וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.1: ברצלונה בעקבות דמבלה, דמבה בה יחזור לבשיקטאש

האלופה הספרדית מוכנה לשלם 40 מיליון יורו עבור הצרפתי, חלוץ שנגחאי שנואה יושאל חזרה לטורקים עד לסיום העונה, ארבלדזה במגעים עם קבוצה חדשה, אדריאנו מקווה להשתקם, לסקוט חתם בסנדרלנד עד סוף העונה

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת את אייבר 0:4

העברות

* אחרי שחטפה לריאל מדריד את אלכסנדר איסק, בורוסיה דורטמונד הודיעה על הארכת חוזהו של כריסטיאן פוליסיץ'. הקשר, שהיה מבוקש על ידי ליברפול, חתם עד 2020.

* ריאל בטיס רכשה את הבלם הרומני אלין טוסקה תמורת 850 אלף יורו, שהועברו לסטיאווה בוקרשט.

* סנטוס צרפה את ברונו הנריקה. הקשר הברזילאי בן ה-26 שלהט מול ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות בעונה הקודמת, עזב את וולפסבורג, שקיבלה עבורו 4 מיליון יורו.

* סולי מונטארי בן ה-32 שב לליגה האיטלקית. הקשר הגנאי שזכה עם אינטר בליגת האלופות ינסה לסייע לפסקארה לשרוד בליגה הבכירה, אחרי שחוזהו הותר.

* בגיל 34 ואחרי אין ספור מעברים, אדריאנו מצא בית חדש עם חוזה בבואבישטה. החלוץ שכיכב בעבר במדי פארמה, אינטר ונבחרת ברזיל, ינסה לשקם את הקריירה אחרי שמיעט לשחק בשנתיים האחרונות.

* ג'וליאן לסקוט הצטרף לסנדרלנד עד סוף העונה. הבלם בן ה-24 התאמן עם הקבוצה מתחתית הפרמיירליג מאז שוחרר מא.א.ק אתונה, ודייויד מויס החליט לצרף אותו לפחות למספר חודשים.

שמועות

* בתקשורת הקטאלנית טוענים כי ברצלונה פועלת במרץ כדי להגיע להבנות עם דורטמונד בנוגע לעוסמאן דמבלה. הצרפתי המבטיח, שחתם אצל הגרמנים בקיץ האחרון, נקשר עם מעבר לאלופה הספרדית. אם העסקה תצא לפועל, ברצלונה צפויה לשלם עבורו 40 מיליון יורו.

* סטיבן ג'רארד, ששב לליברפול, העביר רמז ברור ליורגן קלופ: "הם חייבים להחתים את ורג'יל ואן דייק, פשוט חייבים". הבלם ההולנדי של סאות'המפטון נחשב לשחקן המבוקש ביותר בממלכה, אך ספק אם הקדושים יסכימו להיפרד ממנו אחרי שהודיעו לז'וזה פונטה כי הוא ראשי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. אם ואן דייק אכן יגיע לאנפילד הוא יחבור לאדם ללאנה, דיאן לוברן, נתנאל קליין, סאידו מאנה שהגיעו מסאות'המפטון.

* עוד חיזוק ליריבת הפועל באר שבע בליגה האירופית? דמבה בה, שעבר ב-2015 מבשיקטאש לשנגחאי שנואה הסינית, צפוי לחזור לטורקים בהשאלה עד לסיום העונה. הוא אמור להגיע בתחילת השבוע הבא ולעבור בדיקות רפואיות.

* גם שוטה ארבלדזה בדרך חזרה לטורקיה. המאמן הגאורגי שפוטר ממכבי תל אביב מנהל מגעים מתקדמים עם אליאנספור, בה משחקים גליינור פלט ואקס הצהובים קרלוס גרסיה. ארבלדזה כבר הספיק לאמן בעבר את קייסריספור, קסימפאשה וטרבזונספור לפני שהגיע לישראל.

* פפ גווארדיולה יתאחד עם חואן ברנאט? באנגליה טוענים כי מאמן מנצ'סטר סיטי דרש מהנהלת המועדון לרכוש את המגן הספרדי של באיירן מינכן, איתו שיתף פעולה בתקופה שלו בבוואריה.

* לסטר סיטי דחתה הצעה מאלאבס בסך 1.7 לאונרדו אוזו'אה, כך טוענים בתקשורת האנגלית. החלוץ כבר הבהיר לראשי האלופה כי הוא מעוניין לעזוב את סוף ינואר.

* עדיין בממלכה, אחרי שדייגו קוסטה חזר לכבוש במדי צ'לסי - אנטוניו קונטה הציב מטרה חדשה. המאמן האיטלקי פנה לרומן אברמוביץ' כדי להאריך את ההסכם עם החלוץ, בתקווה להשאיר אותו אצל הבלוז מעבר ל-2019.

* מנצ'סטר יונייטד עדיין לא ירדה מאופציית צירופו של ויקטור לינדלוף. בפורטוגל בטוחים כי השדים האדומים ישלימו את העסקה מול בנפיקה, שתקבל על הבלם השבדי הצעיר 38 מיליון יורו.

* בצרפת מדווחים: אונאי אמרי הבהיר לראשי פאריס סן ז'רמן כי הוא מעוניין בגונקאלו גדס. הקשר הנהדר של בנפיקה זוכה למעקב גם מז'וזה מוריניו ואינטר ומחירו עשוי להגיע עד 50 מיליון יורו.

עוסמאן דמבלה שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
חבר חדש ל-MSN? דמבלה/GettyImages

* איבן ראקיטיץ' הכחיש את הפרסומים כי דחה הצעה לחוזה חדש מברצלונה. הקרואטי, שמנצ'סטר סיטי ויובנטוס הביעו בו התעניינות בחודשים האחרונים אמר: "החלום שלי הוא להישאר פה לנצח. אנחנו מדברים על חוזה חדש ואני סומך על הנשיא והנציג שלי שיגיעו לעסקה הטובה ביותר לכל הצדדים".

* 'סאן': מרכוס רשפורד יחתום בקרוב על חוזה חדש במנצ'סטר יונייטד, לאחר שהרשים את ז'וזה מוריניו. החלוץ חתם רק בקיץ על חוזה לארבע השנים עם שכר של 20 אלף ליש"ט בשבוע, ועל פי הדיווח יקבל 5,000 ליש"ט נוספים בשבוע בחוזה החדש.

* ליברפול החלה לדון עם פיליפה קוטיניו על חוזה חדש. חוזהו הנוכחי יסתיים רק ב-2020, אך על רקע התעניינותן של ברצלונה וקבוצות נוספות הקבוצה רוצה לפתות אותו עם חוזה יוקרתי חדש.

* ווסטהאם מתכוננת ליום שאחרי דימיטרי פאייה, והיא רוצה את קשר אינטר איבן פרישיץ' כמחליפו.

* בפורטוגל מדווחים כי ארסנל מתכוונת להציע 34.5 מיליון ליש"ט עבור קשר פורטו דנילו.

* מתחמם המרדף אחר ריקארדו רודריגס. מגן וולפסבורג מבוקש על ידי ארסנל, צ'לסי ומארסיי, והזאבים דורשים על פי הדיווחים 25 מיליון ליש"ט עבורו.


* סאות'המפטון לא מוותרת על מנולו גאביאדיני. אחרי שהצעה שלה על סך 13 מיליון ליש"ט נדחתה על ידי נאפולי, סוטון התעודדה מהירידה בדרישות הפרטנופי מ-18 ל-14.5 מיליון ותנסה שוב להנחית את החלוץ האיטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully