וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמשות האוטובוס של מכבי תל אביב נופצו לפני המשחק בחיפה

30.1.2017 / 18:00

בזמן שהנהג היה ברכב, אלמונים הגיעו לחניית המלון של הצהובים וניפצו את שמשות האוטובוס. רישומו של ייני הושלם והוא נכלל בסגל, סקאריונה ובן חיים הבלם לא כשירים (21:00, ספורט 5)

שרן ייני מכבי תל אביב. דוברות מכבי תל אביב, אתר רשמי
מהולנד ישר להרכב הצהוב. ייני/אתר רשמי, דוברות מכבי תל אביב

מכבי חיפה תארח הערב (שני, 21:00, ספורט 5) את מכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל והאווירה כבר מתחממת לקראת ההתמודדות. שמשות האוטובוס של הצהובים, שחנה בבית המלון בחיפה, נופצו בשעות האחרונות וככל הנראה הקבוצה תאלץ להגיע לאצטדיון באוטובוס חלופי. אנשי המועדון והשחקנים הגיעו כבר בשעות הצהריים המוקדמות למלון על מנת להתכונן למשחק, ומאוחר יותר, בזמן שנהג האוטובוס היה בפנים, אלמונים הגיעו וניפצו את השמשות. יש לציין שמדובר במספר שמשות, מה שיקשה עוד יותר על השימוש ברכב ונראה שהצהובים ישתמשו באוטובוס חלופי. הנהג ראה את פניהם של מיידי האבנים, ומסר את הפרטים למשטרה שפתחה בחקירה.

בנושא אחר, הקבוצה השלימה הבוקר את רישומו של שרן ייני כשחקן הקבוצה. כבר אתמול זימן ג'ורדי קרויף את ייני לסגל לקראת המשחק הערב, אבל במכבי תל אביב עוד קיוו שלא תהיה בעיה ברגע האחרון ושהשחרור הבינלאומי שלו יגיע מוויטסה ארנהם, כפי שאכן קרה בשעות הבוקר. ייני שלא היה בטוח אמש אם ישחק, הכין את עצמו בכל מקרה למצב בו הכל יסתדר וכעת נראה שיש לו סיכוי טוב לפתוח כבר במשחק הבכורה המחודש שלו.

קרויף שהעלה באחרונה מערכים ובהם ארבעה שחקנים קדמיים, שוקל להיות זהיר יותר הערב בחיפה ולהעלות קישור מעובה יותר עם גל אלברמן, אייל גולסה וייני עצמו שנמצא בכושר משחק טוב אחרי שפתח במרבית המשחקים האחרונים בהולנד.

עוד בנושא:

מכבי חיפה - מכבי תל אביב: שבעה שינויים בירוק, ייני עשוי לפתוח

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים בורח משחקן הפועל תל אביב חסן אבו זייד. ברני ארדוב
חוזר להרכב. בן חיים/ברני ארדוב

מי שלא יהיו בסגל למשחק הם אוסקר סקאריונה הפצוע וטל בן חיים הבלם שהחלים ממחלה, אבל מאחר שלא התאמן באופן סדיר כמעט שבוע לא יתלבש הערב. טל בן חיים החלוץ שהתגבר על פציעה בגבו, עשוי לפתוח בהרכב. "אנחנו צריכים להיות מאוד מרוכזים במשחק הזה", אמר הבוקר אחד משחקני הקבוצה לפני ההגעה להתכנסות בקרית שלום בטרם היציאה לבית מלון בחיפה. "נכווינו מהם מאוד בסיבוב הקודם. שלטנו לגמרי במשחק אבל מכבי חיפה עקצה פעמיים וניצחה. אפילו שמכבי חיפה לא טובה באחרונה, היא בטח תתעלה על עצמה כשזה מגיע למכבי תל אביב".

סימן שאלה קיים באשר ליוסי בניון. קרויף אמר אתמול כי הוא לא ייקח בחשבון את קבלת הפנים החמה שמתכננים לו אוהדי מכבי חיפה כשיבוא לקבוע את ההרכב למשחק, אבל נראה כי ההולנדי נוטה להשאיר את בניון בתחילת המשחק על הספסל גם בגלל כל האווירה הלוהטת שתהיה סביבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully