וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת האוהדים של הפועל פתח תקוה פתחה במגעים להעברת הבעלות על המועדון

עמותת "הכחולה", שצברה 635 חברים, נועדה עם הבעלים דורון גלנט. הפגישה נערכה באווירה חיובית, בתקופה הקרובה תערוך העמותה בדיקות נוספות שיבחנו את ההליך מבחינה כלכלית ומשפטית

אוהדי הפועל פתח תקוה. דף הפייסבוק של "הכחולה", מערכת וואלה! NEWS
ישתלטו על המועדון? אוהדי הפועל פתח תקוה בכנס האוהדים/מערכת וואלה! NEWS, דף הפייסבוק של "הכחולה"

זו כבר תקופה ארוכה שאוהדי הפועל פתח תקוה מנהלים קמפיין ממושך שמטרתו להעביר לידיהם את השליטה במועדון ולהפוך רשמית לקבוצת אוהדים נוספת בישראל. עמותת האוהדים "הכחולה" הצליחה לגייס נכון לעכשיו 635 חברים ששילמו מכספם והפכו להיות חברי עמותה והיום (ראשון) עמותת האוהדים פתחה במגעים רשמיים עם הבעלים דורון גלנט על מנת לדון באפשרות של העברת השליטה במועדון לידי עמותת האוהדים.

בעמותה עדכנו כי הפגישה נערכה באווירה חיובית, כאשר מדובר במפגש ראשוני של הצהרת כוונות כשבשבועות הקרובים יימשכו הליכי בדיקת מצבו של המועדון מבחינה כלכלית ומשפטית. עלותו של מסלול הרשמה ההרשמה הסטנדרטי לאוהדים עומד על 756 שקלים, בעוד שחברות מורחבת המאפשרת הרשמה של בן זוג או קרוב משפחה בנוסף, עולה 1,104 שקלים.

אחרי 22 מחזורים בליגה הלאומית, הפועל פתח תקוה ממוקמת במקום התשיעי עם 28 נקודות בלבד. הקבוצה ממלאבס כבר הספיקה להחליף מאמנים כאשר ירון הוכנבוים מונה במהלך העונה במקומו של אסף נמני. מחר תתארח הקבוצה אצל הפועל רמת גן השלישית בניסיון להשיג ניצחון שיקרב אותה אל חבורת הצמרת.

מנכ"ל בית"ר ירושלים משה דמאיו עם בעלי הפועל פתח תקוה דורון גלנט. יוסי ציפקיס
ימסור את הקבוצה לאוהדים? דורון גלנט, מימין, עם דמאיו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully