וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למילסאפ היה "כיף גדול" בתוך הטירוף, סטיב קר בנאום נגד טראמפ

כוכב ההוקס הבהיר: "אני אף פעם לא רוצה לעשות זאת שוב" אחרי 4ההארכות מול הניקס. מאמן הווריירס על "איסור המוסלמים" של הנשיא: "איבדתי את אבא שלי לטרור, הדרך של טראמפ מזעזעת"

פול מילסאפ אטלנטה הוקס. AP
לא הסכים לצאת והשלים 60 דקות. מילסאפ/AP

אחד ממשחקי העונה ב-NBA התקיים בליל אמש (ראשון) באטלנטה, שם ההוקס ניצחו 139:142 את הניקס בתום לא פחות מארבע הארכות ו-68 דקות של משחק.

פול מילסאפ, שסיים עם שיא עונתי של 37 נקודות, קלע את הסל האחרון במשחק, 27 שניות לסיום ואחרי שהשלים לא פחות מ-60 דקות על הפרקט. הניקס, שהצליחו לאזן את ההתמודדות בתוך עשר שניות הסיום של הזמן החוקי, ההארכה הראשונה וההארכה השנייה, פספסו את הצ'אנס שלהם לשלוח את המשחק לעוד חמש דקות וסיימו עם הפסד מתיש ואכזרי במיוחד.

"לא היה שום סיכוי שאצא מהמשחק הזה. היה כיף גדול. אני אף פעם לא רוצה לעשות את זה שוב, אבל זה היה כיף. איך מסכמים משחק כזה? אני אפילו לא זוכר את רובו".

עבור הניקס מדובר היה במשחק ארבע הארכות ראשון מזה 66 שנים, בעוד אטלנטה שיחקה אחד כזה במרץ 2012 מול יוטה. נתונים נוספים כמובן, לא איחרו לזרום. בין היתר, שתי הקבוצות קלעו פחות ממה שהווריירס קלעו שלשום מול הקליפרס (144 נקודות), למרות שגולדן סטייט שיחקה 20 דקות פחות.

כרמלו אנתוני קלע שיא עונתי משלו, 45 נקודות, אך יצא בשש עבירות לקראת סוף ההארכה השנייה והודה: "היה קשה לראות את דקות הסיום מהספסל. צריך להיות עמוקים בהארכות כאלה, כשאתה מותש וצריך למצוא משהו משום מקום. רציתי מאוד להיות על הפרקט". מאמן הניקס ג'ף הורנסק אמר: "מזל שאין לנו משחק מחר. החבר'ה נלחמים כל העונה, למרות שהדברים לא הולכים לכיוון שלנו". קורטני לי הוסיף: "זה הפסד שמייבש אותך, אבל היה כיף. אסור להוריד את הראש, כי נתנו פייט".

עוד בנושא:

ארבע הארכות בין הניקס להוקס, ניצחונות לווריירס ולקאבס

כרמלו אנתוני ניו יורק ניקס. AP
ראה את הסיום הדרמטי מהספסל. אנתוני/AP

ללא סטפן קרי, שסבל משפעת וכאבי בטן, גולדן סטייט יצאה מפורטלנד עם 111:113 מצוין, כאשר קווין דוראנט (33 נקודות ו-10 ריבאונדים) וקליי תומפסון (27 נקודות) מתעלים. הווריירס רואים את היריבות קורסות (ב-19 הימים האחרונים יוסטון ספגה שבעה הפסדים, כמו שהווריירס ספגו כל העונה) וממשיכים לנצח, כאשר כרגע הם שוב בקצב של 70 ניצחונות העונה.

הווריירס כבר הובילו ב-19 הפרש, אך כמעט נכנעו לשלשה של אוון טרנר: "כבר התחלתי לחשוב על תרגיל בהתקפה, הייתי בטוח שנהיה בפיגור נקודה, עם פחות משנייה על השעון", הודה סטיב קר, "מהמקום בו עמדתי, מאחורי הכדור, הזריקה הייתה נראית בזווית מעולה. זו הייתה זריקה טובה מאוד, רק קצת קצרה מדי".

על היעדרותו של קרי אמר המאמן: "סטף רצה לשחק וזה לא היה הגיוני בכלל. הוא היה מאוד, מאוד חולה ורצה להתמודד עם זה בכל זאת. אבל זו לא הייתה ההחלטה הנכונה, אישית וקבוצתית, כי הוא היה מדביק את השחקנים האחרים. אני מקווה שהוא יתגבר על זה בימים הקרובים".

אלא שאת השואו האמיתי שלו סיפק קר בכלל בשיחה עם העיתונאים לפני המשחק. אביו של המאמן, מלקולם קר, נרצח על ידי מחבל ב-1984 בשעה ששימש כנשיא האוניברסיטה האמריקאית בביירות. כאשר נשאל המאמן על האיסור החדש עליו חתם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, במסגרתו לא מורשים אנשים משבע מדינות מוסלמיות להיכנס לאמריקה, לפחות בחודשים הקרובים, הוא הגיב בכעס.

"בתור מישהו שאיבד את אבא שלו בפעולת טרור, אני רק יכול להגיד שאם אנחנו מנסים להילחם בטרור דרך גירוש אנשים שמגיעים למדינה שלנו או איסור עלים להגיע, אנחנו הולכים ממש בדרך הלא נכונה. אנחנו הולכים נגד העקרונות שלנו כאומה ואנחנו יוצרים פחד מיותר אצל האנשים. ההחלטה הזו רק מייצרת עוד כעס ועוד טרור. אני לחלוטין נגד כל מה שקורה כרגע".

קר לא נעצר שם. ה-NBA פנתה למחלקת המדינה האמריקאית כדי לשאול כיצד ההוראות החדשות של טראמפ ישפיעו על שחקני ליגה כאלה ואחרים והמאמן אמר: "אני חושב שזה נורא, זה רעיון מזעזע ומחריד. אני מרגיש רע עבור כל האנשים שהושפעו מהדבר הזה. משפחות נקרעות ואני מודאג מהדברים להם זה יגרום בכל הנוגע לבטיחות ברחבי העולם. זה מוביל לתוצאה הפוכה לגמרי מהכוונה. אם רוצים לפתור את נושא הטרור והפשע, זו לא הדרך לעשות זאת".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סטיב קר מאמן גולדן סטייט ווריירס. AP
למרות הטרגדיה האישית, קר נגד טראמפ/AP

ראסל ווסטברוק שוב סיפק טריפל דאבל, אבל גם שוב היה מפוזר ואוקלהומה סיטי הפסידה 107:91 בקליבלנד. לברון היה מצוין עם 25 נקודות ו-14 ריבאונדים (והפך לרביעי אי פעם שמגיע ל-20 אלף נקודות עבור קבוצה אחת) וקיירי אירווינג סיפק 29 נקודות, בדרך לניצחון שהרגיע מעט את הרוחות באוהיו.

"אנחנו רק רוצים לשחק כדורסל טוב והפעם עשינו את זה. זה התחיל עם ההגנה". לברון שר ורקד בחדר ההלבשה לצלילי השיר "Can you stand the rain", אך התעקש שבחירת השיר לא קשורה למצב בקבוצה לאחרונה.

מי שהתקשה מאוד היה קווין לאב, ששיחק רק 12 דקות וקלע נקודה בודדת. הפורוורד סובל מכאבי גב, דומים לאלה שגרמו ללברון לקחת הפסקה של שבועיים להתאוששות בעונתו הראשונה של דיוויד בלאט בקבוצה. קינג ג'יימס אמר: "אי אפשר לשחק עם דברים כאלה. זו הרגשה נוראית כשכואב לך ככה. זה מגביל אותך ואני יודע שהוא מתוסכל. אני מקווה שהוא יחלים במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully