וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.1: סוכמה העברתו של ממפיס דפאי לליון

אחרי שדחתה שתי הצעות, מנצ'סטר יונייטד הגיעה לסיכום עם הצרפתים על העברת החלוץ, שיחתום לארבע וחצי שנים. השדים האדומים סיכמו על העברת גריזמן, בונבנטורה האריך חוזה במילאן

one

העברות

* קרלוס סטרנדברג, שחקנה של קלאב ברוז', הושאל לווסטרלו. השבדי בן ה-20 ינסה לעזור לקבוצה במאבקי התחתית בליגה הבלגית.

* ג'אקומו בונבנטורה האריך את חוזהו במילאן עד יוני 2020. הקשר בן ה-27 הגיע לרוסונרי בספטמבר 2014 תמורת שבעה מיליון יורו, והעונה הוא הספיק לכבוש ארבעה שערים ולבשל עוד שישה ב-19 הופעות בכל המסגרות.

* הבלם טיאגו אילורי עזב את ליברפול והצטרף לרדינג. הקבוצה מהצ'מפיונשיפ שילמה על השחקן בן ה-23 4.3 מיליון יורו.

* ספרטק מוסקבה צירפה את הקשר אלכסנדר סמדוב בן ה-32 מלוקומוטיב מוסקבה, שתקבל עליו 3.5 מיליון יורו.

* מידלסברו רכשה מצ'לסי את החלוץ פטריק במפורד תמורת 5 מיליון ליש"ט. האנגלי בן ה-23 שיחק בעונה החולפת בנוריץ' ובקריסטל פאלאס בהשאלה.

שמועות

* אחרי תקופה ארוכה של מגעים בין הקבוצות שותי הצעות שנדחו, 'ל'אקיפ' מדווח כי מנצ'סטר יונייטד הסכימה להצעתה הנוכחית של ליון על ממפיס דפאי, ורק סיכום של מספר פרטים קטנים חסר להשלמת העסקה. ההולנדי, שכבר סיכם בקבוצה לארבע וחצי עונות, יגיע בשעות הקרובות לצרפת לבדיקות רפואיות.

* באיטליה מדווחים שיובנטוס מתכננת להציע לארסנל עסקה שבמסגרתה אלכסיס סאנצ'ס יעבור לטורינו ומיראלם פיאניץ' יעשה את הדרך ההפוכה.

* "הטוטו ספורט" האיטלקי מדווח שגם מנצ'סטר יונייטד הצטרפה למירוץ אחרי ג'יג'י דונארומה, שוערה של מילאן ושוער העתיד של נבחרת איטליה.

* באנגליה מדווחים שלמנצ'סטר יונייטד יש הסכם מילולי עם אתלטיקו מדריד בנוגע להחתמתו של אנטואן גריזמן בקיץ הקרוב. סכום ההעברה לא פורסם, אך על פי הדיווחים יש סיכוי שהסכום ינפץ את שיא ההעברות, אותו קבעה יונייטד בקיץ האחרון כששילמה 89 מיליון ליש"ט על פול פוגבה.

* עוד אצל השדים האדומים, האם לוק שואו בדרך החוצה מהמועדון? באנגליה מדווחים שהמגן שערך 13 הופעות בלבד במדים האדומים העונה, לא עומד בציפיות של ז'וזה מוריניו. על פי הדיווחים הפורטוגלי מתוסכל מקצב ההתקדמות של האנגלי, מה שאפילו גרם למספר שחקנים בכירים לשוחח עם שואו בפרטיות. צ'לסי וטוטנאם כבר מתעניינות.

* ב"סקיי ספורט" טוענים כי אנטוניו קונטה התרשם מאוד משחקנה של מידלסברו, אדאמה טראורה, והוא עשוי לנסות לצרפו לצ'לסי כבר בחלון ההעברות הקרוב. טראורה ערך 15 הופעות במדי בורו העונה, אך עדיין לא כבש בפרמיירליג.

* על פי ה"מונדו דפורטיבו", ארסנל כבר מתכוננת ליום שאחרי עזיבתו של אלכסיס סאנצ'ס, ושהם מעוניינים לצרף לחלק הקדמי את אמבאיי ניאנג ממילאן. הצרפתי כבש העונה שלושה שערים ב-17 הופעות במדי הרוסונרי.

* "סאן": ווטפורד מעוניינת בחלוצה של פיורנטינה, מאורו סארטה. הארגנטינאי בן ה-29 לא זוכה להרבה קרדיט מפאולו סוזה, והוא ערך העונה שבע הופעות ליגה בלבד.

* העיתון "פרימיום ספורטס" מדווח כי ניקולה קאליניץ' עשוי לחבור לאקסל ויטל בטיאנג'ין קוואנג'יאן. על פי הדיווח, הקרואטי של פיורנטינה ירוויח 12 מיליון יורו בשנה, כאשר הקבוצה הסינית תשלם עבורו 45 מיליון יורו.

אמבאי ניאנג שחקן מילאן. AP
יגיע ללונדון? ניאנג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully