וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות אוהדי הפועל פתח תקוה ושחקני עבר התכנסו, המטרה: לרכוש את המועדון

כ-600 אוהדים ושחקני עבר הגיעו לכנס של עמותת "הכחולה", במהלכו כ-100 חברים חדשים הצטרפו לעמותה. קקון, טל, חסן ומאיה זכו ל"סטנדינג אוביישן", שירי עידוד ומחיאות כפיים ממושכות

אוהדי הפועל פתח תקוה. דף הפייסבוק של "הכחולה", מערכת וואלה! NEWS
אוהדי הפועל פתח תקוה בכנס/מערכת וואלה! NEWS, דף הפייסבוק של "הכחולה"

למעלה מ-600 אוהדי הפועל פתח תקוה, לצד גלריה מרשימה של שחקני עבר, התייצבו אתמול (שבת) בהיכל התרבות בעיר לכנס היסוד של עמותת "הכחולה", אשר פועלת מעל לשמונה חודשים במטרה לרכוש את המועדון אחרי שנים רבות של כישלונות, אכזבות, עליות וירידות, כדי להצעיד אותו חזרה לקדמת הכדורגל הישראלי.

את הכנס הנחה אחד מאוהדיה המסורים של הקבוצה - איתי שגב - שלא הצליח להסתיר את ההתרגשות שלו. במהלך האירוע הוקרנו קטעי וידאו של שחקני עבר שקוראים לאוהדים להצטרף לעמותה, קטעים ממשחקי עבר גדולים ומרגשים ונרשמה נציגות מרשימה של אגדות המועדון ביניהם מוטי קקון, ניב טל, עוז אליה, מנור חסן, אלון מאיה ועוד רבים שזכו ל"סטנדינג אוביישן", שירי עידוד ומחיאות כפיים ממושכות.

בנוסף, הוצגו בכנס חברי הוועד המנהל הזמני, והמודל העסקי הכולל את מטרת הגיוס - 1,000 חברי עמותה בעלי זכות הצבעה ובחירה ושיתוף פעולה עם משקיעים ומפרסמים. בין הדוברים היו גם שי גולוב, יו"ר "היציע" – ארגון הגג של עמותות האוהדים בישראל, וסמנכ"ל השיווק של Wix. אחרי שנים רבות של נתק ואכזבה, הכנס היווה מפגן של אחדות בין האוהדים, ורצון משותף - להיות הבעלים של הפועל פתח תקוה, ובסופו נרשמו לעמותה קרוב ל-100 חברים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully