וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים: בוזגלו ובן ביטון בספק לאשקלון, מולנסטיין לא רוצה "דיבורים"

מכת הפציעות של באר שבע נמשכת (ש', 18:15, ספ' 1). התלבטות בין חיימוב לגורש בשער, קלאודמיר חוזר לסגל בית"ר שצפויה לפתוח עם אותם 11, חתונתו של עידן ורד נופלת על גמר הגביע וגם: אוהדי אשדוד מחו באימון

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

משחקי המחזור:

מכבי חיפה - הפועל חיפה (שבת, 16:00, האצטדיון החדש בחיפה)

עירוני קרית שמונה - בני יהודה (שבת, 18:00, אצטדיון קרית שמונה)

הפועל באר שבע - הפועל אשקלון (שבת, 18:15, אצטדיון טרנר)

הפועל רעננה - בית"ר ירושלים (שבת, 20:30, אצטדיון נתניה)

בני סכנין - הפועל כפר סבא (ראשון, 19:00, אצטדיון דוחא)

הפועל תל אביב - מ.ס אשדוד (ראשון, 20:15, אצטדיון המושבה)

מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב (שני, 21:00, אצטדיון המושבה)

seperator

13:40, הפועל חיפה: דני גולן הקרין לשחקנים תקציר ממשחקי מכבי חיפה ואמר להם: "אנחנו באים עם ביטחון ומאמינים שאפשר לנצח". גולן מתלבט בעיקר לגבי החלק ההגנתי ושוקל לעלות במערך עם שלושה קשרי מרכז שדה. במקרה כזה, עשוי לירן סרדל לפתוח במקום אדילסון באהיה. (איציק יצחקי)

13:37, הפועל אשקלון: יובל נעים לא צפוי לערוך שינויים בהרכב, פרט לכך שייתכן שמירקו אורמוש יפתח על חשבון איסו לינגאנה שנפצע באימון היום. (אופיר סער)

13:40, מ.ס אשדוד: סוער היה היום באימון הקבוצה. כ-15אוהדים הגיעו הבוקר לאצטדיון בו התאמנה הקבוצה, תלו שלטים נגד השחקנים והשמיעו לעברם מילים חריפות בעקבות שני הפסדי הבית האחרונים ובתוכם התבוסה לבני יהודה בגביע שלשום. "אנחנו נותנים את הנשמה ואתם מחזירים לנו ביריקה", צעקו האוהדים שאיימו לעלות על כר הדשא ולפוצץ את האימון. המנהל המקצועי יוסי מזרחי עלה עוד לפני השחקנים על כר הדשא כדי לדבר ולהרגיע את האוהדים. בהמשך הצטרף אליו גם המאמן רוני אוואט. אחרי דקות ארוכות של שיחה נרגעו האוהדים ואיפשרו את קיום האימון כסדרו. טום בן זקן שכבר חזר לעניינים ופתח בגביע שוב פצוע ויעדר מחרתיים מהמשחק מול הפועל תל אביב (יניב טוכמן).

13:30, בית"ר ירושלים: המאמן שרון מימר הזמין 20 שחקנים לקראת המשחק מחר וינפה שניים לפניו. קלאודמיר פריירה חוזר לסגל הקבוצה. ההערכה היא כי המאמן יפתח עם אותם 11 שפתחו בגביע. בצוות הרפואי הייתה השבוע התלבטות לגבי אנתואן קונט, היות והוא נכנס להרכב לאחר תקופה ארוכה שלא התאמן וחששו שלפתוח ב-11 משחק שני רצוף בארבעה ימים עשוי לסכן אותו. במקרה כזה עוז ראלי או דוד קלטינס יתופקדו במקומו. אגב, בית"ר אמנם נמצאת רק בשלב רבע גמר הגביע אך אם תעשה את כל הדרך עד לגמר, מי שתהיה לו "בעיה" זהו עידן ורד. הקשר קבע את חתונתו על תאריך יום הולדתו, 25 במאי, רק שבתאריך זה מתקיים גם גמר הגביע. בבית"ר נזכרו במקרה של יוסי אבוקסיס שהמשיך לחתונתו לאחר הפסד בגמר הגביע בפנדלים להפועל תל אביב. (אופיר סער).

13:10, מכבי חיפה: במהלך האסיפה שוחח מולנסטיין עם השחקנים לקראת הדרבי ואמר להם: "הדרבי הזה חשוב גם לנו, אבל גם לקהל. אנחנו צריכים לנצח אותם בלי הרבה דיבורים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אלירן עטר מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חוזר לעניינים. אלירן עטר/אדריאן הרבשטיין

11:50, הפועל חיפה: נציגי אוהדים שוחחו היום לפני האימון עם השחקנים והמריצו אותם לקראת משחק הדרבי (איציק יצחקי).

10:46, הפועל באר שבע: מאור בוזגלו ובן ביטון עדיין בספק גדול ועושה רושם שגם אם יהיו בסגל, הם לא יפתחו. מיהאי קורהוט ומיגל ויטור עדיין פצועים, כאשר ג'ון אוגו סוחב חמישה כרטיסים צהובים ולא יהיה בסגל. לאור החיסורים הרבים, וויליאם סוארס עשוי לערוך בכורה מחודשת בקבוצה ולהיכלל ב-11 של בכר. מיכאל אוחנה ומאור מליקסון עשויים גם כן לפתוח, כשוובה בראון או אובידיו הובאן יקבלו את המקום של אוגו בקישור האחורי. בעמדת השוער ישנה התלבטות וייתכן שגיא חיימוב יפתח במקום דודו גורש (שלמה וייס)

09:00, מכבי חיפה: הקבוצה לא התאמנה אתמול, אך שלשום תורגל ההרכב למחצה ונראה כי ההולנדי מעוניין להחזיר את אלירן עטר וקמיל ואצק להרכב הראשון שלו. במקרה שהצ'כי יחזור, פיטים עזמי יהיה הזר שיירד לספסל. בנוסף, גם עמית זנטי צפוי לרדת לספסל ולפנות את מקומו לעטר. רועי קהת, עושה רושם, ימשיך על הספסל. 24 אלף ירוקים, מהם 7,000 שאינם מחזיקים במנויים, הבטיחו את מקומם באיצטדיון. (איציק יצחקי)

08:50, הפועל חיפה: במקביל ללחץ הרב שיש במועדון לקראת הדרבי (ראה ידיעה נפרדת) עושה רושם שדני גולן לא יערוך שינויים רבים ביחס להרכב שפתח מול סכנין. כרגע נשקלת האפשרות ליצור שינוי בחלק האחורי, כשאושרי רואש או לירן סרדל עשויים להיכנס ל-11 על חשבון ברונו פניירו או אדילסון באהיה (במקרה כזה, מרכז הקישור יהיה מעובה). מקסים פלקושצ'נקו אמור להיכלל בסגל למשחק (איציק יצחקי).

רותם סגל טלאל עמיר הפועל חיפה. דוברות הפועל חיפה, אתר רשמי
אוהדי הפועל חיפה בשיחת מוטיבציה באימון/אתר רשמי, דוברות הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully