וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון באיטליה: יובנטוס תנסה להתאושש מטראומת דוחא

הגברת הזקנה תארח את בולוניה (21:45, ספורט 2) בתקווה לשכוח מסערת אלגרי, שאישר כי בופון ייעדר. מילאן תארח את קליארי, רומא תנסה להסתדר ללא סלאח מול גנואה. אודינזה תפתיע את אינטר?

שחקני יובנטוס חוגגים. רויטרס
הפסד כואב בדוחא. שחקני יובנטוס/רויטרס

המרדף אחרי יובנטוס בליגה האיטלקית ימשיך מחר (ראשון) עם שמונה משחקים במסגרת המחזור ה-19. במוקד: הגברת הזקנה תתארח אצל בולוניה, אינטר תנסה להמשיך את הרצף החיובי מול אודינזה כאשר רומא תצא למשחק חוץ קשוח אצל גנואה. המשחק בין פסקארה לפיורנטינה נדחה בעקבות מזג האוויר.

seperator
שחקני אינטר מאורו איקרדי, אבר באנגה. רויטרס
ימשיכו לחגוג? באנגה ואיקרדי/רויטרס

אודינזה - אינטר (13:30, ערוץ 58)

אחרי פתיחת עונה קשה, הנראזורי לא רצו ש-2016 תסתיים עם רצף של ארבעה ניצחונות רצופים תחת סטפנו פיולי. ההרכב של אינטר התגבש ובצל הדיווחים על חיזוק במהלך חודש ינואר היא תפגוש קבוצה במומנטום חיובי, בתקווה לפתוח את 2017 בחיוך ולהאריך את הרצף מול הקבוצה מאודינה, שעומד על שלושה ניצחונות רצופים.

גנואה - רומא (16:00)

כל איטליה תולה תקוות בשאיפות האליפות של הג'ילאורוסי, שנראים עד כה כמו הקבוצה היחידה שמסוגלת לדגדג את הגברת הזקנה. רומא איבדה את מוחמד סלאח, שנסע לאליפות אפריקה, ועדיין לא הצליחה לצרף מחליף. גנואה איבדה את תומאס רינקון, שעבר ליובנטוס, והיא סיימה את השנה הקודמת עם שלושה הפסדים מארבעת המפגשים האחרונים שלה.

תומאס רינקון שחקן גנואה. GettyImages
לראשונה במדי יובנטוס? רינקון/GettyImages

מילאן - קליארי (19:00, ספורט 2)

הניצחון האחרון של האורחת היה אי שם ב-1998 וגם הוא היה מחוץ לסן סירו. הרוסונרי חגגו לפני פגרת חג המולד עם זכייה בסופרקאפ האיטלקי מול יובנטוס. מילאן זקוקה לנקודות, במיוחד בסן סירו, שם לא הפסידה בשבעת המחזורים האחרונים.

יובנטוס - בולוניה (21:45, ספורט 2)

סערת ההפסד בדוחא והדיווחים אודות סיום דרכו של מסימיליאנו אלגרי בקיץ לא הוסיפו שקט לאלופה ונדמה כי יכולת דלה בשילוב עם אובדן נקודות בליגה עלולות לעורר זעזועים. יובנטוס צרפה את רינקון, אך לא ברור אם הוא יערוך בכורה. באיטליה טוענים כי ג'יאנלואיג'י בופון ייעדר מהמפגש בשל מחלה. האורחת תנסה לשבור רצף ביתי מרשים של האלופה, שלא הפסידה בבית במסגרת הליגה מאז אוגוסט 2015.

משחקים נוספים:

קייבו - אטלנטה (16:00)
לאציו - קורטונה (16:00)
ססואולו - טורינו (16:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully