות למשחק ב-23.5 דקות למשחק. ללא יכולת טובה של יואינג, תתקשה אשדוד לדגדג את מכבי תל אביב, כפי שעשתה במשחק הליגה בין הקבוצות רק לפני פחות משבועיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן מכבי אשדוד מאיר טפירו. יוסי ציפקיס
ינסה להפתיע. מאיר טפירו/יוסי ציפקיס

יפתח זיו: "פייבוריטים אנחנו לא, אנדרדוג מובהק אפשר להגיד, אמנם ברצף לא טוב ובתקופה לא טובה, אבל בחלק מההפסדים שלנו נראינו כמו שרצינו להיות, לא במשחק האחרון, אבל פספסנו משחקים מדברים קטנים. נבוא כאנדרדוג ונרצה לצאת גדולים".

"זה אף פעם לא קל, לא משנה אם אנחנו מנוסים או צעירים, מצבים לא נעימים כאלה זה לא קל, היה לנו רצף לא טוב בסיבוב הראשון, ידענו לצאת ממנו עם כמה ניצחונות בליגה ובגביע, נבוא לצאת מהרצף הזה כבר מחר. במהלך השבוע כן ניסינו להתאושש ולצאת מזה, לקראת הסוף במשחק האחרון הורדנו לחד ספרתי והראינו אופי, אבל הם ברחו וזה נגמר בהפרש לא קטן. במהלך השבוע ניסינו להתעלם ממה שהיה ולבוא מפוקסים לחצי הגמר".

"איפה אפשר לתפוס את מכבי? אפשר וננסה לעשות את זה. אנחנו אנדרדוג, באים לנצח ולא להפסיד רק ב-6. במשחק האחרון נגד מכבי חזרנו פעמיים מפיגור 20, הראינו אופי והיינו מרוצים מזה, המבחן הבא שלנו זה לא להראות אופי ולא להקלע לפיגור 20".

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. עודד קרני, מערכת וואלה! NEWS
סמית' כבר מוכן/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני
מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה מאיר טפירו. עודד קרני, מערכת וואלה! NEWS
טפירו/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully