וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב בחצי גמר הגביע אחרי 2:3 על הפועל כפר סבא

למרות ששמטו יתרון כפול, הצהובים נקמו בקבוצה מהשרון על ההפסד בחצי הגמר בעונה שעברה, ויפגשו את מנשה חדרה עמק חפר שגברה על כרמיאל. מחזיקת הגביע מטה אשר עכו תפגוש את הפועל ירושלים

דוס סנטוס מכבי תל אביב בכדוריד. דן שיראיי, מערכת וואלה! NEWS
יגנוב את התואר מהאקסית? דוס סנטוס/מערכת וואלה! NEWS, דן שיראיי

שלב רבע גמר גביע המדינה בכדורעף נערך היום (שני), וסיפק מספר משחקים מעניינים. בסופו של דבר, ביום חמישי הקרוב ייערכו המפגשים הבאים במסגרת חצאי הגמר:

הפועל מטה אשר עכו – הפועל ירושלים (17:00)

מכבי תל אביב – מנשה חדרה עמק חפר (19:30)

המפגש המסקרן ביותר היה בין מכבי תל אביב להפועל כפר סבא, שנפגשו בחצי הגמר בעונה שעברה, אז הירוקים המשיכו לגמר. הפעם, למרות ששמטו יתרון של 0:2 במערכות, הצהובים התעשתו ונקמו על ההפסד ההוא עם ניצחון 2:3. ליאו דוס סנטוס הוביל עם 20 נקודות, מארק פלוטיזר הוסיף 18 ואנג'לו צ'וק תרם 13 משלו. יריבת התל אביב בחצי הגמר, מנשה חדרה עמק חפר, יצאה גם היא מפיגור כדי לנצח 1:3 את אליצור כרמיאל. יובל פינקלשטיין כיכב עם 22 נקודות.

מחזיקת הגביע בארבע השנים האחרונות, הפועל מטה אשר עכו, אמנם נתקלה במאבק עיקש מצד מכבי הוד השרון, אך ניצחה לבסוף 0:3 הרבה בזכות איליה גולדרין שסיים עם 15 נקודות וג'יאן אורטיז שתרם 14. מולה תתייצב בחצי הגמר הפועל ירושלים, שניצחה 0:3 את ק.ק. תל אביב ותחזור למעמד בפעם השלישית בחמש השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully