וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 71:67 לכוכב האדום בלגרד

אחרי התבוסה בסרביה, הצהובים שוב הציגו יכולת חלשה, איבדו את הראש בדקות המכריעות ונחלו הפסד שמרחיק אותם מאוד מההצלבה. גאודלוק הוביל את מכבי עם 19 נקודות, אבל היה חלש בדקות הסיום, אוחיון איבד כדור מכריע

עונה חדשה, אותם פרצופים/ברני ארדוב

חלום ההצלבה הולך ומתרחק ממכבי תל אביב, שהפסידה הערב (חמישי) בביתה 67:71 מול הכוכב האדום בלגרד. הצהובים הצליחו להוליך לאורך רוב המשחק בזכות יכולת טובה מאוד של גאודלוק, אבל כמו שקורה להם שוב ושוב העונה הם איבדו את הראש דווקא בדקות ההכרעה, נתקעו בלי סל בארבע הדקות האחרונות וראו את הכוכב חוגגת על חשבונם ניצחון כפול כשהצהובים מצידם נוחלים הפסד 12 העונה (!) ב-18 משחקי יורוליג.

זה היה ההפסד השמיני של מכבי תל אביב בתשעת המשחקים האחרונים שלהם, כשגם הניצחון הושג בציפורניים על חודה של נקודה מול דרושאפקה של בלאט והסיכוי שלה להעפיל להצלבה הוא קלוש ביותר. גאודלוק הוביל את הצהובים עם 19 נקודות, אבל החטיא שלשות קריטיות בסיום. קולטון אייברסון הוסיף 13 וסוני ווימס 12. בצד השני, סטפן יוביץ' הצטיין עם 14 נקודות ו-7 אסיסטים. מרקו סימונוביץ' קלע את השלשות היחידות שלו במאני טיים וקבר את הצהובים, שקלעו 67 נקודות בבית במשחק כה חשוב וכנראה יראו את השלב הבא מהבית.

שחקן מכבי תל אביב קולטון אייברסון. ברני ארדוב
הרבה על הכתפיים שלו בהיעדרו של צירבס. קולטון אייברסון/ברני ארדוב

מהלך המשחק

הכוכב פתחה את המשחק הזה טוב יותר ועלתה ליתרון 6:7 בזכות שלשה של מיטרוביץ', אבל מכבי הגיבה עם ריצת 0:7 ועלתה ליתרון 7:11. הקצב של המשחק נרגע, לנדסברג החטיא פעמיים מהקו וקוזמיץ' דייק מנגד כדי לקבוע 13:13, שתי דקות לסיום הרבע. מקל קלע פעמיים מהקו, אבל הכוכב הגיבה עם שלשה של בייליצה כדי להחזיר לעצמה את היתרון. הצהובים הלכו על גאודלוק שתפר ג'אמפ מנגד וקבע את תוצאת הרבע: 16:17 למכבי תל אביב.

פתיחת הרבע השני הייתה שייכת כולה למכבי תל אביב שטסה ל-0:8 ו-0:10 מסוף הרבע הראשון בזכות שלשה של אוחיון וסלים של גאודלוק וראד. הכוכב המשיכה לחפש את עצמה בהתקפה והשלימה ארבע דקות ברבע ללא סל, עד שוולטרס גאל אותה וג'אמפ שלו קבע 18:25 למכבי תל אביב. אנדרו גאודלוק העניק למכבי יתרון של 9 נקודות, אבל הכוכב הגיבה עם 2:9, כולל שני סלים של דיון תומפסון וצימקה ל-30:28 בלבד, 2:30 דק' למחצית. הקאמבק של הכוכב הושלם עם שלשה של יוביץ' וסל נוסף של דיון תומפסון שקבע שוויון 33, דקה ו-14 שניות לסיום המחצית. אייברסון קלע אחת מהקו ודיון תומפסון החטיא פעמיים מעונשין והמחצית הסתיימה ב-33:34 בלבד למכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. ברני ארדוב
יוגב אוחיון מול נייט וולטרס/ברני ארדוב

מכבי תל אביב ניסתה לפתוח מרווח ביטחון ברבע השלישי כשראד נותר לה פער של 4 נקודות עם שלשה, אבל וולטרס הגיב עם שלשה מנגד וקבע 40:41 בלבד למכבי, ארבע דקות בתוך הרבע. ההתקפה של מכבי נתקעה לגמרי וג'נקינס ניצל זאת כדי לקלוע עוד ג'אמפ ולהחזיר את היתרון לסרבים. לאזיץ' ויוביץ' העניקו לכוכב יתרון 5, אבל סוני ווימס הגיב עם שלשה חשובה שצימקה את הפיגור הצהוב ל-46:44, 2:40 דק' לסיום הרבע. מכבי סיימה חזק את הרבע עם סלים של גאודלוק ו-ווימס שהשלימו ריצת 0:8 והחזירו לה את היתרון. הכוכב לקחה פסק זמן, אבל דווקא מכבי חזרה ממנו עם שלשה של גאודלוק שהשלימה ריצת 0:11 וקבעה 46:51 למכבי, חצי דקה לסיום הרבע. דיון תומפסון קלע מנגד פעמיים מהקו אחרי עבירה של אוחיון, אבל גאודלוק תפר עוד שלשה גדולה עם הבאזר ובסיום הרבע: 48:54 למכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב אנדרו גאודלוק. ברני ארדוב
לקח את מכבי על הכתפיים שלו. גאודלוק/ברני ארדוב

חשבתם שהכוכב תישבר? ממש לא. הסרבים קלעו שלוש שלשות רצופות והחזירו לעצמם את היתרון, 56:57. אבל למכבי היה היום את גאודלוק בשיאו שעם עוד שלשה מטורפת, מטר מאחורי הקשת קבע 57:61 לצהובים, 6:30 דק' לסיום המשחק. אבל הכוכב נשארה בתמונה בזכות היכולת שלה מחוץ לקשת ועוד שלשה של סימונוביץ' קבעה 62:65 בלבד לצהובים. אייברסון קלע בצד השני, אבל יוביץ' תפר שלשה עשירית במשחק וזה רק 65:67 למכבי תל אביב, שלוש דקות לסיום המותחן. קוזמיץ' קלע אחת מהקו לסרבים ואוחיון החטיא שלשה בצד השני. הכוכב יצאה להתקפה קריטית ויוביץ' חדר לסל והחזיר את היתרון לכוכב, 67:68, דקה ו-20 שניות לסיום. גאודלוק החטיא עוד שלשה וקוזמיץ' קבע 67:70 לכוכב האדום. מכבי יצאה לניסיון אחרון, ווימס החטיא שלשה, דווין סמית' לקח ריבאונד אבל אוחיון איבד כדור וקוזמיץ' סגר עניין עם אחת מהקו ובסיום: 67:71 לכוכב האדום בלגרד.

קלעו למכבי תל אביב: אנדרו גאודלוק 19, קולטון אייברסון 13, סוני ווימס 12, ויקטור ראד 11, יוגב אוחיון 7 ו-5 אסיסטים, גל מקל 3, דווין סמית' 2

קלעו לכוכב האדום: סטפן יוביץ' 14 ו-7 אסיסטים, דיון תומפסון 10, בראנקו לאזיץ' ואוגניין קוזמיץ' 8 (9 ריבאונדים), לוקה מיטרוביץ' 7, מרקו סימונוביץ' 6, נייט וולטרס ומילקו בייליצה 4, נמניה דאנגוביץ' ומרקו גודוריץ' 3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully