וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "וידיגאל לא יעמוד על הקווים בשני, ננסה לעזור לו"

12.2.2017 / 16:50

מכבי ת"א ערכה מסע"ת לקראת מכבי פ"ת (שני, 21:00, ספ' 5). המנהל המקצועי התייחס למאמן החדש: "ביום שלישי נציג אותו, אנחנו מרוכזים רק במשחק". דסה: "שמח שיוצא לי לבשל הרבה לווידאר"

מתן חדד

מכבי תל אביב תנסה לרשום ניצחון שני ברציפות כשתפגוש שוב את מכבי פתח תקוה (שני, 21:00, ספורט 5), אחרי שניצחה אותה 0:1 במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר הגביע. המנהל הספורטיבי של הצהובים, ג'ורדי קרויף ערך מסע"ת יחד עם אלי דסה שבה הוא נמנע מלהתייחס למאמן החדש ליטו וידיגאל, אך אישר שהוא לא יעמוד על הקווים מחר ויוצג ביום שלישי".

ג'ורדי קרויף מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
שוב פוגש את מכבי פתח תקוה. ג'ורדי קרויף/יוסי ציפקיס

ג'ורדי קרויף התייחס למשחק מול מכבי פתח תקוה ואמר: "המועדון כרגע מרוכז רק במשחק החשוב שמצפה לנו מול פתח תקוה. כל שאר הדברים שאין להם קשר למשחק אנחנו לא נתייחס. כשהמאמן החדש יוצג אנחנו נדבר על זה, הרבה יותר חשוב ומקצועני יהיה להתרכז במשחק".

"המאמן החדש לא יעמוד על הקווים מחר. זה נורמלי וברור שזה יהיה כך משום שהוא רק הגיע. ננסה לנצל את הזמן כדי לעזור לו ככל האפשר. הדבר הכי חשוב יהיה להמשיך באותה אינטנסיביות ולהמשיך להשיג ניצחונות".

"הכי חשוב כרגע זה לתת את כל המידע למאמן החדש מכיוון שהשלב הזה בליגה הוא קריטי. בכל זאת נישאר מפוקסים רק במשחק. ביום שלישי אנסה לענות על כל השאלות כשנציג את המאמן החדש. אני לא מאמין בכך שיש 11 שחקנים שפותחים בכל משחק. יש נסיבות ואנחנו צריכים להתאים את המערך שלנו למצב הנתון".

"השחקנים שלנו אוהבים אתגרים והדרך היחידה כדי להכין אותם לאתגר הזה היא להראות להם את הנתונים הסטטיסטיים. מכבי פתח תקוה רק שתי נקודות מאחורינו, היא קבוצה טובה ונצטרך להיערך לכך. יש לנו הרבה התאמות לעשות כדי לדאוג שהקבוצה תישאר במסלול הנכון וכל שאר הדברים לא חשובים כרגע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלי דסה עם ג'ורדי קרויף מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מחוייכים במסע"ת. קרויף ודסה/יוסי ציפקיס

אלי דסה: "אני מגן, אני לא שחקן ההתקפה הכי טוב של מכבי תל אביב. אני שמח שאני מבשל הרבה גולים לווידאר, אבל קודם כל אני צריך לדאוג לעשות את ההגנה, זה התפקיד שלי. זה לא סוד שפתיחת העונה שלי הייתה פחות טובה, אבל כשהקבוצה יותר טובה אז קל לי יותר לחזור לעצמי ונקווה שזה יימשך ככה".

"יש סטיגמות שמשחק ההגנה שלי פחות טוב, אבל אני מתייחס רק לצוות המקצועי שלי שנותן לי הערות ומנתח את המשחק שלי. ג'ורדי נמצא פה וזה המצב. אנחנו לא בגן ילדים ואנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו".

דסה הוסיף: "היינו בתקופה פחות טובה, לא הצלחנו לרוץ כמו שרצינו אבל עכשיו התוצאות התחילו לבוא וזה מה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully