וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ לאהם הודיע: "אפרוש מכדורגל בתום העונה הנוכחית"

קפטן באיירן מינכן הצהיר בתום ה-0:1 מול וולפסבורג והעלייה לרבע גמר הגביע כי יתלה את הנעליים בתום העונה אחרי 19 שנה במועדון: "לא מאמין שאוכל לתרום את המיטב שלי מעבר לעונה הנוכחית"

פיליפ לאהם, סמי חדירה חוגגים עם הגביע. רויטרס
עם גביע העולם ב-2014/רויטרס

באיירן מינכן ניצבת בסופו של עידן. קפטן הקבוצה פיליפ לאהם, שביום שבת רשם את ההופעה ה-500 שלו במדי הבווארים, הודיע הערב (שלישי) כי יפרוש מכדורגל בתום העונה ויידע כבר את המועדון כי לא יכבד את החוזה שיש לו עד 2018.

לאהם אמר: "יידעתי את ראשי באיירן שאפרוש מכדורגל בתום העונה. אני רואה את המנהיגות שלי מתבטאת בכך שאני נותן את הטוב ביותר שלי בכל יום, בכל אימון, בכל משחק. אני חושב שאוכל לעשות את זה עד סוף העונה, אבל לא מעבר לכך ולכן אפסיק בקיץ. אמרתי כבר לפני שנה שאני צריך כל הזמן לבדוק את עצמי מחדש שוב ושוב ולשאול אם אני עדיין יכול להיות בטופ. אני משוכנע שאוכל לתת את המיטב שלי עד סוף העונה הנוכחית, אבל לא מעבר לכך". בנוסף, המגן הודיע כי לא יקבל על עצמו את תפקיד המנהל המקצועי של המועדון כי הוא עוד לא בשל לכך.

לאהם, שחגג בנובמבר האחרון את יום הולדתו ה-33, הצטרף לנוער של באיירן מינכן ב-1995 ומאז הוא משחק אצל הדרומיים, פרט לשתי עונות השאלה בשטוטגרט בתחילת הקריירה (2005-2003). בסך הכול, 19 שנה במועדון, במהלכן זכה בשבע אליפויות, שישה גביעים, בליגת האלופות ב-2012/13 והפסיד פעמיים בגמר האלופות.

בנוסף, הוא היה קפטן גרמניה כשזכתה בגביע העולם ב-2014 וזכה במקום השלישי פעמיים כשהוא גם מגיע לגמר היורו ב-2008. במדים הלאומיים הוא רשם 113 הופעות וכבש חמישה שערים, כולל השער הראשון בגביע העולם ב-2006 שנערך בגרמניה. בתחילת הקריירה שלו הוא תופקד כמגן שמאלי בנבחרת. במהלך הקריירה שלו הוא גם שיחק כקשר אחורי אצל פפ גווארדיולה בבאיירן וכמובן כמגן ימני, העמדה הטבעית שלו.

עדכון ראשון: 21:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully