וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה כעס: "שיחקנו מדהים, זה לא הגיע לשחקנים שלי"

מאמן מנצ'סטר סיטי סירב להתייחס לשאלות על השיפוט באופן ישיר אחרי ה-2:2 מול טוטנהאם, אבל הגיב ברמז עבה: "איבדנו את היתרון רק כי החמצנו". פוצ'טינו: "זו נקודה חשובה מאוד בשבילנו"

יונג מין סון שחקן טוטנהאם חוגג. רויטרס
אוהב לשחק בחוץ. סון/רויטרס

שבוע אחרי התבוסה המביכה 4:0 מול אברטון, הצליחה מנצ'סטר סיטי להוביל 0:2 מול טוטנהאם, אבל שמטה את היתרון וסיימה ב-2:2 ביתי ומאכזב שמותיר אותה עם 43 נקודות במקום החמישי, מרחק תשע נקודות מצ'לסי המוליכה, לה גם משחק חסר. טוטנהאם, מנגד, נותרה עם 46 נקודות במקום השני, אבל עשויה לרדת אל המקום השלישי אם ארסנל תנצח מחר את ברנלי.

* מנצ'סטר סיטי לא הצליחה לנצח במשחק בו הובילה ביתרון של שני שערים או יותר לראשונה מאז דצמבר 2014, אז זה קרה מול ברנלי.

* שישה משבעת השערים של יונג מין סון בליגה העונה נכבשו במשחקי חוץ.

* דלה עלי כבש העונה ב-21 משחקים יותר שערים (11) ממה שכבש בכל העונה שעברה (10 שערים ב-33 משחקים).

* קלאודיו בראבו ספג 16 שערים מ-24 הבעיטות שנבעטו למסגרת שלו.

לירוי סאנה מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לירוי סאנה חוגג את שער היתרון של סיטי/רויטרס

"שיחקנו טוב, זו הייתה הופעה מדהימה, אבל חבל על מה שקרה", אמר מנג'ר סיטי פפ גווארדיולה בסיום, "כל מה שאתה יכול לעשות זה לייצר מצבים ולשחק טוב יותר ויותר, אבל זה אותו דבר כל העונה. אנחנו כועסים ועצובים ממה שקרה, אבל אני גם כל כך גאה במה שעשינו ולשחקנים זה לא הגיע שוב". גווארדיולה נשאל לגבי פנדל שאולי הגיע לקבוצתו לאחר שקייל ווקר דחף ברחבה את ראחים סטרלינג ואמר: "זה לא משנה, היה לנו את אותו ויכוח אחרי צ'לסי, אבל הפסדנו כי החמצנו הרבה מצבים. כשאתה כובש שער, השופט לא משנה, החוקים הם החוקים".

מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו הוסיף: "היה משחק קשה לשתי הקבוצות. נכון, הם היו טובים יותר במחצית הראשונה ואולי הגיע להם יותר, היה לנו מזל להתחיל את המחצית השנייה כשהתוצאה היא עדיין 0:0, אבל במחצית השנייה המשחק היה מאוזן יותר. ספגנו שני שערים והיה קשה לחזור מזה, אבל השחקנים שלי המשיכו להאמין וזה מה שחשוב. זו נקודה חשובה מאוד בשבילנו".

עוד באותו נושא

אנגליה: טוטנהאם חילצה 2:2 ממנצ'סטר סיטי, יונייטד וליברפול מעדו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully