וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה לרכוש את עומרי אלטמן בקיץ. עטר חזר להתאמן

1.2.2017 / 9:18

הירוקים החליטו לנהל מו"מ לגבי מעברו בקיץ אם לא ישוחרר ביממה הקרובה. גורם על מכבי תל אביב: "יצרו ספין כדי להצדיק את עסקת בן חיים". במועדון אישרו: אם ריאן לא יעבור היום, הוא ישוב לסגל

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה והפועל תל אביב ניהלו שיחה בנוגע למעבר אפשרי של עומרי אלטמן בקיץ. בכרמל הבהירו כי במידה ועומרי אלטמן לא ישוחרר כעת (בהפועל הבהירו בשיחה כי השחקן יחזור לאימונים), הצדדים ימשיכו לנהל משא ומתן בניסיון לסגור עסקה לפיה השחקן יעבור בקיץ. על פי המתווה הזה, חיפה תרכוש את אלטמן בסכום מסוים, והוא עשוי לכלול מעבר של שחקנים שחיפה תשאיל שדמי המעבר שלהם יקוזזו מהעסקה. "נשמח לראות את אלטמן אצלנו. אם הוא לא יגיע כעת, אולי נראה אותו בקיץ", אמרו בחיפה. עסקת העברתו של אייל משומר (ראה ידיעה נפרדת) אינה קשורה לעסקת אלטמן.

לגבי איסמעיל ריאן, השחקן טרם סגר בהפועל תל אביב שלא מוכנה לשלם דמי השאלה מלאים (100 אלף שקל). אם השחקן לא יעבור היום לקבוצה אחרת, מכבי חיפה תודיע לו כי הוא נשאר בסגל והוא יצטרף מיידית לאימונים. כזכור, כבר בשבוע שעבר פורסם בוואלה! ספורט כי במכבי חיפה עשויים להחזיר את השחקן לסגל, בעקבות חוסר הנכונות של קבוצות לשלם את דמי ההשאלה. גם ריאן לא פוסל אפשרות להישאר למרות הרצון לשחק.

אעיד חבשי, שקיבל אישור לעזוב, אמור להיות מושאל לקבוצה אחרת בליגת העל עד סגירת החלון. ארבע קבוצות פנו למועדון בעניינו: הפועל רעננה, הפועל כפר סבא, בני י הודה והפועל תל אביב.

עוד בנושא:

עטאא ג'אבר עזב את מכבי חיפה וחתם לארבע עונות וחצי בסכנין
המהפכה תצליח? קרלסן: "בנינו קבוצה שתוכל להחזיר את התהילה"

שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן. ברני ארדוב
זה המתווה שיעביר אותו לכרמל? אלטמן/ברני ארדוב

כעס על מכבי תל אביב: "יצרו ספין כדי להצדיק את עסקת בן חיים"

ומה בנוגע לאלירן עטר? מכבי תל אביב הבהירה לשחקן שתנסה לצרף אותו מיד בתום העונה לקבוצה, זאת על רקע ההערכה שטל בן חיים יימכר בכל מקרה בקיץ. "אף אחד ממכבי תל אביב לא פנה אלינו עד עכשיו, לא לגבי עטר ולא לגבי שחקנים אחרים. מישהו יצר ספין כדי להצדיק את עזיבת בן חיים, הם יודעים שלא יקבלו אותו אלא אם כן יציעו מחיר שאף קבוצה לא יכולה לעמוד בפניו", אמרו. אגב, יש לציין כי עטר עצמו חזר היום להתאמן אחרי מספר ימים שבהם לא התאמן בגלל פציעה, במכבי חיפה אומרים שהוא צפוי לחזור לסגל לקראת המשחק מול הפועל אשקלון.

כזכור, על רצונם של הצהובים להתחזק בעטר פורסם כבר שלשום, אך בעקבות הפיצוץ בעסקת בן חיים הצהובים הורידו הילוך והודיעו לשחקן שינסו לצרפו לקראת העונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully