וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נוסא איגייבור עזב וחתם בריזספור

31.1.2017 / 18:43

אחרי מדוניאנין, זר נוסף עזב את הצהובים: הקשר הניגרי הצטרף לקבוצה הטורקית לאחר שחתם לארבע שנים וחצי. על ההחלטה של מכבי תל אביב לשחררו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

במקביל, מכבי תל אביב ממשיכה לערוך שינויים משמעותיים בסגל, וקשר הקבוצה בשנתיים וחצי האחרונות, נוסא איגייבור, חתם רשמית בריזספור הטורקית לארבע וחצי שנים. על ההחלטה של מכבי תל אביב לשחררו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הצהובים יקבלו עבור הניגרי כחצי מיליון יורו.

איגייבור שעזב היום, הגיע לישראל באוגוסט 2011 אז הצטרף להפועל תל אביב, עימה זכה בגביע המדינה. בסיום אותה עונה עזב לריאל בטיס, עד ששב לליגת העל וחתם במכבי תל אביב. עם הצהובים הספיק לזכות בטרבל בעונת 2014/15, והעונה פתח את העונה בצורה טובה עם מספר שערים מכריעים עבור הצהובים בקמפיין מוקדמות הליגה האירופית. משחקו האחרון במדי מכבי תל אביב בדרבי, באמצע ינואר. הקשר כבש העונה 6 שערים ב-34 הופעות בכל המסגרות במהלך העונה וסה"כ 16 שערים ב-109 הופעות מאז הצטרף למכבי ביולי 2014 מריאל בטיס.

לאתר הרשמי של המועדון הוא אמר: "ברצוני להודות לאנשי המועדון על התמיכה שקיבלתי במהלך התקופה ששיחקתי במועדון. אני מסיים פרק שמח בישראל אך גם מתחיל פרק חדש בטורקיה שלא נמצאת כל כך רחוק. אני הולך להתגעגע לתל אביב, לישראל ולכל החברים שלי בארץ אך מכיוון שאהיה מרחק שעת טיסה מכאן אני מבטיח לבוא לביקור כשיתאפשר לי. מאחל למכבי הצלחה בעתיד ובהמשך העונה כי המאבק רחוק מלהיות מוכרע. תמשיכו להילחם כי כולכם יודעים שזה עוד אפשרי. אני סופר גאה שיצא לי ללבוש את המדים הצהובים".

עוד בנושא

על ההחלטה של מכבי תל אביב לשחרר את איגייבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully