וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: סטוק סיטי עקצה את פוגבה, החרם של מראדונה על מצרים

הקדרים הגיבו לציוץ של אוהד מנצ'סטר יונייטד עם עקיצה לקשר הצרפתי, שחקן העבר לא אהב את כניסתו שלא אבו טריקה לרשימת הטרור במדינה, ויחרים משחק ראווה. האוהד הכי חסר מזל בעולם, היישר ממנצ'סטר יונייטד. וגם: הפציעה הקשה בקוסטה ריקה, האוהדת הסקסית שמשגעת את הרשת

one

בווידאו: תקציר ה-0:4 של ברצלונה על אייבר

סטוק סיטי עקצה את פול פוגבה בטוויטר

אוהד מנצ'סטר יונייטד הגיב לדבריו של קשר הקדרים גלן ווילאן ("תודה על תמיכת הקהל") ואמר שהוא "הקשר הכי פחות נייד בליגה, ולכן הוא זקוק לתמיכה מיוחדת". סטוק לא נותרה חייבת, והגיבה לאוהד: "זה מוזר, הרי וולאן שם שחקן בשווי 89 מיליון ליש"ט בכיס הקטן", כאשר היא מתכוונת כמובן לקשר הצרפתי של יונייטד.

ממפיס דפאי כבר נהנה בליון

האוהד הכי חסר מזל בעולם?

לא כדאי להתעסק בקרבות פריסטייל עם שון גרנייה

ועוד קצת פריסטייל אדיר

הקמע נותן הצלה של שוער. יש כבוד

מראדונה, רשימת הטרור והחרם על מצרים

שחקן העבר האגדי, דייגו מראדונה, אמור היה להשתתף במשחק צדקה בחודש מרץ הקרוב במשחק ראווה בשארם א-שייח', מצרים, יחד עם שחקני עבר גדולים נוספים - משחק שכל ההכנסותיו יועברו לטובת משרד התיירות במצרים. אלא שבעקבות העובדה ששחקן העבר המצרי, מוחמד אבו טריקה, הוכנס לרשימת הטרור במדינה החליט מראדונה, כמו גם שחקן העבר הברזילאי ריבאלדו, שלא להגיע למשחק.

דייגו מראדונה. AP
לא מרוצה. מראדונה/AP

פציעה מחרידה בקוסטה ריקה

אדגר קסטרו, שחקנה של סן חוסה הקוסטה ריקנית, בסך הכול ניסה להגיע ראשון לכדור מול שחקן יריב במהלך משחק מול קרטחינס, אך בעט ברגלו של היריב וספג פציעה קשה מאוד ברגלו, שהתרסקה לגמרי, כפי שניתן לראות בווידאו שלמטה (הווידאו לא פשוט לצפייה).

דאנק? שלשה? הצעירה שגנבה את ההצגה במשחק NBA

המפגשים בין אטלנטה לפילדלפיה לא נוטים למשוך תשומת לב רבה, פרט לאוהדי הקבוצות כמובן. חובבי הענף מעדיפים לצפות בלברון ג'יימס וקליבלנד, סטפן קרי וגולדן סטייט או ראסל ווסטברוק ואוקלהומה סיטי. אלא שהמשחק האחרון בין ההוקס לסיקסרס הפך לשיחת היום בארצות הברית, ולא מהסיבות הנכונות. הסיבה לכך, נמצאת בתמונה שלמטה.

הספונטניות של בלם פורטסמות'

בלם פורטסמות', כריסטיאן בורג'ס, לא ידע מה לעשות עם עצמו כשהמשחק של קבוצתו במסגרת הליגה הרביעית באנגליה מול קרואולי בוטל בשל תנאי מזג אוויר. אז הוא פרסם הודעה בטוויטר, בנוסח הבא: "לא יודע מה לעשות עם עצמי. מישהו צריך שחקן? אני מעדיף לשחק כמספר עשר". לאחר כמה רגעים הוא קיבל הזמנה לקחת חלק באימון של ילדים בני 12. בורג'ס לא היסס, והופיע לאימון.

ראבונה לא ממש מוצלחת

מויס קין, אחד משחקני העתיד של יובנטוס, עם שער יפהפה

המעיל של טום בריידי גנב את ההצגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully